Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sh:t, Mikä mulla on vialla? Monta päivää päässä surissut aina

Vierailija
02.02.2007 |

sydämen lyöntien tahtiin? Alkaa menemään hermot. Sur, sur, sur, AARGH! Verenpaine? Niskat? Mikä avuksi. Päätäkin pärkee. Aivot mädäntymässä? Joku kamala pääsyöpä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa varaisit lääkärille ajan.

Vierailija
2/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mikä sinulla surisee, pää? Koska on verenpaine mitattu, voi kertoa kohonneesta verenpaineesta.

th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, pituus, paino?

Vierailija
4/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos th. Olen 162/60. Ei ole aikaisemmin ollut verenpainetaustaa. Suvussa on, tosin ylipainoisilla sukulaisilla. Flunssa oli viimeviikolla, nyt vauvalla. Eli kannan vauvaa paljon, siksi ajattelin niskoja, mutta itse niskoihin ei satu. Omasta mielestä nuha jo pois, ei lämpöä.

Sh:t ei ole lääkäreitä, ymmärrän, mutta hoitsuja vain on prosentuaalisesti enemmän palstalla kuin lääkäreitä. Saa varmemmin tietoa. Ja tuntemani sh:t pesee mennen tullen monet " kesälääkärit" vuosikymmenien ammattitaidolla ja kokemuksella. Eikös se joku lääkärinplanttu juuri saanut vauvan kuolemantuottamuksesta syytteen? Vaikkakin ihmisiä me kaikki ollaan, kaikkine vikoineen päivineen. Kukapa meistä on täydellinen.

Kiitos kaikille hoitsuille ketkä vastailette täällä meille maija-meikäläisille. Ihanasti tehty kun jakaa tietoa ja poistaa turhaa ahdistusta! -hali- -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi