Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa naisen joka ei meikkaa??

Vierailija
11.07.2024 |

Nainen näyttää paremmalta kun se meikkaa.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että miesten teot ja sanat ovat lähes aina ristiriidassa. Mies voi sanoa haluavansa yhtä sun toista naisesta, mutta todellisuudessa hullaantua ihan erilaiseen naiseen.

Vierailija
42/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku hörhö haluaa meikkaamattoman naisen. Minä en.

Sinä nyt et naista saa, vaikka haluaisitkin. Eli sen suhteen ihan sama, millaista naista haluat. 

Saanhan. Minulla on ollut monia naisia.

On varmasti. Tietokoneesi ruudulla. Sellaisilla naisillahan on meikit viimeisen päälle myös kiihkeän seksin aikana. Eikä meikit yhtään leviä niin kuin todellisuudessa kävisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin rakastumaan sellaiseen. Taitaa olla teille pikkupojille ihan tuntematon asia.

M52

Vierailija
44/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et naista saa, vaikka haluaisitkin. Eli sen suhteen ihan sama, millaista naista haluat. 

On varmasti. Tietokoneesi ruudulla. Sellaisilla naisillahan on meikit viimeisen päälle myös kiihkeän seksin aikana. Eikä meikit yhtään leviä niin kuin todellisuudessa kävisi. 

Mikäs sun ongelma nyt on? Etkö pidä meikeistä?

Vierailija
45/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin meikkaamaton nainen. Ne nykyajan irtoripset näyttää ihan hirveiltä ja sitten on naamassa paksu kerros töhnää. 

Vierailija
46/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään ongelmaa ole :D Kunhan kerroin totuuden :)

Vierailija
47/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahörhö arvailee. Itse taidat olla ikisinkku neitsyt.

Vierailija
48/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mieluummin ilman meikkiä kuin likaiseksi tuhrittu kasvot. 

Vierailija
49/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahörhö arvailee. Itse

Tietää. Faktahan se on, että vain prnovideoissa naisilla säilyy meikit huolellisesti paikoillaan vaikka olisi miten kiimainen meno ja spermat kasvoilla jne. Ja se, että et halua meikkaamatonta naita (=kaikki maailman naiset esim. suihkussa, nukkuessaan jne.) kertoo kaiken olennaisen sinun naiskokemuksistasi. Tai lähinnä siitä, että niitä ei ole. Mistä muuten tiesit, että olen neitsyt ja miksi se on sinulle ongelma?

Vierailija
50/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä eläissäni ole opetellut meikkaamaan, enkä aio sitä tehdä.

Joku ukko ei ole niin oleellinen ja tärkeä että sen takia alkaisin rakentaa naamioita ja muutella itseäni.

Ja ihme ja  kumma - olen aloittanut seurusteluelämän 14-vuotiaana.  Olimme kakaroita, kyllä, mutta vuoden olimme yhdessä.  Sen jälkeen kumppaneita on olllut eikä yksikään sanallakaan ole vaatinut eikä esittänyt toivetta etttä meikkaisin.

Nyt olen viettänyt sinkkuelämää koska se tuntuu nyt parhaalta.  En sano ei koskaan, mutta kyllä aika korkea kynnys on aloittaa suhdetta.

En tiedä esittääkö muille naisille miehet toiveita tai ultimaatioita  meikkauksen suhteen, itse en sellaiseen suostuisi, enkä itsekään huoli  miestä joka ei  ole sinut itsensä kanssa.  Jos haluaa maalipurkin ja täytteitä toppauksia  ja keinotekoisia värejä saa hakea muualta. Eipä ole ihmisestä niiden alla kiinnostunutkaan.

Vierailija
51/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitä saa haluta just sellaisen kuin haluaa? Ei ne meikit ole kaikille miehille naisessa tärkein asia ja harvassa on ne miehet joille naisen meikkaaminen on edes niin tärkeää mitä naisille itselleen. Etenkin ne kaikki kestomeikit ja kummallisiksi piirretyt kulmat ja tekoripset ja kynnet ym on enemmänkin sellaisia lisävarusteita joista ei tykkää kuin naiset itse. Ja ne tekotukkalisäkkeet on karmaisevia kun hiukset on täynnä jotain teipinpalasia. Oma tukka on sata kertaa parempi, mutta itseä vartenhan naiset noita puheiden mukaan hankkii eli kai se sitten on kiva pestä ja kammata tuollaista takkupesää.

Lisäksi nuorena se maku on erilainen kuin vanhempana. Nuorena tykkää kummasti niistä kaikenlaisista levikkeistä ja muovituunauksista autoissakin kun taas vanhemmiten ne on vain huvittavia. 

Vierailija
52/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää. Faktahan se on, että vain prnovideoissa naisilla säilyy meikit huolellisesti paikoillaan vaikka olisi miten kiimainen meno ja spermat kasvoilla jne. Ja se, että et halua meikkaamatonta naita (=kaikki maailman naiset esim. suihkussa, nukkuessaan jne.) kertoo kaiken olennaisen sinun naiskokemuksistasi. Tai lähinnä siitä, että niitä ei ole. Mistä muuten tiesit, että olen neitsyt ja miksi se on sinulle ongelma?

Ei neitsyytesi ole minulle ongelma. Arvasin sentään oikein, toisin kuin sinä. Minulla on riittävän paljon kokemusta naisista, että tiedän mistä pidän. Se meikkaaminen ei ole ollut ongelma minulle, eikä naisille. Sinulla on jotain pahoja ongelmia itsesi kanssa. 

Vierailija
53/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus siitä johtuvaa miehet kadehtii toisiaan ja naisia.Ikivanha synti ahneuden lisäksi.Myös miehet harrastaa kauneuden hoitoja nyppii kulmia nenäkarvoja hoitaa hiuksia aineilla ja pitää jopa irtoripsiä.Värjää hiuksia.

Vierailija
54/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis meikkaamaton nainen on tietenkin se ihanne. Suurin osa naisista ei vaan ole kauniita, joten kompensoivat meikkaamisella. 

Vierailija
55/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sinulle ap, että minä en todellakaan näytä kauniimmalta, jos itse meikkaan itseni. Lähinnä näytän siltä, että 4v on löytänyt äitinsä meikit ja sotkenut naamansa niillä. En varmasti osaisi levittää edes ripsiväriä sottaamatta. Enkä aio opetella. Mies minulla on ollut jo 35 vuotta ja hyvin on halut pelanneet sieltä suunnalta ilman meikkejäkin. 

Vierailija
56/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kaunistuminenkin on kiinni ihan siitä kuinka meikkaa. Tosi moni meikkaa ihan liian vahvasti ja yrittää jopa tehdä itsestään meikillä ihan toisen näköisen sen sijaan että korostaisi vain omia piirteitään. Moni piirtää itselleen esim sellaiset kulmat jotka ei sovi omiin kasvonpiirteisiin eikä ihon/hiusten väriinkään mutta kun ne on muodikkaat ja sillä jollain julkullakin on.. Lisäksi moni läträä itseruskettavilla ahkerammin kuin trumppi ja värjää karvojaan mustiksi kun yrittää leikkiä jotain kuumaa latinoa tai kardashiania.

Vierailija
57/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei neitsyytesi ole minulle ongelma. Arvasin sentään oikein, toisin kuin sinä. Minulla on riittävän paljon kokemusta naisista, että tiedän mistä pidän. Se meikkaaminen ei ole ollut ongelma minulle, eikä naisille. Sinulla on jotain pahoja ongelmia itsesi kanssa. 

Miksi sitten uliset neitsyydestäni ja yrität projisoida omia ongelmiasi minuun? Näkeehän sen sokea otsallaankin, että sinä olet pieni incelipoika, joka ei ole nähnyt naista muuten kuin äitinsä muodossa ja "isojen poikien" videoilla. 

Vierailija
58/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät halua, että nainen saa huomioita muilta miehiltä, koska sehän voi saada naisen luulemaan itsestään jotain. Toisekseen miehet eivät usein edes erota meikkiä, ja heidän mielikuvissaan meikki tarkoittaa värikkäitä luomivärejä ja räikyvää huulipunaa.

Kolmanneksi miehet haluavat hyvännäköisen naisen, mutta eivät halua, että nainen joutuu näkemään vaivaa asian eteen. Ihan samalla tavalla miehet sanovat tykkäävänsä naisesta, joka syö ronskisti pizzaa ja pihviaterian ranskalaisineen eikä kyttää neuroottisesti kaloreita, mutta samalla he odottavat, että nainen on hoikka ja timmi.

Miehet eivät myöskään halua esiintyä julkisesti pellen näköisen naisen kanssa, ja jos nainen ei osaa meikata, lopputulos voi olla kauhea: https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fi-trie…

Räikyvää XDDDDDDDDD ÖÖÖÖÖÖ...

Vierailija
59/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten uliset neitsyydestäni ja yrität projisoida omia ongelmiasi minuun? Näkeehän sen sokea otsallaankin, että sinä olet pieni incelipoika, joka ei ole nähnyt naista muuten kuin äitinsä muodossa ja "isojen poikien" videoilla. 

Mene terapiaan. Hoida itsesi kuntoon.

Vierailija
60/78 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas naiset womansplainaa ihan pokerinaamalla, että haluavathan miehet meikaavan naisen, mutta ei vaan saa näyttää meikatulta!! Koska te ette a) ymmärrä, että on oikeasti naisia jotka ei meikkaa ja b) on miehiä jotka arvostavat sitä meikkaamattomuutta.

Itse en jaksaisi odotella mitään pakkelointiprosesseja joka välissä. Hommaa terveen itsetunnon niin ei tarvitse olla kosmetiikkateollisuuden talutusnuorassa ja tuhlata sekä aikaa, että rahaa ihan täysin turhaan toimintaan. Toki johonkin erityiseen juhlaan voi laittautua, mutta että arkena käyttää aikaa meikkaamiseen, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän