Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäreisien hankautuminen on lämpimällä säällä pahimmillaan piinallinen vaiva

Vierailija
11.07.2024 |

Kirjoittaa iltapäivälehti. 

Olen 50 v nainen enkä tähän päivään mennessä ole moisesta vaivasta kuullutkaan. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tällainen ongelma, kannattaisikohan vihdoin ymmärtää, että on syytä laihduttaa? Hyi hitto!

Tuo on ihan ultrajuoksijoidenkin ongelma. Voi olla ihan verillä sisäreidet kaikkein hoikimmillakin.

Vain länkisäärillä ei sisäreidet koske, tai täysin lihaksettomilla ihmisillä.

Ihan turhaa haukut muita. Kyllä mullakin reidet koskee toisiinsa, mutta ei siitä mitään hankaumia tule.

Vierailija
22/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa dödöä molemmille puolille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tällainen ongelma, kannattaisikohan vihdoin ymmärtää, että on syytä laihduttaa? Hyi hitto!

Tuo on ihan ultrajuoksijoidenkin ongelma. Voi olla ihan verillä sisäreidet kaikkein hoikimmillakin.

Vain länkisäärillä ei sisäreidet koske, tai täysin lihaksettomilla ihmisillä.

Höpsis. Mulla ei ole länkisääret enkä ole lihakseton ja siltikään reidet ei normaalissa asennossa koske toisiinsa, jää monta senttiä väliä. Reiden ympärys on 56 cm, joten ei ole kyse mistään tikuista, lantiokin on enemmän kapea kuin leveä. Kyse on varmaan jostain reisiluiden kulmasta.

Vierailija
24/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä miettiny, että missä vaiheessa huomaa lihoneensa liian paljon? Luulisi, että porukalla on x-kokoisia vaatteita, jotka ilmoittavat ku on liikaa painoa ympärille kertynyt.

Mulla paino kertyy ekana sisäreisiin. XL-kokoinen en oo ollut koskaan, pikemminkin XS-kokoa.

Vierailija
25/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinni siitä millaisen lantion satut syntymässä saamaan. Kaikilla hoikillakaan ei jää reisien väliin rakoa, vaan ovat kiinni toisissaan, jolloin hankautuvat helposti. Lihavilla toki enemmän löytyy tätä ongelmaa, mutta ei kaikilla heilläkään.