Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jani Mäkelän mielestä oikeusoppineet eivät tiedä mistä puhuvat

Vierailija
10.07.2024 |

Todellinen tieto asuu vain perussuomalaisissa ja Jani Mäkelä on sen elävä ilmentymä.

Kommentit (462)

Vierailija
161/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin persut, minä en halveeraa oikeuskansleria henkilönä. Olen vain sitä mieltä, että hänen argumenttinsa on äärimmäistä saivartelua ja se altistaa Suomen myöhemmille oikeusseuraamuksille.

Kauheeta. Saadaankohan me päiväsakkoja vai selvitäänkö ehdollisella?

Seuraukset ovat toisarvoisia, jos todetaan, että Suomen hallitus ja eduskunta ovat toimineet lainvastaisesti.

Vierailija
162/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin persut, minä en halveeraa oikeuskansleria henkilönä. Olen vain sitä mieltä, että hänen argumenttinsa on äärimmäistä saivartelua ja se altistaa Suomen myöhemmille oikeusseuraamuksille.

Seuraukset ovat toisarvoisia, jos todetaan, että Suomen hallitus ja eduskunta ovat toimineet lainvastaisesti.

Minkä lain vastaisesti? Kenellä tuomiovalta asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaissa noita sketsisarjoja riittää. Ei ole vakavastiotettava puolue.

Sinäkö haluat tänne massoittain väkeä asumaan sosiaalituilla? Mitä mieltä olet? Turha Mäkelää ja persuja tuosta asiasta haukkua, jos ei ole omaa mielipidettä perusteltuna perään kirjoittaa. 

Ei tuo kriittiseen eurooppalaiseen keskusteluun pysty tästä sinänsä juridista vaikeasta kysymyksestä. Koulutus- ja sivistystaso ei vaan riitä. Tyytyy riippuvuuteensa eli yhden puolueen solvaamiseen tällä kommenttipalstalla kun argumentit itse asiassa eivät riitä.

Vapaat rajat olisi täysin linjassa ja perfekt  ihmisoikeushöpinän kanssa. Miksi niuhottatte?  Maailman väki ei kainostele. menee vuosia ennekuin olisi uudet sopimukset ja lait ja tilanne on päällä nyt.

Vierailija
164/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää persut olisivat koomisia elleivät olisi niin pohjattoman typeriä. Miten voi maassa olla noin syvää tietämättömyyttä ja ymmärtämättömyyttä päivänselvistä asioista, esim. perustuslaista ja sen merkityksestä itsenäisen valtion olemassaololle.

Pitäisi selvittää syyt sille, miksi osa miesväestöstä sivuuttaa pakollisen oppivelvollisuuden saamatta minkäänlaista jälkeä teflonaivoihinsa. Ovatko syyt biologiset, sosiaaliset vai päihteisiin liittyvät?

Osa taas sivuuttaa maanpuolustusvelvollisuuden eikä mikään sellainen tee vaikutusta vasuritefloniin. Vihollinen kyllä hoitelee siinä missä muutkin.

Jos sota tulisi, niin pakoon luikkisivat ensimmäisenä vihreät pikkurillimiehet. Vasurit suuntaisisivat tiensä veljiensä luokse Siperiaan, kuten aikoinaan. 

Mutta mitä sanoo Li? Ei mitään? Unohdettu parissa viikossa, vaikka niin suosittu oli. Entäs Haavisto? Joutuuko perumaan pressan vaalien aikaiset puheensa. Siinä vasta takinkääntäjä ja huijari, jos niin tekee. Puhui push-back menettelystä ja jopa, että saa astaloilla pois ajaa rajalta, jos väkeä tulee. Kovin hän on nyt hiljaa. 

Mutta täällä hänen maskottinsa paasaavat vain Purrasta, vaikka Haaviston puheet ja kirjoitukset pelkkää manipulaatiota. 

Vierailija
165/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpetostuomio orpolle.

Vierailija
166/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne kv. lait sano että on oikeus puolustautua maan vaarantavalta toiminnalta. Ukrainakin saa vaikka ei ole edes julistettu sotaa. 

Vierailija
167/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää persut olisivat koomisia elleivät olisi niin pohjattoman typeriä. Miten voi maassa olla noin syvää tietämättömyyttä ja ymmärtämättömyyttä päivänselvistä asioista, esim. perustuslaista ja sen merkityksestä itsenäisen valtion olemassaololle.

Pitäisi selvittää syyt sille, miksi osa miesväestöstä sivuuttaa pakollisen oppivelvollisuuden saamatta minkäänlaista jälkeä teflonaivoihinsa. Ovatko syyt biologiset, sosiaaliset vai päihteisiin liittyvät?

