Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkimo 70 v.: Ikäerolla ei ole merkitystä

Vierailija
11.07.2024 |

Suhteessa Pajariin (36 v.). Eli ihmeisesti Harkimo voisi olla myös suhteessa 104-vuotiaan kanssa, koska ikä on vain numero.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksen lompakon paksuudella on merkitystä. Tuo nainenhan oli jo aiemmin naimisissa vanhemman miehen kanssa. Rahan perässä juoksija. Ei tainnut edes olla kauaa yksin kun alkoi seurustelemaan Hjalliksen kanssa.

Sai hyvät perinnöt aiemmalta tosirakas-vanhukselta 😄 

Vierailija
22/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän väliä heidän ikäerollaan ja suhteellaan on meille muille, jos he itse ovat onnellisia? Minulle tulee hyvä mieli heidän yhteiskuviaan katsellessa, näyttävät molemmat hyväntuulisilta ja onnellisilta.

Tyttöparka säälittää. Kaunis ja freesi. Olen itse viiskymppinen eikä kyllâ esim. seksi jonkun Harkimon ikäisen papparaisen kanssa kiinnostelisi pätkääkään. Ja itse olen sentään jo tukevasti täti-ihminen. Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus ei katso ikää

Vierailija
24/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän väliä heidän ikäerollaan ja suhteellaan on meille muille, jos he itse ovat onnellisia? Minulle tulee hyvä mieli heidän yhteiskuviaan katsellessa, näyttävät molemmat hyväntuulisilta ja onnellisilta.

Tyttöparka säälittää. Kaunis ja freesi. Olen itse viiskymppinen eikä kyllâ esim. seksi jonkun Harkimon ikäisen papparaisen kanssa kiinnostelisi pätkääkään. Ja itse olen sentään jo tukevasti täti-ihminen. Mutta kukin tavallaan.

Rikastuuhan noilla suhteilla potentiaalisesti aika hyvin. Ja ukot menee halpaan: se rakastaa minua ihan minuna ittenäni! Niih!

Vierailija
25/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sääliä, jos itse kerta halunnut tuollaiseen suhteeseen? Olen nuori enkä koskaan alkaisi,. Ei tarvitse sääliä häntä, hänen ihan oma päätös

Vierailija
26/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttääköhän vauvan jallikselle?

Vierailija
27/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ikäerolla ei ole merkitystä. Kunhan nainen on minua reippaasti nuorempi eikä päivääkään yli 25 v.

Vierailija
28/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jallikset vaimot aina olleet missejä ja malleja

Vierailija
29/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua säälittää liki keski-ikäinen nainen, joka on vapaaehtoisesti mennyt parisuhteeseen varakkaan ja kenties ihan mukavankin miehen kanssa? 

Vierailija
30/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sääliä, jos itse kerta halunnut tuollaiseen suhteeseen? Olen nuori enkä koskaan alkaisi,. Ei tarvitse sääliä häntä, hänen ihan oma päätös

Säälin mä joskus muitakin ihmisiä niiden tyhmistä päätöksistä. No, omaishoitajuus on kai joillekin nuorillekin naisille houkutteleva vaihtoehto. En tajua.

Vierailija
31/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimo on iso vitsi,sellaisia ne IFK-svedupellet toki ovatkin,t.JOKERIMIES

Vierailija
32/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ikäerolla ei ole merkitystä. Kunhan nainen on minua reippaasti nuorempi eikä päivääkään yli 25 v.

Alaspäin ikäeroa ei ilmeisesti voi olla koskaan liikaa.

Vierailija
33/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin mä joskus muitakin ihmisiä niiden tyhmistä päätöksistä. No, omaishoitajuus on kai joil

Hjallis on 10 vuoden päästä 80, muidu nelissäkympeissä. Ei käy muijaa kateeksi.

Vierailija
34/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pajari puhuu että kyse puhtaasti rakkaudesta, mutta tuskin hänellekään kelpaisi joku Liperissä asuva pienituloinen Seppo 70v. Sattumalta myös Pajarin edellinen mies oli sikarikas vanhus. 

Sopivasti kupsahti...

Seisooko niillä muuta kuin järki

Vierailija
35/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ei olisi ikänä mahdollista edes, että 36v mies menisi naimisiin 70v mummon kanssa. Vaikka mummolla olisikin rahaa, niin 36v miestä ne rahat tuskin edes kiinnostaisi.

Vierailija
36/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin ei olisi ikänä mahdollista edes, että 36v mies menisi naimisiin 70v mummon kanssa. Vaikka mummolla olisikin rahaa, niin 36v miestä ne rahat tuskin edes kiinnostaisi.

Mä olen nainen enkä kyllä alkaisi parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa rahan vuoksi. Kuvottavaa ajatuskin. En ole mikään huo ra. Mä täytyy pitää miehestä itsestään. Rahalla mua ei parisuhteeseen saa. Olen seurustellut työttömänkin miehen kanssa. Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteissa.

Ottaa päähän kun jotkut kuvittelee, että kaikki naiset ovat valmiita vaikka mihin pelkän rahan vuoksi. Sairas tuollainen ajattelutapa.

Vierailija
37/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes näin viiskymppisenä kehtaisi iskeä kolmekymppisiä miehiä. Ajattelisin, että ei ne kyllä mua ristikseen ansaitse 😂.

Vierailija
38/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole iällä väliä kunhan nainen (tyttö) on rutkasti nuorempi ja kaunis. Just joo

V i  t t u mikä pelle.

Vierailija
39/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Mutta 70v mies voi vielä saada lapsen 36v naisen kanssa, toisinpäin se ei valitettavasti toimi enää. Myös naisissa on enemmän niitä jotka seurustelevat itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Miesten kohdalla puhutaan yksilöistä, sillä itse en tunne yhtäkään miestä, joka olisi parisuhteessa itseään yli 5v naisen kanssa. Mutta toisinpäin tiedän ja tunnen montakin naista, jotka ovat parisuhteessa ja osa jopa naimisissa 10-25v vanhemman miehen kanssa. 

Vierailija
40/130 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen enkä kyllä alkaisi parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa rahan vuoksi. Kuvottavaa ajatuskin. En ole mikään huo ra. Mä täytyy pitää miehestä itsestään. Rahalla mua ei parisuhteeseen saa. Olen seurustellut työttömänkin miehen kanssa. Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteissa.

Ottaa päähän kun jotkut kuvittelee, että kaikki naiset ovat valmiita vaikka mihin pelkän rahan vuoksi. Sairas tuollainen ajattelutapa.

minä elätän miestäni mutta se tuntuu olevan ongelma vanhemmilleni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän