Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita eronneita ja rikottuja..

Vierailija
09.07.2024 |

Lähinnä naisia, miksei miehiäkin. Tänä päivänä on kovat ulkonäkö paineet. Miten ihmeessä aikuinen nainen, lapsia, hyvin raskaita ihmissuhteita takana, voi uskoa enää että joku mies voisi haluta tai voisi yleensä uskoa enää parisuhteeseen? Uskon että äkkiä, ulkoisesti, olenkin ulospäin suuntautunut, iloinen jopa kasvoilta ja "vaatteet" päällä ok. Jos lähtee vaatteet pois todellisuus on: Todella paljon raskausarpia (ihan lääkäri maininnut asiasta), löysää ihoa, ei edes persettä jota nyt joka paikassa hehkutetaan. Haluan korostaa raskausarvilla, että todellakin paljon, lähes ihon repeytyminen useasta paikasta. Miten tässä ikinä voi ajatella että joku vielä haluasi? En edes toivoisi olevani mikään mallivartaloinen, vaan ihan normaali. Nyt tuntuu niin epänormaalilta, että se estää ajattelemasta edes toiseen sukupuoleen lähestymisen. Kohtalotovereita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ajatuksia on eron jälkeen useimmilla meistä, ehkä poikkeuksellisen kauniilla tai komeilla ei ole, mutta heitä on murto-osa meistä.

M35

Vierailija
2/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se erosta johdu. Vaan siitä että on muiden silmissä epänormaalin ruma vartalolta. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäis miettiä nyt ykkösenä miten saat pääsi siihen kuntoon että opit olemaan itseksesikin etkä ala enää suhteeseen jonkun mulqvistin kanssa.

Vierailija
4/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sit näin.. Vuoden ollut yksin. Ja nautin siitä omalla tavallani. Kuitenkin kaipaus on siihen että olisi joku jonka kanssa jakaa arki, juhla, ilot ja surut. Joku joka pitää kiinni ja jota pitää kiinni. Mietin vaan kuinka moni tähän alkuperäiseen kysymykseeni yhtyy ja miten siitä ajattelee? Ap.

Vierailija
5/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut olen vuosia sitten, käsitellyt eron omassa päässäni ja exän kanssa. Ei traumoja, kaunoja eikä muutakaan ongelmaa. Onhan sitä ollut toiveissa se yksi sopiva nainen tähän elämään, mutta onpahan vaikea semmoista harvinaisuutta löytää. Pakko ei ole ketään löytää, ei siis sen takia, että olisi joku. Elämä on hienoa yksinkin ja nautin siitä.

Vierailija
6/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko vartaloasi omaan nuoruudenaikaiseen vartaloosi?

Keski-ikäisillä ja keski-ikää lähestyvillä nyt vaan alkaa olla kaikenlaista, luulet vain ettei se olisi yleistä. Katsele uimahallissa miten monen näköistä kroppaa ikäisilläsi on. 

Vierailija
7/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samoja ajatuksia eron jälkeen mutta ulkonäköpaineita tuottaa naama, joka on stressin, itkun ja surun seurauksena kunnolla valahtanut ja silmät painuneet kuopalle. Ei kukaan enää tämmöistä rupsahtanutta akkaa halua. Itse olen pääni sisällön jo käsitellyt ja balanssissa kaikki nyt, mutta nämä ulkonäkömuutokset jäi. En tunnista enää sitä joka katsoo peilistä, missä on mun vanhat kasvot? :(

Vierailija
8/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa pieni tyttö katsoi minua ja kysyi äidiltään että miksi tuo nainen näyttää tuollaiselta. Hymyilin ja sanoin että siellä vatsassa on ollut vauvoja. Tyttö oli hämillään. En siitä loukkaantunut, lapset on niin ihanan suoria ajatuksissaan. Ap.

Vierailija
9/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oksettaa, tod. näk. sisältö yhtä sairas.

Eroaminen on normaalia eikä riko ketään, koska eroon on aina syitä. 

Läheisriippuvuus ja rypeminen itsesäälissä on itseaiheutettu sairaus, johon on olemassa hoito: opi, kehity ja lopeta rypeminen. Jatka elämää. Tajua, että rakkautta ei voi pakottaa.

Ihan vihoviimeistä olisi elää jonkun kanssa, joka ei sua halua eikä enää rakasta. Sait vapautesi takaisin, iloitse siitä.

Vierailija
10/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on sinulla on toki ulkonäön vuoksi paineita, hankalaa. Toivon että ajan myötä, kun asiat alkaa selkeytymään, jos vaan löydät iloa, kivaa, elämääsi, saat myös ilon kasvoillesi. Ajattele hyvää ja positiivista. Toivon sitä sinulle. Ap.

Vierailija
11/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samoja ajatuksia eron jälkeen mutta ulkonäköpaineita tuottaa naama, joka on stressin, itkun ja surun seurauksena kunnolla valahtanut ja silmät painuneet kuopalle. Ei kukaan enää tämmöistä rupsahtanutta akkaa halua. Itse olen pääni sisällön jo käsitellyt ja balanssissa kaikki nyt, mutta nämä ulkonäkömuutokset jäi. En tunnista enää sitä joka katsoo peilistä, missä on mun vanhat kasvot? :(

Varmasti meikillä korjattavissa. Käy ammattilaismeikissä ja pyydä neuvoja.

Kasvot myös palautuu. Itkin kuin putous kun tuli peräkkäin läheisen kuolema ja ero ja luulin että surun "kulumat" ei koskaan lähde, mutta kyllä niistä iso osa lähti ajan kanssa.

Vierailija
12/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, ettei sua raskausarpien takia jätetty.

Mutta toki nyt ihminen voi suojautua elämältä tuollaiseenkin tekosyyhyn siinä missä miehillä on nämä lyhyys, pieni leuka ja pömppömahaulinansa.

Vierailija
13/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos raskausarvet todella estää sinua ryhtymästä parisuhteeseen, säästä rahaa ja laseroi ne. 

Jos kyse on jostain muusta, se ei tietenkään auta.

Vierailija
14/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko oksettaa, tod. näk. sisältö yhtä sairas.

Eroaminen on normaalia eikä riko ketään, koska eroon on aina syitä. 

Läheisriippuvuus ja rypeminen itsesäälissä on itseaiheutettu sairaus, johon on olemassa hoito: opi, kehity ja lopeta rypeminen. Jatka elämää. Tajua, että rakkautta ei voi pakottaa.

Ihan vihoviimeistä olisi elää jonkun kanssa, joka ei sua halua eikä enää rakasta. Sait vapautesi takaisin, iloitse siitä.

Surullista luettavaa. 

Vierailija
15/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyväkroppainen ja kauniskasvoinen, mukava kiltti luonnekin iloisella asenteella. Silti kelpaan vain hetken huviksi seksiin ja sitten ghostataan. Että ei se helppoa ole deittailu vaikka on ns. ulkoiset puitteet kunnossa.

Terveisin Särkynyt sydän

Vierailija
16/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arvet ja uudella miehellä keskivartaloa. Se hänen masunsa on söpö ja pehmeä. Niin on mieskin. 

Eilen kuului ihastunut "Aah!" kun poistin mekon paitsi niiden arpien, myös täyteläisten, paljaitten rintojeni ja alastoman alaruumiini päältä.

Ei näillä ole oikeasti väliä.

Vierailija
17/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos aurinkoon ja uusi kauneudenhoitorutiini tulille. 

Vierailija
18/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ei muuta kuin pahenna roikkuvaa ja rypistynyttä ihoa. Botoxi voisi toimia ja hyvä meikki. 

Vierailija
19/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ei muuta kuin pahenna roikkuvaa ja rypistynyttä ihoa. Botoxi voisi toimia ja hyvä meikki. 

Mitä jos kokeilisit itse ja antaisit muiden tehdä kuten haluavat.

Vierailija
20/28 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihan paskana edelleen kolme vuotta eron jälkeen. En oikein usko, että pystyn enää koskaan parisuhteeseen. En usko enää rakkauteen, enkä oikein mitään muuta syytä näe miksi olisin kenenkään kanssa. En tarvitse keneltäkään sillä tavalla mitään. Olo on hyvin selkeästi rikkonainen verrattuna siihen millaiselta tuntui joskus kun olin onnellinen. En usko että olen enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän