Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähänkäytetty.fi konkkaan

Vierailija
10.07.2024 |

Mitä nyt, mistä ostan vaatteet ja muut?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010555822.html

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 3 eri "yrittäjää" on saanut startti rahat joko tulee neljäs ja taas maksetaan.

Vierailija
42/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä aina saanut vähänkäytetyltä rahat ihan viikon sisällä. Harmittaa kun lähtee kiva paikka ostaa ja myydä vaatteita. Mites jos jokainen suomalainen ostaisi sieltä nyt 5 eurolla tai suuremmallakin rahalla jotain. Pelastuisi koko paikka. Saisivat velkansa maksettua ja homma jatkuisi.

Voisivat siirtää varaston takaisin Suomeen pienemmässä mitassa ja lopettaa kirppismestaritoiminnan. Näin ei tulisi liikaa vaatteita myyntiin ja varasto Suomessa riittäisi. Palvelumaksuista pikkuisen pois myös. Palattaisiin siihen vanhaan toimivaan, mistä moni tykkäsi. Sillä kai eläisi, vaikkei supermenestyjäksi tulisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä myyntitulot? Saako myyjät rahansa nostettua enää sieltä?

Vierailija
44/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Konkurssipesällä on velkoja 3 miljoonaa. Yrityksen hallussa olevat varat maksetaan lakisääteisessä järjestyksessä velkojille. Verottaja on aina etusijalla yksityiseen kuluttajaan nähden.

Vierailija
45/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. 

Sellainen kokeilu oli mun vähänkäytetty sitten :D

Olin ekaa kertaa myyjänä. Saa nähdä saanko myymättömiä tuotteita takas. Mitähän tuommosilla vanhoilla lumpuilla meinaan muka aikovat tienata? Ei varmaan saa korvattua puuttuvia velkarahoja niillä. Toivottavasti saa puuttuvat rahat sekä myymättömät vaatteet takaisin.. .... 

Vierailija
46/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ekaa kertaa myyjänä. Nyt kesälomalle jäätyäni aloin käymään vaatekaappeja läpi. 

Yksi myyntierä lähetetty ja toista myyntierää olin eilen napsauttamassa vähänkäytetylle tarkastukseen, kun luin tästä konkurssista. 

Vierailija
47/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh.. 

Sellainen kokeilu oli mun vähänkäytetty sitten :D

Olin ekaa kertaa myyjänä. Saa nähdä saanko myymättömiä tuotteita takas. Mitähän tuommosilla vanhoilla lumpuilla meinaan muka aikovat tienata? Ei varmaan saa korvattua puuttuvia velkarahoja niillä. Toivottavasti saa puuttuvat rahat sekä myymättömät vaatteet takaisin.. .... 

Rahoja et tule näkemään koskaan.

Vierailija
48/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Siellä oli aivan järkyttävän kalliita kamoja.

Vierailija
49/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös myyntierä sisällä, pari viikkoa sitten julkastu. Hyvää tavaraa ja omat hinnat varsin kohtuulliset. Toivottavasti menee hopelle kaikki ettei nyt polttoon ainakaan. Lasten villapuvuista ja kuomista lähtien.

Harmi, itsellä mennyt yleensä kaikki tavara kaupaksi ja koin helpoksi sen, että lähetän kaiken pois nurkista. Nykyisin facessa tulee vaan spämmiä, tori on huono ja ihmiset hakevat tavaraa miten sattuu tai jättävät ilmoittamatta hakematta, joten koen itse myymisen paljon vaikeampana ja työläämpänä kuin esim. 10 vuotta sitten.

Vierailija
50/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tullut asiakkaita syyllistävä sähköposti. Asiakkaat kuulemma moraalittomuuksissaan ostaa pikamuotia Kiinasta eikä käytettyä heiltä. Arvaus meni mönkään. Itse ostan kyllä Vintedistä. Ostan laatumerkkejä ja ovat halvempia kuin Vähänkäytetyssä. Lisäksi voin laittaa Vintedissä myyntiin mitä vain. Ei ole hullua rajausta että myyntiin ei saa laittaa alle 10€ tuotteita. Eikä kukaan ryövää myyntiin laittamiani vaatteita muka viallisena, niin etteivät ne tulekaan myyntiin vaan katoavat kuin pieru saharaan.

Vierailija
51/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssissa kaikki rahat jäädytetään ja velkojat laitetaan jonoon. Isot velkojat saa saatavansa ensin. Yleensä kuluttajat ei saa mitään.

Vierailija
52/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee tuo Vintedin tuputus. Harmi että taas meni kotimainen yritys metsään. Parasta olisi jos raha jäisi kotimaan markkinoille kiertoon.

Zadaa on vastavaa kotimainen sovellus Vintedille, Tiselle yms. Käyttäisivätpä ihmiset mieluummin sitä. Toimivuus on hyvä mutta Vintedissä viehättää varmasti halvat postikulut. Harmi sinänsä.

Vierailija
53/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee tuo Vintedin tuputus. Harmi että taas meni kotimainen yritys metsään. Parasta olisi jos raha jäisi kotimaan markkinoille kiertoon.

Zadaa on vastavaa kotimainen sovellus Vintedille, Tiselle yms. Käyttäisivätpä ihmiset mieluummin sitä. Toimivuus on hyvä mutta Vintedissä viehättää varmasti halvat postikulut. Harmi sinänsä.

Ei ole kyllä vara maksaa yhtään ylimääräistä ja lisäksi Vintedissä on kivaa juuri se laaja valikoima, ja sellaiset tuotteet ja merkit joita ei Suomessa ole edes myynnissä.

Vierailija
54/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ostanut ja myynytkin Vähänkäytetyn kautta, mutta ei ole läheskään aina ollut positiivinen kokemus. Ostaessa on esim. saanut homeelle haisevaa lumppua ja myydessä on tuotteista enemmän tai vähemmän jäänyt menemättä kaupaksi. Yhdessä myyntierässä ei saanut menemään kaupaksi edes postikulujen vertaa.

Olen luopunut käyttämästä enää mitään nettikirppiksiä ja harvoin tulee käytyä enää paikallisille kivijalkakirppiksilläkään.

Kyllähän sille "joku" syy oli miksi Suomen historian parhaimmalla vuosikymmenellä, 80-luvulla ei juuri kirppiksiä ollut, eipä ollut syyhyjäkään tms. ongelmia. Kyllä uusi tuote on aina uusi tuote.

Noissa on kyllä paljon myynnissä uuttakin ja haun voi rajata uusiin. Itse teen niin että jos näen kaupassa tai mainoksessa kivan vaatteen, tarkistan löytyykö sama Vintedistä uutena. Usein löytyy, kun ihmiset tekee niin paljon virheostoksia.

Vierailija
55/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinted <3

Kerran käyttänyt, en tiedä palaanko ikinä. Ehkä sitten jos saa rajattua maita koska jos tilaan niin vain ja ainoastaan Suomen sisältä. Kaiken lisäksi mulla on jonkun toisen tilaus ollut jo aivan liian kauan säilössä kun aspa ei ilmeisesti toimi. Lentää pian roskiin, ei se ostaja sitä välttis pystyisi käyttämäänkään. Hirveän lemuinen. En vieläkään ymmärrä miten sieltä voi tulla toisen tilauksia kerta he antavat ymmärtääkseni myyjälle koodin mikä vain annetaan postissa työntekijälle. Vai?

No kuule ovat antaneet väärän koodin myyjälle. Tai myyjä sekoittanut koodit itse.

Vierailija
56/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinted <3

Kerran käyttänyt, en tiedä palaanko ikinä. Ehkä sitten jos saa rajattua maita koska jos tilaan niin vain ja ainoastaan Suomen sisältä. Kaiken lisäksi mulla on jonkun toisen tilaus ollut jo aivan liian kauan säilössä kun aspa ei ilmeisesti toimi. Lentää pian roskiin, ei se ostaja sitä välttis pystyisi käyttämäänkään. Hirveän lemuinen. En vieläkään ymmärrä miten sieltä voi tulla toisen tilauksia kerta he antavat ymmärtääkseni myyjälle koodin mikä vain annetaan postissa työntekijälle. Vai?

Varmaan myyjä kirjoittanut pakettien päälle väärät koodit. Jos myy paljon niin aika tarkkana saa olla koodien kanssa.

Vierailija
57/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ostanut ja myynytkin Vähänkäytetyn kautta, mutta ei ole läheskään aina ollut positiivinen kokemus. Ostaessa on esim. saanut homeelle haisevaa lumppua ja myydessä on tuotteista enemmän tai vähemmän jäänyt menemättä kaupaksi. Yhdessä myyntierässä ei saanut menemään kaupaksi edes postikulujen vertaa.

Olen luopunut käyttämästä enää mitään nettikirppiksiä ja harvoin tulee käytyä enää paikallisille kivijalkakirppiksilläkään.

Kyllähän sille "joku" syy oli miksi Suomen historian parhaimmalla vuosikymmenellä, 80-luvulla ei juuri kirppiksiä ollut, eipä ollut syyhyjäkään tms. ongelmia. Kyllä uusi tuote on aina uusi tuote.

Häh? Kyllä kasarilla oli kirppiksiä.

Vierailija
58/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyttääneet Tìseä? Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Vierailija
59/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nykyään vaan zadaa ta. Kauppa käy loistavasti ja ostaessasi saan aina mitä haluan koska myyjät arvostellaan ja ovat vastuussa myymästään. Vähän hintavampi mutta laadukkain kirppis.

Vierailija
60/102 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zadaassa olen ostanut ja myynyt paljon, nyt tuntuu että Vintedissä liikkuu tavara paremmin. Käytettävyydessä Vinted vie voiton, sekä pienemmissä postikuluissa. Ei kukaan osta 5 e toppia jos postikulut ovat 5-7 e päälle. Pyrin siihen, että en osta uutta jos löydän käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi