Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähänkäytetty.fi konkkaan

Vierailija
10.07.2024 |

Mitä nyt, mistä ostan vaatteet ja muut?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010555822.html

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vielä Emmy, sieltä tosin häviää jätetyt vaatteet myynnistä ja rahoja et saa.

Vierailija
22/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Enemmän ihmettelen että mikä Emmyn pitää vielä pystyssä? Tekee tappiota vuodesta toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa seuraavaksi Sellpy:tä, siellä on valikoimassa muutakin kuin tätitunikoita ja 10 vuotta sitten muodissa olleita sandaaleja. Sellpy:ssä on tosin se huono puoli, että sen omistaa sama yhtiö kuin H&M:n, eli jos ostaa tuolta, niin välillisesti tukee halpamuotiketjua.

Harmittaa kyllä Vähänkäytetyn konkurssi, taas lähtee työpaikkoja suomalaisilta.

Vierailija
24/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain huonoja kokemuksia tuosta vähänkäytetty.fi sivustosta. Liian monta kertaa homeelle haisevia vaatteita tai ensimmäisessä pesussa paljastuu piilevä homeenhaju jota et saa millään etikkaliotuksilla pois.

Suomalaiset kirppishinnat on täysin naurettavia. Vinted sivustolla huomaa heti suomalaisten ilmoitukset kun myydään paljon kalliimmalla hinnalla kuin ulkomaiset myyjät. 

Vierailija
25/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kattelin noita myyntiohjeistuksia, vai oliko emmy. Vaikutti monimutkaiselta ja ettei paljoa rahaa jää. Niin en ole viitsinyt myydä mitään.

Vierailija
26/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ostanut ja myynytkin Vähänkäytetyn kautta, mutta ei ole läheskään aina ollut positiivinen kokemus. Ostaessa on esim. saanut homeelle haisevaa lumppua ja myydessä on tuotteista enemmän tai vähemmän jäänyt menemättä kaupaksi. Yhdessä myyntierässä ei saanut menemään kaupaksi edes postikulujen vertaa.

Olen luopunut käyttämästä enää mitään nettikirppiksiä ja harvoin tulee käytyä enää paikallisille kivijalkakirppiksilläkään.

Kyllähän sille "joku" syy oli miksi Suomen historian parhaimmalla vuosikymmenellä, 80-luvulla ei juuri kirppiksiä ollut, eipä ollut syyhyjäkään tms. ongelmia. Kyllä uusi tuote on aina uusi tuote.

Vierailija
27/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinted <3

Kävin noilla sivuilla. Hirveää kamaa, suurin osa suoraan roskiin menevää. Kuvitteleeko joku saavansa hyvänkin paidan yhden tai kahden euron hinnalla puhumattakaan käytetyistä alusvaatteista. Voi yök. 

Kuka etsii alusvaatteita kirppikseltä, yök itsellesi

Niin, en tiedä, en minä ainakaan. Ällistyin vain, kun katsoin mielenkiinnosta myytäviä tuotteita, että joku tosiaan myy tai yrittää myydä käytettyjä kalsareita ja rintsikoita.

Vierailija
28/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat vaatteesi menemällä kauppaan tai kirpparille, eikö olekin yksinkertaista? Vai oletko jo syönyt itsesi niin lihavaksi, että et enää ilkeä liikkua ihmisten ilmoilla?

Kirpparilta löytää mitä sattuu olemaan juuri siellä juuri silloin tarjolla. Nettipohjaisissa pystyy tekemään täsmäiskuja. Itse rakastan Vintediä juuri siitä syystä että löydän sieltä juuri sen mitä milloinkin haluan, esim. viimeksi villakangastakki 10 €

Ai on parempi ostaa käytetty vaate sitä livenä näkemättä? Voi autuas taivas nykyihmisten järjenkäyttöä. Kirpparilla voit tehdä ostopäätöksen heti, nettikirppiksillä saat säätää palautusten kanssa tai laittaa rahasi johonkin täysin arvottomaan riepuun, joka olikin kaikkea muuta kuin kuva antoi ymmärtää.  

Vierailija
29/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä oo joku ketju jo, jossa pari vuotta ihmetelty hidasta tilitystä? Osalla nytkin ollut kanissa rahat.

Vierailija
30/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi, oon ostanut kivoja juttuja vähänkäytetystä.

