Tyhmimmät asiat missä säästää?
Aloitan. Matkavakuutus. Maksaa muutamasta kympistä sataseen riippuen matkan kestosta. Jos joudut lähtemään ambulanssilennolla kotiin ja ei ole matkavakuutusta maksat 50000-150000 e.
Kommentit (38)
Luin että jotkut ei vedä vessaa pissattuaan. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Kampaamossa käynti Kyllä kai jokainen osaa issehi kammata tukkansa
Ihan hyviä neuvoja täällä on, mutta kun rahat on tosiaan vähissä on pakko säästää ja karsia kaikesta. Itsestäkään ei ole varaa huolehtia. Julkiselle lääkärille ja hammaslääkärille ei edes saa aikaa ja jos saa niin tutkita kunnolla ja yksityiseen ei todellakaan ole rahaa. Sama juttu se on ihan kaiken kanssa. Terveelliseen ruokaakaan ei ole rahaa ja pitää ostaa halvinta ruokaa, eikä se tietenkään ole ravinnollisesti paras vaihtoehto. Kunpa lohi olis halvempaa. Kävin viime viikolla lounasaikaan eräässä ruokakaupassa, jossa oli kilohintaan myytävä kallis lounasbuffet. Kaikki tuotteet olivat siis samaan hintaan. Tarjolla oli myös kuumaa uunilohta ja kuten arvata saattaa valtaosa buffetista ottaneista otti tuota lohta ja lohi oli vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Luin että jotkut ei vedä vessaa pissattuaan. Sairasta. Jos seukki on oitis tulossa jöötille niin suotta sitä silloin, etenki jos on heittänyt isoon puheelimeen vain suullisen akkuvetisen laihaa ureaa
Mies omasta mielestään säästää, kun ei käy parturissa. No ei säästä: paksu pitkä tukka rasvoituu heti, sitä pitää pestä koko ajan. Paksu pitkä tukka saa miehen hikoilemaan ihan hirveästä, ja sitten likainen hikinen tukka likastaa tyynyliinat ja tyynyt, niitä saa olla pesemässä koko ajan (myös tyynyä), ja uusi tyyny pitää hankkia vähän väliä. Ja kun pää on hiestä märkä, niin koko mies hikoilee, ja menee sitten muutkin petivaatteet pesuun normaalia tiheämmin. Samoin vaatteet saa hikikylyvstä osansa. ja menevät nopeammin pilalle.
Tämä siksi, että en suostu ajamaan miehen päätä kaljuksi (itse ei taivu). En, koska näyttää typerältä ja rumalta kaljuna, kun on pienipäinen ja muuten lihava (mikä selittää myös hikoilua). Ei suostu myöskään muuttamaan elintapojaan, kun kuulemma makkarat ja lihapiirakat on halvempia kuin kotiruoka (no ei ole).
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen elämänasenne.
Negatiivisilla ihmisillä on aina kurja elämä.
Vaikka itsellä onkin positiivinen luonne, sekin on Luojalta lahjaksi saatua vasta uskoontulon myötä - sillä kävä kyllä, positiivista luonnetta ei saa ostettua kaupasta.
Kengät
ylipäätään jokapäiväisessä käytössä olevat asiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy.
Valtaosa ihmisistä on sellaisia, että heidän ei tulisi lisääntyä.
Näyt itse olevan tunnekylmä ja ties vaikka psyko.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia kärsimässä mielivallastasi.
Kiitos, arvostan mielipidettäsi. Juurikin lapsien takia olen tätä mieltä. Monella ei ole kykyä, resurssia saatikka edes halua pitää huolta lapsista, silti niitä tehdään liukuhihnalta. Mielestäni se on todella väärin.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä en vedä, ettei toiset perheessä herää, pieni asunto
Vierailija kirjoitti:
Mies omasta mielestään säästää, kun ei käy parturissa. No ei säästä: paksu pitkä tukka rasvoituu heti, sitä pitää pestä koko ajan. Paksu pitkä tukka saa miehen hikoilemaan ihan hirveästä, ja sitten likainen hikinen tukka likastaa tyynyliinat ja tyynyt, niitä saa olla pesemässä koko ajan (myös tyynyä), ja uusi tyyny pitää hankkia vähän väliä. Ja kun pää on hiestä märkä, niin koko mies hikoilee, ja menee sitten muutkin petivaatteet pesuun normaalia tiheämmin. Samoin vaatteet saa hikikylyvstä osansa. ja menevät nopeammin pilalle.
Tämä siksi, että en suostu ajamaan miehen päätä kaljuksi (itse ei taivu). En, koska näyttää typerältä ja rumalta kaljuna, kun on pienipäinen ja muuten lihava (mikä selittää myös hikoilua). Ei suostu myöskään muuttamaan elintapojaan, kun kuulemma makkarat ja lihapiirakat on halvempia kuin kotiruoka (no ei ole).
Ymmärrän hyvin. Useat suomalaiset miehet ovat valtavan itsepäisiä ja jos ne saa jotain päähänsä mikään ei auta.
Oma mieheni leikkauttaa kauniit, paksut tummat kiharansa aina ihan mulipääksi, eikä se sovi hänelle, kun ei ole mikään poju enää.
Mutta ei usko, vaikka aina sanon, ettei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy.
Valtaosa ihmisistä on sellaisia, että heidän ei tulisi lisääntyä.
Näyt itse olevan tunnekylmä ja ties vaikka psyko.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia kärsimässä mielivallastasi.
Kiitos, arvostan mielipidettäsi. Juurikin lapsien takia olen tätä mieltä. Monella ei ole kykyä, resurssia saatikka edes halua pitää huolta lapsista, silti niitä tehdään liukuhihnalta. Mielestäni se on todella väärin.
Okei. Ymmärrän nyt kantasi. Ei tietenkään lapsia niille, jotka eivät kykene/halua heitä hoitaa.Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä en vedä, ettei toiset perheessä herää, pieni asunto
Hyi eikä! Etkö tajua, että kämppä haisee kuselta, kun siellä yöt muhii keitoksesi.
Et ehkä itse huomaa sitä, mutta vieraat ainakin!🤮
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa - pissanhaju pinttyy pönttöön, seiniin ja leviää kaikkialle!
Vierailija kirjoitti:
Ottaa vaimon mukaan pattayalle.
Ottaa omat lapset mukaan Thaimaahan.
J-pronomineissa ei tarttis säästää