Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua käydä ulkona syömässä kavereiden kanssa

Vierailija
09.07.2024 |

Ja syy on se, että he kaikki hotkivat ruuan kuin kellokortti olisi kaulassa. Sitten aletaan hermostuneena odottelemaan, että minä edes aloitan syömisen. Minä olen hermostunut, he ovat hermostuneita. Tuloksena on vain pilallinen kokemus. Eikö ulos mennä nauttimaan hetkestä, keskustelusta ja ruuasta? Ei jotain tyyliin "En ole syönyt koko päivänä mitään, hirveä nälkä". Sitten kauhotaan ruoka suuhun katsomalla vain lautasta. Onko minun ystäväni vain jotain törppöjä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijat ovat varmasti tyytyväisiä kun porukka hotkii a la cartensa vartissa ja painuu helvettiin.

No luulisi että laskun saisi nopeasti jos näin olisi, mutta kun ei.  Sitä saa usein odottaa vaikka miten kauan.

Vierailija
62/65 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti kestä hitaita syöjiä. Mitä sitä ruokaa tuijottamaan, kyllä sitä voi myös syödä ennenkuin on kylmää lautasella. Jotkut oikeesti tuijottaa sitä safkaa niinku se olis joku leffa minkä loppuun pitää päästä ennenku voi haarukan nostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet syövät todella nopeasti, minä kuulun hitaisiin syöjiin. 

Mene syömään niiden kanssa, jotka syövät yhtä hitaasti, kuin sinä. :)

Vierailija
64/65 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijat ovat varmasti tyytyväisiä kun porukka hotkii a la cartensa vartissa ja painuu helvettiin.

No luulisi että laskun saisi nopeasti jos näin olisi, mutta kun ei.  Sitä saa usein odottaa vaikka miten kauan.

Lasku tulee kyllä kun nouset ylös ja lähdet kävelemään ulos.

Vierailija
65/65 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotkiminen varmasti selittää, miksi niin suuri osa suomalaista on ylipainoisia. Ruoka hotkitaan niin nopeasti, että ei ehditä tajuamaan, kuinka monta kaloria tuli vedettyä. Vatsassa ei myöskään tunnu täydeltä kun ruoka tulee kertarysäyksellä. Tutkimusten mukaan ihminen syö vähemmän, jos syö hitaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän