Eronneet naiset, kuinka pitkään ilman seksiä?
Oma ero on vielä aika tuore, mutta nyt kun viimeisestä seksikerrasta on jo kolme kuukautta, niin alkaa olla Leevin laulun mukaisesti "hankaussähköä, kipinöitä munissa". Kesä ja naisten kevyet vaatteet eivät yhtään helpota asiaa.
Yhden mukavan tuntuisen eronneen naisen kanssa ollaan viestitelty vähän aikaa. Hän on eronnut noin vuosi sitten ja olenkin miettinyt, että onko hän muka ollut siitä asti ilman seksiä miehen kanssa? Hieman on vihjaillut siihen suuntaan, että hyvin on pärjännyt itsekseenkin, mutta emme ole voelä keskusteluissa edenneet sille tasolle saakka.
Kertokaa siis arvon eronneet leidit, miten kauan olette olleet eron jälkeen ilman seksiä? Tai miltä se tuntui taas pitkän tauon jälkeen?
Kommentit (39)
Erosin nuorena, noin kolmekymppisenä. En montaa viikkoa ollut ilman seksiä. Minulla oli tutun miehen kanssa kaveriseksisopimus, Sovimme jatkavamme noin kauan kunnes toinen vakiintuu. Hyvin toimi, ja meillä oli oikeasti kivaa. Seksi oli hauskaa, rentoa ja pakotonta. Suhde päättyi sitten aikanaan kun tapasin nykyisen aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että useimmilla loppuu seksi jo ennen eroa. Itsellä se oli se viimeinen asia joka toimi seksissä vielä...
Minä olisin luultavasti aika huonoa seksiseuraa naisille. Olen käytännössä ollut vain oman puolisoni kanssa koko aikuisikäni ja hän taas on niin estoinen ja mielikuvitukseton sängyssä, että oikeastaan yhdyntä lhetyssaarnaajassa on kaikki, mitä meidän seksimme on sisältänyt. Orgasmia ei ole koskaan saanut yhdynnässä, ainoastaan itse omin käsin tai satisfyerillä. Suuseksi on nounou, samoin lähes kaikki muut asennot paitsi lähäri tai lusikka. En ole päässyt koskaan naista tyydyttämään vaikka kuinka olisin halunnut. Miten voisin siis olla hyvä siinä ja osata oikeat temput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että useimmilla loppuu seksi jo ennen eroa. Itsellä se oli se viimeinen asia joka toimi seksissä vielä...
Minä olisin luultavasti aika huonoa seksiseuraa naisille. Olen käytännössä ollut vain oman puolisoni kanssa koko aikuisikäni ja hän taas on niin estoinen ja mielikuvitukseton sängyssä, että oikeastaan yhdyntä lhetyssaarnaajassa on kaikki, mitä meidän seksimme on sisältänyt. Orgasmia ei ole koskaan saanut yhdynnässä, ainoastaan itse omin käsin tai satisfyerillä. Suuseksi on nounou, samoin lähes kaikki muut asennot paitsi lähäri tai lusikka. En ole päässyt koskaan naista tyydyttämään vaikka kuinka olisin halunnut. Miten voisin siis olla hyvä siinä ja osata oikeat temput.
Voi miten surullista kuulla. Hyvä, iloinen seksi on suhteen paras liima. Toivon että löydät ihanan naisen, jolla on vapaampi suhde seksiin, kuten itsellänikin on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olet kirjoittanut aivan ihanan kirjoituksen. Tiesitkö vai onko vain sattumaa? Lämmittää varmaan monenkin sydäntä - ainakin minun sydäntäni - jolta tuntuu kuin puuttuvan ihan kaikki. Tämä tämmöinen me-porukka emme ole mitään kokeneita kun se yksi kunnollinen ja toimiva suhde on jäänyt puuttumaan. Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi olla huolissaan. Kiinnostus asiaan riittää. Toiset ei opi vaikka olisi ollut kuinka monta kumppania.
