Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan toimeentulotuessa kestää?

Vierailija
11.07.2024 |

Oon odottanut jo viime viikolla tulevaksi, alkaa olemaan kaapit tyhjinä, laskut maksamatta ja ahdistus nostelee päätään. Tilillä on neljä euroa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 7 päivää pitäisi kestää. Puuttuuko sinulla liitteitä hakemuksesta ?

Vierailija
2/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-10 arkipäivää kestää. Hakemus jatkossa kaksi viikkoa ennen rahantarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä ottaa aikaa kun koitetaan keksiä syitä ettei sinulle tarvitse maksaa tt-tukea. Oletko palauttanut tyhjiä pulloja/töllkejä? Entä oletko voittanut rahapeleistä? 

Vierailija
4/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan. Vippaa tutuilta.

Vierailija
5/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia itse rahansa niin eipä ole moisia ongelmia.

Minun ei koskaan tarvitse odottaa seitsemää päivää että tulisi lisää rahaa.

Vierailija
6/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no, olin osastohoidossa, kun iso pyörä alkoi heittää, että just nyt en ole kykenevä hankkimaan elantoani. Katsotaan sitä sitten myöhemmin, ellen joudu stressin takia uudelleen osastolle. Siellä saa kuitenkin ruokaa.

Vierailija
7/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi puuttua. Toimitin ne, mitä pyydettiin, eikä ole mitään kyselyjä tullut.

Vierailija
8/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa se Kela Gold!

Vierailija
9/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei kuulu olla tässä keskustelussa.

Vierailija
10/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitin hakemuksen toukokuun lopulla enkä ole vieläkään saanut tukea. Kaksi sähkölaskua lähetin jo kelaan mutta eivät tee päätöstä. Lähetin kunnan sossuun hakemuksen täydentävästä tuesta , saa nähdä mitä ne sanoo.

Vierailija
11/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kauan. Vippaa tutuilta.

Vippaa vain käteisenä koska tilille tulleet rahat lasketaan tuloiksi vaikka lainaisit kaverilta. Nyt nuo hallituksen toimet alkaa tuntua. Vähät säästöt puhutaan muutamista satasista pitää olla ainakin pois tililtä jos aikoo saada tt-tukea. Valitusten määrä kasvaa varmasti. Köyhällä ei saa olla kuin 4 - 5 sataa säästössä. Pitää tässä joku päivä tarkistaa asia että kuinka vähän tt asiakkaalla saa olla säästössä.

Vierailija
12/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no, olin osastohoidossa, kun iso pyörä alkoi heittää, että just nyt en ole kykenevä hankkimaan elantoani. Katsotaan sitä sitten myöhemmin, ellen joudu stressin takia uudelleen osastolle. Siellä saa kuitenkin ruokaa.

Oletko miettinyt eutanasiaa? Sen saa Hollannissa mielenterveysongelmaiset. Tämä siksi vaan, että monet ei parane mielenterveysongelmista koskaan.

En paranekaan. Sen olen jo hyväksynyt. En kuitenkaan harkitse eutanasiaa, koska minulla on lapsia. Muuten mulle on ihan sama olenko täällä vai en. On muuten vapauttava tunne, kun ei pelkää enää kuolemaa.

Vierailija
13/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt eutanasiaa? Sen saa Hollannissa mielenterveysongelmaiset. Tämä siksi vaan, että monet ei parane mielenterveysongelmista koskaan.

En paranekaan. Sen olen jo hyväksynyt. En kuitenkaan harkitse eutanasiaa, koska minulla on lapsia. Muuten mulle on ihan sama olenko täällä vai en. On muuten vapauttava tunne, kun ei pelkää enää kuolemaa.<

Juu, kuole pois vaan...

Vierailija
14/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paranekaan. Sen olen jo hyväksynyt. En kuitenkaan harkitse eutanasiaa, koska minulla on lapsia. Muuten mulle on ihan sama olenko täällä vai en. On muuten

Toki kuolen aikanaan ja niin muuten kuolet sinäkin.

Vierailija
15/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain päätöksen tänään (9 päivää kesti), mutta siinä oli huomioitu tuloja, joita ei ole ja soittaa piti taas kerran. En ymmärrä, mistä tuon tulon pieraisivat, koska olen täysin tuloton tällä hetkellä, koska odotan eläkepäätöstä ja se kävi kyllä varsin selvästi ilmi hakemuksesta.

Vierailija
16/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain päätöksen tänään (9 päivää kesti), mutta siinä oli huomioitu tuloja, joita ei ole ja soittaa piti taas kerran. En ymmärrä, mistä tuon tulon pieraisivat, koska olen täysin tuloton tällä hetkellä, koska odotan eläkepäätöstä ja se kävi kyllä varsin selvästi ilmi hakemuksesta.

Pitäisihän sinun työkkärirahaa saada. Kelakin oikein kannustaa sitä hakemaan eläkepäätöstä odottaessa.

Vierailija
17/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ilmoittanut missä toimeentulotuessa? Myös sinun paikkakunnalla toimii sosiaalihuolto.

Vierailija
18/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never say never.

Vierailija
19/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisihän sinun työkkärirahaa saada. Kelakin oikein kannustaa sitä hakemaan eläkepäätöstä odottaessa.

Haen sitten, jos pakottavat. Ei kyllä kauheasti kiinnostele, mutta pakkohan se sitten on, jos niikseen tulee.

Vierailija
20/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se käytännössä toimii? Ensin ilmoittaudutaan työnhakijaksi? Mitä sinne työkkäriin sanotaan? Joutuuko hakemaan työpaikkoja? Voiko ne pakottaa johonkin toimenpiteeseen ja jos ei pysty, niin leikkaavat toimeentulotukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi