Usko alkaa loppua, enkö löydä koskaan ketään, joka haluaisi seksittömän parisuhteen kanssani?
Olen eronnut jo yli kymmenen vuotta sitten, ja elänyt yksin siitä lähtien. Olen muuten tyytyväinen elämääni, mutta haluaisin kumppanin, jonkun jonka kanssa voisin jakaa elämäni. Ongelma vain on, etten halua seksiä, ja kaikki muut tuntuvat haluavan. Tai jos eivät halua, he eivät halua parisuhdettakaan. Ne harvat, jotka haluaisivat seksittömän suhteen eivät ole halunneet sitä minun kanssa, koska muuten elämäntilanteet/toiveet eivät ole sopineet yhteen.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihän on parasta.
On, komeaa kun suomipunkerot puhkuu sängyn pohjalla että vieterit vinkuu!
Nyt meni ruokahalut.
Aseksulaaleja on vain n. 1% väestöstä. Eli kyllähän tuo aika vaikeaa on sellainen kumppani löytää.
Aseksuaali tai impotentti mies taitaisivat olla mahdollisuuksia. Toivottavasti löytyy kumppani.
Niin kuin huomaat tälläkin palstalla, pinnalliset ihmiset jyräävät alleen muut. Kaikki asialliset keskustelut palstalla ihan vaikka metrojen kunnostakin poistetaan. Samaan aikaan tyhjänpäiväiset postaukset seksistä saa jäädä mädättämään ihmisten aivoja. Mies sitä, nainen tota. Ei ihme, ettei jengi enää edes ymmärrä, mistä ihmissuhteissa on lopulta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan
Olen käynyt parisuhdeterapeutilla edellisen suhteen aikana, ei ollut hyötyä.
Ap
No jokin häiriö siellä päänupissa silti luuraa.
Ihmiskuntaa ei tänä päivänä olisi, jos seksi olisi vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä kultapieni hae parisuhdetta, sinä haluat kaverisuhteen. Sinulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Kerrot vain rehellisesti, että haluat kaverin/kavereita. Äläkä nyt ainakaan ole niin kpää, että harhautat jotain miestä uskomaan, että seksiä on tiedossa ja valehtelet hänelle, tuo on jo sitten todella halpamaista.
Rehellisesti vain ilmoitukseen, haen kaveria, kas noin.
Tiedätkö mikä ero on romanttisella rakkaudella ja kaveruudella?
Ei lisättävää. Seksitön suhde voi olla mikä muu tahansa, mutta ei parisuhde.
Onko ap:lla sisaruksia? Tuollainen seksitön läheissuhde on juuri sisarussuhde.
Siinä kun suomipunkero painaa menemään nii vaan tanner tömisee, hiki, virtsa ja kakka haisee!
Vierailija kirjoitti:
Aseksulaaleja on vain n. 1% väestöstä. Eli kyllähän tuo aika vaikeaa on sellainen kumppani löytää.
Älä levitä valheita. On myös demi- ja harmaaseksuaaleja ja lisäksi tutkimustenkin mukaan naisista todella moni (oliko peräti puolet) ei nauti heteroseksistä vaikka siihen suostuukin.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä kultapieni hae parisuhdetta, sinä haluat kaverisuhteen. Sinulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Kerrot vain rehellisesti, että haluat kaverin/kavereita. Äläkä nyt ainakaan ole niin kpää, että harhautat jotain miestä uskomaan, että seksiä on tiedossa ja valehtelet hänelle, tuo on jo sitten todella halpamaista.
Rehellisesti vain ilmoitukseen, haen kaveria, kas noin.
En kaipaa kaveria, vaan ihmistä, jonka kanssa voisi ihastua, sitoutua, suunnitella yhteisen tulevaisuuden, nukkua kylki kyljessä, suukotella jne. Miksei vaikka mennä naimisiinkin, vaikkei se olisikaan pakollista enkä sinänsä naimisiinmenosta haaveile. Ihan siis erilainen suhde kuin ystävyyssuhde siis. Ystäviä minulla on jo.
Ap
Surullista,miten tunne-elämältään haavoitettuja ihmisiä maassamme asuu. Seksin loppuminen tapahtuu kaikissa parisuhteissa jossain kohtaa,mutta sitä on yleensä edeltänyt vuosien yhteiselo seksi mukaan lukien. Yhteys pariskuntien välille syntyy nimenomaan siitä seksuaalisuudesta,sillä se on ihmisen haavoittuvinta ydinaluetta. Et voi syödä kakkua ja säästää sitä,valitettavasti,joten aloittajan olisi parasta etsiä vain hyviä ystäviä ja ottaa lemmikki tai ryhtyä auttamaan vaikka muita kärsiviä olentoja niin kauan kuin vielä jaksamista on.
Etsi itsellesi toinen aseksuaali. Luultavasti netistä löytyy helpoiten?
Mihin sitten tarvitsen parisuhdetta, kun läheisyys ei kiinnosta? Miksi luopuisit vapaudestasi? Jonkun kulujen jakajanko tarvit elämääsi, vai?
Mistä olet edes löytänyt sellaisia ehdokkaita, jotka olisivat seksittömään suhteeseen halunneet? Itseäkin kiinnostaisi tällainen, mutten tiedä mistä sellaista voisi etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys oli yksi syy mun avioeroon. Seksi kuuluu parisuhteeseen
Siis mielestäsi.
En usko, että se on edes hyväksi kropalle vanhemmiten. Eläimetkään eivät tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitten tarvitsen parisuhdetta, kun läheisyys ei kiinnosta? Miksi luopuisit vapaudestasi? Jonkun kulujen jakajanko tarvit elämääsi, vai?
Taidat olla hieman yksinkertainen?
Kovin suppea tuntuu olevan ihmisten ajatusmaailma. Seksi on muutakin, kun yhdyntä.
Niitäkin ihmisiä on, joille se yhdyntä ei ole niin tärkeääääää!
Myös miehissä.
Olen käynyt parisuhdeterapeutilla edellisen suhteen aikana, ei ollut hyötyä.
Ap