Vierailija
31/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä aina saanut vähänkäytetyltä rahat ihan viikon sisällä. Harmittaa kun lähtee kiva paikka ostaa ja myydä vaatteita. Mites jos jokainen suomalainen ostaisi sieltä nyt 5 eurolla tai suuremmallakin rahalla jotain. Pelastuisi koko paikka. Saisivat velkansa maksettua ja homma jatkuisi.

Vierailija
32/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä aina saanut vähänkäytetyltä rahat ihan viikon sisällä. Harmittaa kun lähtee kiva paikka ostaa ja myydä vaatteita. Mites jos jokainen suomalainen ostaisi sieltä nyt 5 eurolla tai suuremmallakin rahalla jotain. Pelastuisi koko paikka. Saisivat velkansa maksettua ja homma jatkuisi.

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa vain maksamisen ilosta jos liikeidea ei ollut kannattava = konkurssi? Jokainen suomalainen, kaikkea sitä kanssa ehdotetaan!

Vierailija
33/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat vaatteesi menemällä kauppaan tai kirpparille, eikö olekin yksinkertaista? Vai oletko jo syönyt itsesi niin lihavaksi, että et enää ilkeä liikkua ihmisten ilmoilla?

Kirpparilta löytää mitä sattuu olemaan juuri siellä juuri silloin tarjolla. Nettipohjaisissa pystyy tekemään täsmäiskuja. Itse rakastan Vintediä juuri siitä syystä että löydän sieltä juuri sen mitä milloinkin haluan, esim. viimeksi villakangastakki 10 €

Ai on parempi ostaa käytetty vaate sitä livenä näkemättä? Voi autuas taivas nykyihmisten järjenkäyttöä. Kirpparilla voit tehdä ostopäätöksen heti, nettikirppiksillä saat säätää palautusten kanssa tai laittaa rahasi johonkin täysin arvottomaan riepuun, joka olikin kaikkea muuta kuin kuva antoi ymmärtää.  

Kauppoja takana Vintedissä 50-60 kpl molempiin suuntiin eikä todellakaan ole mitään tuollaisia ongelmia joita manaat, ei kai kukaan nyt sikaa säkissä osta....

Vierailija
34/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa vain maksamisen ilosta jos liikeidea ei ollut kannattava = konkurssi? Jokainen suomalainen, kaikkea sitä kanssa ehdotetaan!

No ei sinun tarvitse. Maksathan verojakin ihan maksamisen ilosta ja sähköstäkin maksat varmaan ihan ilomielin siirtomaksut, sekä ostat ruokaa.

Vierailija
35/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sinun tarvitse. Maksathan verojakin ihan maksamisen ilosta ja sähköstäkin maksat varmaan ihan ilomielin siirtomaksut, sekä ostat ruokaa.

Miksi joku kaupallinen nettiyritys kirpputori olisi verrattavissa verojen ja sähköjen maksuun? Mitä ihmettä selität? Mitä KAIKKI SUOMALAISET saisivat jostain tuollaisesta ihme putiikista? 

Vierailija
36/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata. Tälläkin sivustolla sormensa pelissä tuossa puljussa:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010555822.html

Yhtiön suurin yksittäinen omistaja on Sanoma Media Finland

Vierailija
37/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee tuo Vintedin tuputus. Harmi että taas meni kotimainen yritys metsään. Parasta olisi jos raha jäisi kotimaan markkinoille kiertoon.

Vierailija
38/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympäisee tuo Vintedin tuputus. Harmi että taas meni kotimainen yritys metsään. Parasta olisi jos raha jäisi kotimaan markkinoille kiertoon.

vintedissä myy suomalaiset eli osta niiltä jos noin ylevästi haluat ajatella

Vierailija
39/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinted <3

Miten näissä menee postimaksut?

Ostaja maksaa 0,99 kotimaan perus paketti 

Eli myyjä ei maksa mitään postimaksua? Miten voi olla noin edullinen postimaksu?

Ostaja maksaa. Ovat neuvotelleet postin kanssa hyvän diilin, helposti koodi riittää

No selvästi ei maksa jos lisämaksua on ainoastaan se 99c? Vinted on ihan kuin joku pyramidihuijaus.

Vierailija
40/102 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta ostan kaiken minkä vaan voi, toimii hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi