Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on häiriintyneitä miehiä

Vierailija
11.07.2024 |

En jotenkin ymmärrä, täällä vauvva-palstalla on 50-vuotiaita miehiä, jotka ei halua lapsia??? Eiköhän tämä ole väärä osoite heille, menkää Tinderiin please.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Ja täysin tasapainoisia, ihania ja lempeitä naisia.

Vierailija
2/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki silmälasit. Tämä on Aihe Vapaa, eikä mikään synnyttäjien ja mammojen vertaistukifoorumi. Täällä on ihan eri foorumit vaikkapa ensisynnytyksessä toosansa repineitä ja uhmaikäisten kiljukaulojen vanhempia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki silmälasit. Tämä on Aihe Vapaa, eikä mikään synnyttäjien ja mammojen vertaistukifoorumi. Täällä on ihan eri foorumit vaikkapa ensisynnytyksessä toosansa repineitä ja uhmaikäisten kiljukaulojen vanhempia varten.

Täällä mies toimii synnyttäjänä. Bottimies siis.

Vierailija
4/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista. Ymmärrätkö AP? M63

Vierailija
5/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä/papoista yksi suurin kirjoittaja on turkulainen 67-vuotias Lars-Johan Jocke Grönholm. Eläkkeellä oleva entinen koulunkäynninohjaaja. Kirjoittelee tänne koko ajan.

Vierailija
6/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällä palstalla ovat häiriintyneitä enemmän tai vähemmän oli välineet sitten ulospäin tai sisäänpäin.

Vierailija
7/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Olen huomannut myös, että sukupuolien välinen viha rehottaa myös täällä. Ja se on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
8/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Olen huomannut myös, että sukupuolien välinen viha rehottaa myös täällä. Ja se on tapahtunut viimeisen vuoden aikana.

Täällä riehuu katkeroituneet ikisinkku velat ja setämiehet, lisänä muutama ylisjonne. 

Jostain syystä vauvapalsta vetää heitä puoleensa, ei voi kuin ihmetellä. 

Vierailija
9/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole niin tyhmä, että luulee niitä naikkostrolleja miekkosiksi?!? X""DDDDDD

Vierailija
10/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä/papoista yksi suurin kirjoittaja on turkulainen 67-vuotias Lars-Johan Jocke Grönholm. Eläkkeellä oleva entinen koulunkäynninohjaaja. Kirjoittelee tänne koko ajan.

Hän ei kirjoita tänne, vaan joku hullu, joka haluaa mustamaalata tätä henkilöä.

Vierailija
11/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harvoin enää 50-vuotiaana halutaan lapsia. Ne jotka haluavat, ovat jo tehneet lapset aikoja sitten tuossa vaiheessa.

Vierailija
12/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tapahtunut. Täällä on ollut sekopäisiä naisia, jotka vihaavat ja pelkäävät miehiä, jo vuosikymmeniä.

Vierailija
13/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän viiskymppisellä saa olla jo lapsijutut ohi.

Vierailija
14/14 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei M50 ole oikeasti joku jonne 15v? Tai jopa peräti trollaava nainen? Ihastuttavan naivi usko teillä kyllä on kaikkeen mitä näette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän