Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet naiset, kuinka pitkään ilman seksiä?

Vierailija
10.07.2024 |

Oma ero on vielä aika tuore, mutta nyt kun viimeisestä seksikerrasta on jo kolme kuukautta, niin alkaa olla Leevin laulun mukaisesti "hankaussähköä, kipinöitä munissa". Kesä ja naisten kevyet vaatteet eivät yhtään helpota asiaa.

Yhden mukavan tuntuisen eronneen naisen kanssa ollaan viestitelty vähän aikaa. Hän on eronnut noin vuosi sitten ja olenkin miettinyt, että onko hän muka ollut siitä asti ilman seksiä miehen kanssa? Hieman on vihjaillut siihen suuntaan, että hyvin on pärjännyt itsekseenkin, mutta emme ole voelä keskusteluissa edenneet sille tasolle saakka.

Kertokaa siis arvon eronneet leidit, miten kauan olette olleet eron jälkeen ilman seksiä? Tai miltä se tuntui taas pitkän tauon jälkeen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko erosi odottaessaan esikoistaan. Tyttö on nyt kahdeksan, eikä siskolla tietääkseni ole ollut yhtään miestä tuon eron jälkeen. Suurin piirtein samanlainen tilanne yhdellä työkaverilla, jonka poika on niin ikään vähän alle kymmenvuotias.

Osalla siis seksin tarve ilmeisesti loppuu. Tai ainakin pärjäävät sooloseksillä.

Vierailija
2/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus on _joillakin_ naisilla niin riippuvainen tunteista miestä kohtaan, ettei sellaiselle irtoseksille ole tarvetta, se tuntuu turhalta, jopa ällöltä.

Toki mulla olis ollu mahdollisuus saada seksiä miehiltä joihin olen jo vähän tutustunut, mutta tulee tunne että käytettäisiin vain hyväksi ja jäisin semmoiseksi "panokaveriksi" ja siinä se raja hämärtyy, milloin on seurustelusuhde ja milloin vain panosuhde. Onko tuo nyt se situationship..?

Mutta asiaan. Mulla ei ole edes dildoa, naurattaisi koko kapistus, hieroisin varmasti hartioita :D

Ja kun olen naisten kanssa jutellut, niin kyllä moni sanoo ettei voisi olla ilman seksiä. Emme ole samanlaisia.

N43, eronnut 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarve mihinkään lopu. Olen itsekin ollut vuosia ilman, mutta joka päivä tekisi mieli. Ei ole helppoa lähteä uudestaan etsimään seuraa pitkän tauon jälkeen ja lapsi on kuitenkin ykkösprioriteetti. Naiselle vieraan seuran etsiminen netistä on paljon vaarallisempaa, joten ihan käytännön syistä naisilla on vaikeampi täyttää tarpeitaan. Vähän jännittäisi seksi uuden ihmisen kanssa näin pitkän tauon jälkeen, tai rehellisesti sanottuna uusi ihminen 20 vuoden jälkeen tuntuisi melkein kuin ekalta kerralta.

Vierailija
4/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko erosi odottaessaan esikoistaan. Tyttö on nyt kahdeksan, eikä siskolla tietääkseni ole ollut yhtään miestä tuon eron jälkeen. Suurin piirtein samanlainen tilanne yhdellä työkaverilla, jonka poika on niin ikään vähän alle kymmenvuotias.

Osalla siis seksin tarve ilmeisesti loppuu. Tai ainakin pärjäävät sooloseksillä.

Tarve lisääntyä ja hoivata lasta on suurempi kuin tarve saada seksiä. Näin se vain käytännössä menee suurimmalla osalla naisista. Usein kuuluu puhuttavan "äitiyskuplasta", ja siitä samasta asiasta on kysymys. Laps(i)en tulo muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, mies ajautuu enemmän tai vähemmän ulkokehälle ytimestä jonka muodostaa äiti ja lapsi/ lapset. Joskus ajautuu ulos koko kehältä. Useimmiten mieskin suhteessa on, mutta lapsien tulon jälkeen mies ja nainen näkevät toisensa äitinä ja isänä, eivät seksuaalisina olentoina. Tästä syystä seksin määrä parisuhteissa lähtee tasaisen varmaan laskuun. Monelle naiselle lapsen tulo selkeyttää asioita, useitten vuosien seksittömyys lapsen  ja äitiyskuplan tiimoilta saa naisen huomaamaan ettei oikeastaan enää kaipaa seksiä lainkaan. Nainen on saanut sen minkä halusi, eikä tarvetta seksille ole, varsinkin kun laadukkaita suristimia on saatavilla.

Vierailija
5/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko todella kuulla mitä karmeimman totuuden?

'Eron' jälkeen tietysti yritin minäkin solmia uuden suhteen kun mies oli jo rakentanut kaiken kesken suhdettamme eli lähtenyt pettämään. Oletan että mahdollisesti tilalleni (homma oli monimutkaisempi) tullut tai hankittu nainen oli kaikilla mittareilla minua tasokkaampi: paremman  näköinen, normaalipituinen, jo ammattitaitoinen ja töissä ja tietysti seksuaalisesti kokenut ja jo ammattinsakin puolesta varmaan rohkeakin - ja minä neitsyyteni juuri menettänyt kotityttö pelkkä joku idiootti räkänen pikkupaska... Olin kyllä aika kuopassa... vaikka kyllä ymmärsin että asia on voinut olla myös jollakin toisellakin tavalla - vaikka totuutta ei aika eikä mikään saanut eikä oikein tuonut esille...

Niinpä minä sitten noina vuosina 20-40 v ikävuosina päädyin tilanteisiiin joissa jotkut miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita... ei yhtäaikaa vaan peräikkäin... mutta ei niistä mitään tullut vaikka kyllä omasta mielestäni olin ihan kiva ja vaimomatskua noille kaikille... olin luultavasti mieleltäni varattu - jonkun idiootin JÄTE... ja niinpä nuo miehetkin sitten häipyivät elämästäni ilman että olen koskaan saanut mitään selityksiä. Hyvä heille että eivät lopulta panostaneetkaan minuun - joku toinen on rakastanut heitä oikein kunnolla - toivottavasti, vaikka eihän sitä koskaan tiedä... olin kyllä saanut mm kuulla eräältä että olen maailman paras nainen, mutta silti joku toinen sopi hänelle paremmin... Pidän itseäni täysin kokemattomana koska en ole kokenut yhtä hyvää suhdetta YHDEN MIEHEN KANSSA... en tiedä mitään miehistä ja tuntuu siltä että näissä suhteissa on seksiä harrastettu niin kuin ennemminkin miehelle sopii... JA NYT SUORAAN SANOEN KUVOTTAA... ja kun näkee jonkun jollakin tavalla kiinnostavan miehen niin mieleen tulee vaan, että mikä tonkin 'homma' oikein on... 

Joskus noin 40 v+ ikäisenä havahduin yllättäen että olin joutunut suhteeseen miehen kanssa JOKA EI TODELLAKAAN KÄYNYT... silloin tajusin romahtaneeni tilanteeseen jossa en enää edes välittänyt mitä minulle oli tapahtumassa ja tapahtui... Lopetin sen suhteen ja sitten aloin voida omituisesti huonosti... painoni alkoi vaan laskea ja aloin ikään kuin haihtua pois tästä maailmasta... enkä tiennyt mitä tehdä. Ainoa joka jumputti päässäni oli että minun täytyy selvittää välit miehen kanssa jonka JÄTE minusta oli tullut... Yritin yhteydenottoa mutta KAIKKI VAAN PAHENI... En nyt jaksa edes ajatella tätä tapahtumaketjua, mutta tämäkään ei saanut minua irtoamaan tästä miehestä ja suhteesta häneen - EHKÄ TAAS VAIN PÄINVASTOIN??? TÄMÄ ON JONKUNLAINEN MAANPÄÄLLINEN HELVETTI JOSTA EI PÄÄSE IRTI.

Jatkuu..

Vierailija
6/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu...

Sen jälkeen minulla ei sitten olekaan ollut mitään seksisuhdetta kenenkään miehen kanssa (enkä ole lesbo tai joku bi)... Pelkkä hyvä ystävyyssuhde paljon nuorempaan mieheen minulla on ollut mutta se on ihan muu juttu ja nyt sekin on katkennut enkä tiedä hänestä mitään vaikka haluaisin.

Että nyt tässä iässä alkaisin harrastaa seksiä tuo kyllä mieleen että siihen parantelusuhteeseen pitää kuulua paljon muuta kuin että tosta noin vain hypättäisiin johonkin petihommiin... Vaikeita ajatuksia harhailee mielessä... 

Onko joku muu jolla jotain samantapaista helvettiä? Kertokaa hyvät naiset - jätetyt ja petetyt - sillä tämähän on jotain joka vie mielisairauden partalle. Tämmönen kaikki kielletään - EI TÄMMÖSTÄ VOI OLLA OLEMASSA NYKYMAAILMASSA... Ennen taisi olla 'vanhojapiikoja' joista joku sanoi, että sille on tapahtunut jotain hirveetä nuorena eikä se halua puhua... Mielestäni tilanne näyttää siltä että suhdesotkut ja pettämiset ovat tehneet yhdestä sun toisesta sairaan ja näin ollen tämä marketista ostettujen kertakäyttöihmissuhteiden maailma ei toimi! Miten koko yhteiskuntana voisimme parantua?

Vierailija
7/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku molempia käy panemassa ja välillä myös dildo pääsee hommiin....

Vierailija
8/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo" kolme kuukautta. 

En pystynyt henkisesti kahteen vuoteen. 

Vierailija
9/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vuosia meni, olin niin rikki erosta

Vierailija
10/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran parin vuoden sisään erosta, mutta siitä jäi niin ikävä fiilis, että pääsi kokonaan unohtumaan seksiasiat. Sitten menikin kymmenisen vuotta ilman.

Vierailija
11/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jo" kolme kuukautta. 

En pystynyt henkisesti kahteen vuoteen. 

Jos on 25 vuotta saanut seksiä keskimäärin kolme kertaa viikossa, niin kyllä 3kk varmasti tuntuu pitkältä. Itse ainakin lopetin sooloseksin käytännössä kokonaan kun muutimme aikanaan yhteen. En usko, että voisin ikinä olla 3 kk ilman seksiä ainakaan ennen eläkeikää.

Vierailija
12/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia vuosia meni, olin niin rikki erosta

Itse taas olin hyvin helpottunut erosta. Kuin kivireppu olisi otettu selästä. Sitä ei pitkän suhteen vähittäistä hiipumista helposti huomaa ennen kuin suhde päättyy. Eron jälkeen totesin, etteihän meillä enää ollut kuin yhteiset lapset ja sama sukunimi. Kivoja muistoja toki, mutta ajalta, jolloin olimme kumpikin ihan eri ihmisiä.

Vierailija
13/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pystynyt olemaan ilman seksiä eron jälkeen oikeastaan ollenkaan :D

Vierailija
14/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v jo mennyt ilman miestä, mutta ei ilman seksiä, siihen ei välttämättä miestä tarvita. Ei kiinnosta panosuhteet,  joita on kyllä tarjolla. Jos löytyy mies, jolle olen muutakin, niin sitten seksiä miehen kanssa. 

Vierailija
15/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan 2 kuukautta. Olen hoitanut seksin tarpeen parin eksän kanssa, joille järjestely sopii.

N44

Vierailija
16/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta meni. Sitten alkoi kova juoksukausi, jossa meni omaa naisellisuutta etsiessä pari vuotta ja seksiä riitti aamusta iltaan. Pää hajosi jos piti olla viikko ilman.

Nyt rauhoittunut ja ehkä kerran kuussa seksiä. Joka päivä haluan, mutta helpompi olla ilman kuin etsiä seuraa 

Vierailija
17/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksille käyttöä?

Vierailija
18/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu erikoiselta, kun puhutaan siitä kauanko eron jälkeen on ollut ilman seksiä. Enemminkin pitäisi kysyä, kauanko ennen eroa. Luulenpa, että se pisin pätkä ilman seksiä on se kun liitto on vielä muodollisesti pystyssä, mutta riidat, eripura ja erouhka on tappaneet seksin suhteesta jo ajat sitten. Ei toista pettääkään halua, mutta roikkuu seksittömässä kulissiliitossa joko toivoen muutosta, pelkästä tottumuksesta tilanteeseen tai käytännön syistä esim. lasten tai yhteisen asuntolainan takia, unohtaen omat tarpeensa vain koska ei halua rikkoa perhettä ja viedä lapsilta kotia.

Kun sitten lopulta uskaltaa tehdä siirron ja irrottautua kuolleesta suhteesta, niin kyllä seksielämä siitä vilkastuu aika nopeasti, kun muodolliset esteet on poistuneet.

Vierailija
19/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa exiä, jotka voisivat auttaa. Olen ollut 20v. saman miehen kanssa niin ei ole exiä, joille soittaa.

Vierailija
20/39 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu erikoiselta, kun puhutaan siitä kauanko eron jälkeen on ollut ilman seksiä. Enemminkin pitäisi kysyä, kauanko ennen eroa. Luulenpa, että se pisin pätkä ilman seksiä on se kun liitto on vielä muodollisesti pystyssä, mutta riidat, eripura ja erouhka on tappaneet seksin suhteesta jo ajat sitten. Ei toista pettääkään halua, mutta roikkuu seksittömässä kulissiliitossa joko toivoen muutosta, pelkästä tottumuksesta tilanteeseen tai käytännön syistä esim. lasten tai yhteisen asuntolainan takia, unohtaen omat tarpeensa vain koska ei halua rikkoa perhettä ja viedä lapsilta kotia.

Kun sitten lopulta uskaltaa tehdä siirron ja irrottautua kuolleesta suhteesta, niin kyllä seksielämä siitä vilkastuu aika nopeasti, kun muodolliset esteet on poistuneet.

On totta, että useimmilla loppuu seksi jo ennen eroa. Itsellä se oli se viimeinen asia joka toimi seksissä vielä 26 vuoden jälkeen. Olikin valtava kynnys lähteä etsimään uutta seksiseuraa. Olin varma, että tulen pettymään. 

Siksi olenkin täällä niin monta kertaa hehkuttanut miehiä. Itsellä vain hyviä kokemuksia. En ymmärrä mistä tulee se huono maine. Ainakin omalle kohdalle sattuneet ovat kaikki aina ottaneet huomioon myös minun tyydytykseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan