Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona 2024

Vierailija
11.07.2024 |

Mitä oireita teillä ollut? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmesti rokotettu ja kolmesti ollut korona. Kaksi aiempaa kertaa erittäin lievänä ja oireet on ollut lähinnä huonoa oloa ja huimausta. Nyt pari kuukautta sitten iski tuon kolmannen kerran ja alkoi äkillisellä kurkkukivulla, vilunväreitä, nuhaa ja yskää. Minulla on harvoin yskää mutta nyt tauti painui keuhkoihin ja yskiminen kesti 3-4 viikkoa. Kuumetta ei ollut juurikaan. Yhtenä päivänä lämpöilyä. Tämä viimeisin kerta oli siis pahin ja tauti iski tosiaan keuhkoihin.

Vierailija
22/34 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko korona uskonnon uuden tulemisen? Koronistit. Johtaja länkky Lasse Lehtonen kautta naamarin ja piikkien pelastut niiden paratiisiin. Se aika kun mielenterveyspotilaat harhoja ja pelkoja kokivat. Joka paikassa saarnattiin kuuluu pelätä, palvella koronaa. Kaikista ihmisistä tarttuu jotain pahaa. Korona oli ennen kaikkea uskonto jossa vaihtuva muuttuva oppi saneli mitä koronistien kuuluu tehdä mikä oli koronasyntiä miten pukeutua, rukous pyhää naamaria palvoa.

Pistä foliohattu päähän. ihme sadun keksit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/apulaisylilaakari-muistuttaa-suomal…

Apulaisylilääkäri muistuttaa suomalaisia: Koronavirus ei ole tavallinen flunssavirus

Vierailija
24/34 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vieläkään näkyny meidän perheessä. T. R ökötteitä 0.

Odota vaan , on  oven takana

Vierailija
25/34 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa koronassa. Ehkä pahinta on tämä koko kropan särky, toki haju- ja makuaistin katominen myös hieman ärsyttää. 

Kauankohan tämä nykyversio kestää ja palautuuko tuo haju- ja makuaisti kuinka nopeasti?

Vierailija
26/34 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menny haju eikä makuaisti mutta kuukauden kestänyt nyt nuhaa,köhää, lihassärkyä,väsymystä, pahoinvointia. Ei ole korona mikään normi flunssa, tämä 3.kerta ja aina kestänyt monta viikkoa, 3 piikkiä on, lisää en ota.

Vierailija
27/34 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta, kurkkukipua, vilunväreitä, yskää, lihassärkyä, outo olo päässä, outo väsymys ja hajuaistin heikentyminen. Tylsää olla kipeä, mutta ei kai auta kuin odottaa parantumista.

Vierailija
28/34 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teho-osastoilla jo ruuhkaa todettu koronan takia vai nähdäänkö se vasta lähiviikkoina ?

Vierailija
29/34 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, toivottavasti ei.

Vierailija
30/34 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi kovalla silmä- ja päänsäryllä, sitten tuli viluväreet ja kurkkukipu. Lihassärky ja hurja väsymys. Vähän oli kuumetta aluksi, mutta se onneksi laski päivässä.

Vierailija
31/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on just miks korona jyllää! Ihmiset ei viitsi enää testata ja sitten yskivät, räkivät kaupoissa, töissä jne sairaana ja korona leviää😡Ärsyttävää!!

Tämä on totta! Juuri ystäväni kysyi minua uimahalliin ja suostuin. Pari tuntia tästä näen että hänen puolisollaan on korona! Mitä hittoa. Nyt minä olen se tiukkis joka kysyy et olisko järkevä hieman eristäytyä jos perheessä koronaa!? Sairaan ärsyttävää

Vierailija
32/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kovalla kurkku- ja päänsäryllä. Sen jälkeen tuli lihassärkyä ja osan ajasta oli silmät sekä korvat kipeät. Kuumetta jonkin verran, ei niin korkeaa kuin eka koronassa oli.

Sydämen syke tiheä normaaliin verrattuna. Yskää, limaa ja nuhaa. On pitkä tauti, joka kestänyt jo yli viikon. Keuhkot ja sydän kovilla sekä välillä saa haukkoa happea. Onneksi voi avata oven/ikkunan milloin vain ja saa raitista ilmaa.

Muita tällä hetkellä koronassa? 

Vierailija
33/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten posit.testi tulos. Edelleen outoa lihassärkyä jaloissa, käsissä. Onko muilla?

Ei ollut lihassärkyä mutta keuhkot kipeät, kunto huono. Nyt alkaa normalisoitua,  yli kolme viikkoa oli positiivinen.  Kuume 38-39 neljä päivää ja kurkkukipu.  Nyt oli eka kerran korona.

Vierailija
34/34 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kolmatta päivää koronassa. Kuume 39.2, hirveä pää-lihas-kurkkukipu, kuiva yskä, nuha, maha löysällä. Testiin tuli heti 2 viivaa. Sairastin maaliskuussa -22 koronan, silloin lämpöilyä vain 37.3, mutta hengenahdistusta, kovaa väsmystä ym kesti kuukauden. Kolme rokotusta alla. Olo on yhtä paha kuin pahassa influenssassa. Masentaa ja rankasti :(.