Osa taas sivuuttaa maanpuolustusvelvollisuuden eikä mikään sellainen tee vaikutusta vasuritefloniin. Vihollinen kyllä hoitelee siinä missä muutkin.

Jos sota tulisi, niin pakoon luikkisivat ensimmäisenä vihreät pikkurillimiehet. Vasurit suuntaisisivat tiensä veljiensä luokse Siperiaan, kuten aikoinaan. 

Venäjä on persumaa. Putin odottaa äärioikeistolaisia kavereitaan.

Vierailija
168/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi EU-lain tai kansainvälisten sopimusten vastaisesti. Ne ovat voimassa, vaikka hallitus ei halua niitä noudattaa.

Mitä lakia hallitus ei seuraavaksi halua noudattaa?

Onko persuministereillä kohta piikki auki?

Vierailija
169/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jani tietää, onhan hänelle annettu ryhmänjohtajan pätevyys!

Vierailija
170/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpetostuomio orpolle.

Maanpetostuomio vasureille jos vihamielinen maa valloittaisi tuolla naurettavan helpolla keinolla. Koska juristeria. 🤣 

Vierailija
171/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajalakiesitys tulee hyväksyä viipymättä. Sen myötä saadaan päivitetyt ajanmukaiset välineet torjua Venäjän hybridivaikuttamista ja turvataan itsenäisyyttä varmistaen kansallista turvallisuutta samalla.    

https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-tarkeinta-on-aina-itsenai…

Onko siellä Persuksien tietotoimistossa huomattu, että raja on ihan rauhallinen. Eipä oo sitten enää, kun saatte rajan auki. Sen takia lakia sorvaattekin, että saatte äksöniä rajalle. Persut oli iso pettymys, jälleen kerran.

Vierailija
172/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi EU-lain tai kansainvälisten sopimusten vastaisesti. Ne ovat voimassa, vaikka hallitus ei halua niitä noudattaa.

Onko persuministereillä kohta piikki auki

Osoita näyttö siitä että tässä nyt käsillä olevassa tilanteessa laki olisi EU-lainsäädännön ja Suomea sitovien sopimusten vastainen niin että siitä tulisi langettava seuraamus. Puhutaan siitten lisää kun laitat juridisesti pitävän näytön tuosta tänne.

Vierailija
173/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut eivät hysteriassaan tajua, että tässä on kyse siitä, noudattaako Suomen hallitus (ja Eduskunta) lakia vai ei.

Asialla ei ole mitään tekemistä tp-politiikan kanssa, kuten hallituksen riveistä on moneen kertaan todettu.

Vierailija
174/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpetostuomio orpolle.

Osoita näyttö Rikoslain 12 luvun 3-4 pykälien rikkomisesta niin että rikoksen tuomitsemiskynnys ylittyy Orpon osalta. Muussa tapauksessa ole hiljaa.

Vierailija
175/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko EU itse poikennut EU-laista ja kv-sopimuksista, kun Merkel neuvotteli Turkin kanssa se sopimuksen, jonka seurauksena tulijat ei pääse Kreikkaan.

Vierailija
176/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksihän te ihmisoikeustalibanit juhlitte kuukausikaupalla, kun se yksi Írakiin palautettu valekuoli ja Suomi sai tuomion ihmisoikeustuomioistuimessa. Edes asiakirjojen aitoutta ei viitsitty tarkistaa. Eipä juuri kiinnosta tuollaiset pelletuomiot. 

Vierailija
177/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osoita näyttö siitä että tässä nyt käsillä olevassa tilanteessa laki olisi EU-lainsäädännön ja Suomea sitovien sopimusten vastainen niin että siitä tulisi langettava seuraamus. Puhutaan siitten lisää kun laitat juridisesti pitävän näytön tuosta tänne."

Osoita juridisesti pätevä näyttö, ettet ole maksettu trolli.

Vierailija
178/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko persuministereillä kohta piikki auki

Piikki pitää olla vassuilla kun harrastavat ihmisoikeusharrastustaan.

Vierailija
179/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät yksinkertaisesti halua riskeerata maansa turvallisuuden nimissä nyt. 

Onko se väärin? Joulukuussa täällä te persuvihaajat syyttelitte kuinka ei persuministerit eivät saa rajoja kiinni nopeampaa, hirveä hätä ja mekastus. Nyt toinen ääni kellossa taas. Te vasta tyhmiä olette!! Ette tiedä mitä oikeasti haluatte. 

Mitä te sanotte, jos rajan takaa väkeä tukee, otatteko avosylin vastaan? 

Vierailija
180/462 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tyhmin Jani ei petä koskaan.