Oikean kumppanin kanssa, joka uskaltaa vähänkään aukaista suutaan ja kertoa mikä tuntuu hyvälle, voisit olla parhaista parhain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin just tämmösen miehen. Oma puolisoni myös estynyt ja varovainen sängyssä. Nyt kun ero on edessä niin jännittää treffimarkkinat kun tuntuu, että kaikki haluavat vain hurjia temppuja ja itsellä ei mitään sellaisia kokemuksia. Olisi kiva olla toisen yhtä kokemattoman kanssa ja yhdessä opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin oikein mielelläni opettaa kaikki temput sun kaltaiselle miehelle. Ja se kun on niinkin, että ei ne temput toimi välttämättä kuin yhteen naiseen, joten ei huolta. Tärkeintä on olla oikeasti kiinnostunut antamaan nautintoa, kaikki muut säädöt menee aika lailla uusiksi jokaisen kumppanin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarve mihinkään lopu. Olen itsekin ollut vuosia ilman, mutta joka päivä tekisi mieli. Ei ole helppoa lähteä uudestaan etsimään seuraa pitkän tauon jälkeen ja lapsi on kuitenkin ykkösprioriteetti. Naiselle vieraan seuran etsiminen netistä on paljon vaarallisempaa, joten ihan käytännön syistä naisilla on vaikeampi täyttää tarpeitaan. Vähän jännittäisi seksi uuden ihmisen kanssa näin pitkän tauon jälkeen, tai rehellisesti sanottuna uusi ihminen 20 vuoden jälkeen tuntuisi melkein kuin ekalta kerralta.
Joo. Ole 10 vuotta harrastamatta seksiä niin se sujukkaan yhtä helposti kuin pyörällä polkeminen 10 vuoden tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarve mihinkään lopu. Olen itsekin ollut vuosia ilman, mutta joka päivä tekisi mieli. Ei ole helppoa lähteä uudestaan etsimään seuraa pitkän tauon jälkeen ja lapsi on kuitenkin ykkösprioriteetti. Naiselle vieraan seuran etsiminen netistä on paljon vaarallisempaa, joten ihan käytännön syistä naisilla on vaikeampi täyttää tarpeitaan. Vähän jännittäisi seksi uuden ihmisen kanssa näin pitkän tauon jälkeen, tai rehellisesti sanottuna uusi ihminen 20 vuoden jälkeen tuntuisi melkein kuin ekalta kerralta.
Joo. Ole 10 vuotta harrastamatta seksiä niin se sujukkaan yhtä helposti kuin pyörällä polkeminen 10 vuoden tauon jälkeen.
Armollisuutta peliin nyt, jos uusi kumppani on vähääkään järjellinen niin ymmärtää tuon kyllä. Ja jos ei ymmärrä, hän on typerys ja sellaisella et tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin just tämmösen miehen. Oma puolisoni myös estynyt ja varovainen sängyssä. Nyt kun ero on edessä nii
No hyvä, jos ei ole kaikki toivo vielä mennyttä. Joskus olen saanut ihan päinvastaista kommenttiakin kun olen aiemmin asiasta kirjoittanut, joten tämä ja pari muuta kommenttia kyllä ilahdutti ja sai hymyn huulille.
T. 23
Tiesinkö mitä? Kyllä kirjoittamani valitettavasti on ihan elävästä elämästä ja nyt kun olen altistanut itseni uuden suhteen mahdollisuudella, jännittää kovasti jos mahdollinen tuleva kumppani onkin tottunut saaman mieheltä sängyssä kaikki nautinnot ja vähän enemmänkin. "Näytä kaikki mitä osaat." Siinä menisi meikäläinen aika puihin...
23
Viime vuonna kahden kanssa seksiä, kerran huhtikuussa vanhan tuttavuuden kanssa joka ghostasi minut seksin jälkeen(jee...) , ja toisen kanssa pari kertaa lokakuussa kunnes selvisi että hän onkin avoliitossa (Super jee). Sen jälkeen ei mitään aktiviteettia. Koska
- niin huonot kokemukset miehistä, aika lailla kaikki on olleet jollain lailla pskoja ja vain käyttäneet minua (muutkin kuin yllä olevat esimerkit)
- en käy viihteellä, en käytä alkoholia, joten olen deittiappien varassa. Ja sieltä ei saa muuta kuin päänsäryn (ks seuraava kohta)
- en kykene viehättymään tyhmistä miehistä, vaan pitää olla kykenevä esim keskusteluun ja omata huumorintajua. Muuten tuntuisi kuin panisi kehitysvammaista. Eli kai sitten voi sanoa että olen nirso? Joskus yritän jos olen puutteessa, mutta kun mies kysyy kolmannen kerran peräkkäin miten päiväni meni (vähän eri sanoilla) tai jankkaa jotain ala-asteen ystäväkirjan kaltaista turhaa kysymyslistaa, luovutan.
- lisäksi ylipäätään miesten tapaaminen on vaarallista, minut on esim kerran melkein raiskattu, lukemattomat kerrat haukuttu pakkien jälkeen. Lisäksi on ollut tottakai paljon miehiä joita ei pätkääkään kiinnosta minun nautinto, tai jotka ovat seksin aikana väkivaltaisia.
Halut seksiin aikaa myöten kuolee, ja jos se joskus tulee mieleen, tulee myös kaikki se pska kohtelu jota olen kokenut ja kaikki ne riskit mitä treffailuun liittyy, ja into loppuu aika lailla siihen. En edes jaksa masturboida kuin muutaman kerran kuussa lähinnä terveyssyistä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna kahden kanssa seksiä, kerran huhtikuussa vanhan tuttavuuden kanssa joka ghostasi minut seksin jälkeen(jee...) , ja toisen kanssa pari kertaa lokakuussa kunnes selvisi että hän onkin avoliitossa (Super jee). Sen jälkeen ei mitään aktiviteettia. Koska
- niin huonot kokemukset miehistä, aika lailla kaikki on olleet jollain lailla pskoja ja vain käyttäneet minua (muutkin kuin yllä olevat esimerkit)
- en käy viihteellä, en käytä alkoholia, joten olen deittiappien varassa. Ja sieltä ei saa muuta kuin päänsäryn (ks seuraava kohta)
- en kykene viehättymään tyhmistä miehistä, vaan pitää olla kykenevä esim keskusteluun ja omata huumorintajua. Muuten tuntuisi kuin panisi kehitysvammaista. Eli kai sitten voi sanoa että olen nirso? Joskus yritän jos olen puutteessa, mutta kun mies kysyy kolmannen kerran peräkkäin miten päiväni meni (vähän eri sanoilla) tai jankkaa jotain ala-asteen ystäväkirjan kaltaista turhaa kysym
Valitettavasti mä voisin olla kirjoittanut tästä miltei kaiken. Mut kiva oli lukea toi, että joku muukin edellyttää miehen älyltäkin jotakin, jotta voi kiihottua.
N45
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tarve lopu. Uuden kumppanin löytyminen vuosia kestäneen "kuivan kauden" jälkeen, iäkkäämpänä on kovin haasteellista. N63
Ikävuosina 20 (silloin oli eka kerta) - 42 harrastin seksiä sinkkuna yhteensä neljä kertaa. Ei vaan kiinnostanut useammin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- en kykene viehättymään tyhmistä miehistä, vaan pitää olla kykenevä esim keskusteluun ja omata huumorintajua. Muuten tuntuisi kuin panisi kehitysvammaista. Eli kai sitten voi sanoa että olen nirso? Joskus yritän jos olen puutteessa, mutta kun mies kysyy kolmannen kerran peräkkäin miten päiväni meni (vähän eri sanoilla) tai jankkaa jot
Eipä teikäläisiä tahdo kovin helposti löytää muualta kuin täältä vauvapalstalta kirjoittelemasta. Huomaan usein tekeytyväni tuollaiseksi kehitysvammaiseksi koska vaikuttaa että moni nainen on viehättynyt miehekkäästä miehestä joka ei turhia analysoi
Vierailija kirjoitti:
Ikävuosina 20 (silloin oli eka kerta) - 42 harrastin seksiä sinkkuna yhteensä neljä kertaa. Ei vaan kiinnostanut useammin.
N
Mikä on tilanteesi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jo" kolme kuukautta.
En pystynyt henkisesti kahteen vuoteen.
Jos on 25 vuotta saanut seksiä keskimäärin kolme kertaa viikossa, niin kyllä 3kk varmasti tuntuu pitkältä. Itse ainakin lopetin sooloseksin käytännössä kokonaan kun muutimme aikanaan yhteen. En usko, että voisin ikinä olla 3 kk ilman seksiä ainakaan ennen eläkeikää.
Naisilla seksi ei ole kassien tyhjennystä.
Suurimmalla osalla eronneista lienee päinvastoin. Seksi loppuu ensin, sitten alkaa muutenkin menemään huonosti. Parisuhteen surmansyöksykierre, joka alkaa puolihuomaamatta, mutta sitä mukaa kun nokka alkaa osoittaa enemmän ja enemmän maata kohti, niin vauhti kovenee.