Tarvitseeko miehet empatiaa,
Tässä se taas nähtiin mitä mieltä on sdp ja vihervasemmisto suomalaisista tavallisista ihmisistä. Eivät tarvitse empatiaa, vain maahan tullut Kelan asiakas tarvitsee, joka ei missään nimessä ole valkoihoinen, suomalainen mies. Ulla Appelsin on asian ymmärtänyt niin kuin se on.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011762468.html
Demareiden periaatejulistus on juuri tätä ( Lukekaa, netistä se löytyy, mutta tänne linkitettynä aina poistetaan? Miksi, julkinen se on ja demarien pyhä sanoma)
Ei enää tiedä itkeäkö vai nauraa, on tuo jo niin kornia. Empatiataulu.
Kommentit (9)
Siis tämä umpikokoomuslaisen Sitran tekemä empatiatauluko nyt on puheenaiheena?
Ei siinä empatiaa terveelle naisellekaan herunut, mutta uhriudu nyt.
Minun nuoruudessani empatia ja apartheid olivat eri asioita.
Ei oikeastaan mikään puolue erikseen, vaan NAISET.
Jos tulijat olisivat mitä muuta tahansa kuin nuoria miehiä, koko tinkaa ei olisi.
Mä oon luullu, että empatia on tunne, tulee jos on tullakseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä umpikokoomuslaisen Sitran tekemä empatiatauluko nyt on puheenaiheena?
Ilmari sen esitteli omanaan.
Jos positiivista syrjintää tarvitsevat ja syrjityt olisi vaihtanut päikseen, tämä olisi karmein taulu mitä n a t s i-saksasta on löydetty.
Tällaisenaan se on vain väärin ymmärretty tärkeä periaatetaulu.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Hys! Ei empatiasta saa puhua! Naiset väittävät sitä omaavansa (samalla kun potkivat miestä kuin vierasta sikaa). Miehet ei uskalla sitä näyttää (koska naiset alkaisivat potkimaan miestä kuin vierasta sikaa, koska kehtaa väittää olevansa empaattinen).
Suo täällä vetelä..tjsp
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olet jäänyt ysärille. Nykyisin empatia mielletään suunnitelmalliseksi toiminnaksi. Tämä johtuu siitä, että näistä asioista ääntä pitävä porukka on nykyisin sellaista, että tunnepuoli ei heillä välttämättä toimi ihan justiinsa.
(Itse olen myös noita rave-kauden nuoria jolle empatia on nimen omaan se sisäinen vailla korkeampaa aivotoimintaa tuleva kokemus yhteydestä)
Empatiaa vain ulkonäön perusteella koska siitähän sen tietää mitä ihmisen pään sisällä tapahtuu.. uskomatonta.