Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ajatuksia teille herää naisesta, joka tykkää olla miesten kaveri?

Vierailija
11.07.2024 |

Viihtyy siis enemmän miesten seurassa, mutta ei toki halveksu naissukupuoltakaan.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevytkenkäinen

Vierailija
22/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri miesten kanssa seksistä nauttiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

h u o r a

Vierailija
24/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksitauteja sairastava

Vierailija
25/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita eri miesten siittämiä lapsia abortoinut

Vierailija
26/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderin suurkuluttaja

Vierailija
27/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mestari suihin ottaja

Vierailija
28/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ainakaan kuulosta pissikseltä.

Kaveri kuin kaveri. Voi olla kuin yksi jätkistä. Stereotypiat ovat niin typeriä. En määrittele keitään stereotyyppisesti. Vaikea jatella tyypistä mitään, kun ei ole mitään henkilökuvaa hänestä.

Vierailija
29/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut enemmän miehiä kaverina kuin naisia, yleensä vielä mua nuorempia. Osaan vaan olla miesten kanssa paremmin. N. 67v.

Vierailija
30/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kuin kaveri. Voi olla kuin yksi jätkistä. Stereotypiat ovat niin typeriä. En määrittele keitään stereotyyppisesti. Vaikea jatella tyypistä mitään, kun ei ole mitään henkilökuvaa hänestä.

Eli selvästi rekkamiesnainen?

Vierailija
31/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten pelkkä puhdas kaveruus/ystävyys ei toimi. Jommalla kummalla on aina taka-ajatukset. Tämmöinen nainen on siis h u o ra. Jännä juttu et kauniilla naisilla on vain rumia miehiä "kavereina" koska näillä rumiluksilla ei ole mahiksia, ja komeilla miehillä on vain lihavia naisia kavereina, koska pullukoillakaan ei ole mahiksia. 

Vierailija
32/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehillä on kiinnostavampia puheenaiheita? Eivät höpötä koko ajan?

T: Nainen

Et taida tuntea kovin montaa miestä! En juttujen tasolta paljon odottaisi! raja - kiinni/auki, korkki - kiinni/auki, pilu - kiinni/auki

Vierailija
33/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä iso red flag. Harvoissa tapauksissa voi olla hyväkin juttu. Riippuu siitä, mitä on taustalla.

Vierailija
34/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehillä on kiinnostavampia puheenaiheita? Eivät höpötä koko ajan?

T: Nainen

Miehet puhuvat tutkitusti enemmän kuin naiset.

Vierailija
35/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikuin ennen miesporukoissa. Oli kivaa ja rentoa, sai kuulla miesten näkökulmia asiaan ja he minun. Todennäköisesti saivat emotionaalista tukea mitä ei niin miesten kanssa saa. Oli myös kiva saada ei seksuaalista huomiota. Eli kivaa huomiota josta tiesi ettei ole tarkoitusperiä.

Kuitenkin kun tyypit on vakiintuneet, omat pitkät parisuhteet jne, emotionaalista tukea saadaan omalta puolisolta, on myös yhteydenpito jäänyt. Eli kun puolisosta tulee se tärkein, ei kaveri ole enään niin justiinsa. Uskon myös, että useilla miehillä intiimielämä on liima mikä sitoo vielä syvemmin yhteen. Tämä siis pelkästään hyvällä, samoin kuin oman puolisoni kohdalla.

Itse kaipaan tänäpäivänä erilaista kaverillista suhdetta ja koen, että saan paremmin tukea naispuolisilta henkilöiltä. Pääsee paremmin spekuttamaan ja jauhamaan eri asioita. 

Eli vähän eri elämäntilanteessa kaipaa myös kaverisuhteilta eri asioita :) 

Vierailija
36/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiasta mitään ihmeellistä. Olen itse aina joko opiskellut tai ollut töissä miesvaltaisilla aloilla ja sieltä väkisinkin tarttuu mukaan miehiä ystäviksi. Ainoastaan silloin punainen lippu alkaisi lepattamaan jos siitä itse erikseen tekisi ison numeron. 

Vierailija
37/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voisin olla kaveri miestenkin kanssa, olen töissä miesvaltaisella alalla. Mutta ei minulla ole ylipäätään kavereita. Miehet kyllä kiinnostuu sitten siinä mielessä. Ja välillä sitä kuvittelee, että joku haluaa olla kaveri, mutta se haluaa muutakin. Näin siis omalla kohdallani, varmaan on kuitenkin myös ihan puhtaasti kaverisuhteita monilla. Onneksi on kuitenkin miesystävä, ollaan hänen kanssaan myös hyviä ystäviä, eikä asuta yhdessä tai edes ihan joka päivä nähdä. 

Vierailija
38/68 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samanlainen kuin minä. Moni harrastuskaveri on ollut mies. Ei siinä katsota sukupuoleen, se on sivuseikka. Keneen tutustuu, siitä tulee kaveri. Monesta tulee monta kaveria.

Lopputulos on monta mieskaveria, mutta kuten sanottua, se on pelkkää sattumaa.

Sehän on normaalia, että tykkää kavereistaan. Oudompaa jos ei tykkää.

En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka valikoi seuransa sukupuolen perusteella ja hakeutuu jomman kumman seuraan pelkkien sukuelinten perusteella. Tulee mieleen vain yksi homma, missä niillä on väliä.

Vierailija
39/68 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli selvästi rekkamiesnainen?

Voi olla vaikka missikin. Eikös Viivi Pumpanenkin ole enemmän miesten seurassa? Kiinnostunutkin moottoriurheilusta ei niin stereotyyppinen hienostonainen.

Vierailija
40/68 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia ystävyydestä naisten kanssa. Kokee muuten vain miesten seuran luontevammaksi. Miesvaltaisella alalla. Riippuu naisesta, mutta tuskin tarvitsee sen kummempaa miettiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi