Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan toimeentulotuessa kestää?

Vierailija
11.07.2024 |

Oon odottanut jo viime viikolla tulevaksi, alkaa olemaan kaapit tyhjinä, laskut maksamatta ja ahdistus nostelee päätään. Tilillä on neljä euroa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia itse rahansa niin eipä ole moisia ongelmia.

Minun ei koskaan tarvitse odottaa seitsemää päivää että tulisi lisää rahaa.

Niin, no, olin osastohoidossa, kun iso pyörä alkoi heittää, että just nyt en ole kykenevä hankkimaan elantoani. Katsotaan sitä sitten myöhemmin, ellen joudu stressin takia uudelleen osastolle. Siellä saa kuitenkin ruokaa.

Oletko miettinyt eutanasiaa? Sen saa Hollannissa mielenterveysongelmaiset. Tämä siksi vaan, että monet ei parane mielenterveysongelmista koskaan.

Miten sä kehtaat noin rumasti toiselle kirjoittaa? Varo vaan mitä sä kirjoittelet siinä. Onkos itselläsi kaikki ihan hyvin? Valitettavasti ahdasmielinen asenteesi ei ole sitä suuremmalla todennäköisyydellä parannettavissa. Ap:lla toivoa on vielä!

Ap:lle toivotan tsemppiä toipumiseen, ja selviytymistä. Koita pärjäillä, kyllä se tästä vielä paranee ajan kanssa, peukkuja! Ja älä ahdistu tästä ja stressaa tuosta toimeentulotuesta, pärjäile! :)

Vierailija
42/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 arkipäivässä pitäisi tulla päätös tt-tuesta, ellei ole tullut lisäselvityspyyntöjä. Pari arkipäivää päätöksestä tilille. Jos olet ollut sairaalassa, luulisi, että kirjoitettu sairaslomaa ja saisit sairaspäivärahaa. 

Päätöstä ei ole vielä tullut ja joka tapauksessa joudun tt-tukea hakemaan sairaalalaskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän