Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua käydä ulkona syömässä kavereiden kanssa

Vierailija
09.07.2024 |

Ja syy on se, että he kaikki hotkivat ruuan kuin kellokortti olisi kaulassa. Sitten aletaan hermostuneena odottelemaan, että minä edes aloitan syömisen. Minä olen hermostunut, he ovat hermostuneita. Tuloksena on vain pilallinen kokemus. Eikö ulos mennä nauttimaan hetkestä, keskustelusta ja ruuasta? Ei jotain tyyliin "En ole syönyt koko päivänä mitään, hirveä nälkä". Sitten kauhotaan ruoka suuhun katsomalla vain lautasta. Onko minun ystäväni vain jotain törppöjä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sinulla yleensä kestää että saat yhden aterian syötyä?

30 min.

Vierailija
22/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt ap kaltaiseen henkilöön. Nyt syömme samaan aikaan mutta eri paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvailit ravintola käyntiäsi niin oletko muutenkin ihmisenä semmoinen että olet aina myöhässä joka paikasta?

Jos tarkoita minua, niin mielestäni ravintolaan mennään ruokailun lisäksi viihtymään ja viettämään aikaa. Kuitenkin kyseessä on mielestäni ihan kalliskin  tapa tavata ystäviä. Jos tarklotus on vaan repiä ruuat mahdollisimman nopeasti suuhun ja lähteä, niin miksi ei mentäsi sit vaikka mäkkärin autokaistalle?

ap.

Vierailija
24/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain ravintoloissa jopa tarjoilijat on ehdollistuneet hotkijoiden aikatauluun. Siis tullaan nykimään lautasta nenän edestä, vaikka annosta on puolet jäljellä ja aterimet osoittamassa itään ja länteen. ..."että täälläkö oltiinkin jo valmiita?" Kun keskustelemme mieheni kanssa. Taivas!

Minunkin säästelemäni leipä oltiin viety lautasineen sillä välin, kun kävin vessassa. Ranskalaisia oli korissa jäljellä ties miten paljon, vei kaikki tyhjien lautasten kanssa. Eikä ollut pikaruokala, ärsyttävää. 

Kannattaa käydä vessassa vasta aterian jälkeen. Vähän outoa sännätä vessaan kesken annoksen.

Ota mukaan lappu, jossa lukee Ei saa viedä ruokia pois, olen WC:ssä.

Vierailija
25/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain ravintoloissa jopa tarjoilijat on ehdollistuneet hotkijoiden aikatauluun. Siis tullaan nykimään lautasta nenän edestä, vaikka annosta on puolet jäljellä ja aterimet osoittamassa itään ja länteen. ..."että täälläkö oltiinkin jo valmiita?" Kun keskustelemme mieheni kanssa. Taivas!

Minunkin säästelemäni leipä oltiin viety lautasineen sillä välin, kun kävin vessassa. Ranskalaisia oli korissa jäljellä ties miten paljon, vei kaikki tyhjien lautasten kanssa. Eikä ollut pikaruokala, ärsyttävää. 

No henkilökunta on varmaan arvioinut, että koska lähdet vessaan, olet lopettanut ruokailun. Eihän yleensä ruokailun aikana tarvitse vessassa käydä, mikäli ei ole kyse usean ruokalajin pitkästä illallisesta.

Vierailija
26/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne löysi nyt joku jankkaaja. Monta viestiä yhdeltä ja samalta peräisin ihan selvästi. Ei kannata vastailla näille.

Vierailija
27/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystäviä, jotka ovat luokanopettajia. He syövät just noin, hirveällä kiireellä. Kouluruokailu on heissä ikuisesti.

Ihan oikeasti siis.... 2 näistä kavereistani on opettajia. Luulisi sivistyneiksi, mutta minun mittani on kyllä täynnä. 

ap.

En minäkään jaksaisi katsoa märehtimistä tai odottaa puolta tuntia, että ihminen saa puoli desiä raastetta syötyä. 12 cl viiniä juodaankin sitten reilut 60 min. Jotkut ihmiset ovat sietämättömän hitaita - sinä taidat olla näitä. Päälle jatkuva jankutus siitä, kuinka muut hoputtavat, vaikka millään tavalla ilmaisisi eleelläkään turhautumista. Älä käy näiden ihmisten kanssa ulkona - käyt heidän hermoillesi yhtä paljon kuin he sinun.

Vierailija
28/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No henkilökunta on varmaan arvioinut, että koska lähdet vessaan, olet lopettanut ruokailun. Eihän yleensä ruokailun aikana tarvitse vessassa käydä, mikäli ei ole kyse usean ruokalajin pitkästä illallisesta.

Hätä ei katso aikaa eikä paikkaa.

Vierailija
29/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystäviä, jotka ovat luokanopettajia. He syövät just noin, hirveällä kiireellä. Kouluruokailu on heissä ikuisesti.

Ihan oikeasti siis.... 2 näistä kavereistani on opettajia. Luulisi sivistyneiksi, mutta minun mittani on kyllä täynnä. 

ap.

En minäkään jaksaisi katsoa märehtimistä tai odottaa puolta tuntia, että ihminen saa puoli desiä raastetta syötyä. 12 cl viiniä juodaankin sitten reilut 60 min. Jotkut ihmiset ovat sietämättömän hitaita - sinä taidat olla näitä. Päälle jatkuva jankutus siitä, kuinka muut hoputtavat, vaikka millään tavalla ilmaisisi eleelläkään turhautumista. Älä käy näiden ihmisten kanssa ulkona - käyt heidän hermoillesi yhtä paljon kuin he sinun.

Oletko ehkä opettaja?

Vierailija
30/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa sietämättömältä ihmiseltä. Puhuukin vastenmielisesti niin kutsutuista "ystävistä". Ihme, että tuollaisen kanssa kukaan on halunnut hengata, mutta eiköhän joku heistä bongaa tämän keskustelun, ja sen jälkeen saa märehtiä niin vtun hitaasti kuin haluat.

Vierailija
31/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös hidas syömään. Missään työpaikkaruokailuilla en voi käydä muiden kanssa, kun ahdistaa niin saakelisti. Ystävien kanssa ravintolaan voin mennä, koska he tietävät ja ymmärtävät asian, eivätkä ala nousemaan pöydästä heti kun olen saanut neljänneksen omastani syötyä. 

Vierailija
32/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä ei kats

Normaali aikuinen ei todellakaan lähde paskalle kesken aterian. Mitä helv nyt?

Vierailija
33/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehkä opettaja?

En ole. Oletko ehkä märehtijä?

Vierailija
34/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikenlainen kiirehtiminen ja hotkimimen on törppöä ja junttia. Jokainen hotkikoon ruokansa kotonaan mutta ravintolassa muiden seurassa pitäisi löytyä sen verran käytöstapoja että syö niinkuin sivistyneet aikuiset. 

Vierailija
35/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yx, suht uusi, hyvä kaveri, jonka kanssa käydään syömässä yhteisen harrastuksen jälkeen. En ole ehtinyt syömään kuin max neljäsosan, kun hän jo lopettanut. Onhan se hieman ärsyttävää, kun toinen istuu ja odottaa, mutta ei mahda mitään. Tosin otan sitten mukaan yleensä puolet annoksesta, kun ei enempää yhdellä istumalla jaksa. 

Ex -miesystävä, nykyinen paras kaveri, on onneksi niin tuttu, että hänelle olen sanonut suoraan useamman kerran, että odota minuakin, ei ole mihinkään kiire. On jo onneksi oppinut, että mun kanssa ollaan sitten viihtymässä ravintolassa. Oli se paikka, minkä tasoinen tahansa. 

Komppaan APtä täysin. En ymmärrä näitä ahmijoita, kun kuitenkin sen verran harvoin ravintolassa käydään ja ystäviä nähdään, niin EI ole kiire minnekään. Ei ainakaan saisi olla.

Vierailija
36/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että naisella kestää ja kestää joka paikassa että on kaikkialta myöhässä. Mitä ihmettä siellä ravintolassa teet jos et syö kun sinulla kestää kauan ja vaadit muita odottamaan sinua? Puhutko niin paljon että et kerkiä syödä vai mikä sen ajan viennin aiheuttaa?

Jotkut tykkäävät myös pureskella sen ruokansa.

Itsellänikin on (miespuolinen) ystävä, joka kiskoo annoksensa naamaansa vähintään tuplavauhdilla minuun verrattuna. Tosiaankin näyttää välillä siltä, että hän nielee joka suullisen samantien ja siinäkin ajassa on jo seuraava täysi haarukallinen suun edessä odottamassa.

En tätä kuitenkaan lue sukupuolisidonnaiseksi asiaksi, minulla on ystäväpiirissä myös miehiä jotka syövät kaikessa rauhassa, samalla keskustellen pöytäseurueen kanssa. Ei se mitään tauotonta lörpöttelyä tarkoita. Kuitenkin jos tapaan ystäviäni ravintolareissun merkeissä, minusta on ihan mukava että siinä edes jotain kuulumisia keretään vaihtaa ruokailun lomassa. Eikä siellä ravintolassa nyt tule jatkuvasti rampattua, että silloin kun tulee mentyä, mieluiten nautin annoksestani kaikessa rauhassa.

Vierailija
37/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä vessassa vasta aterian jälkeen. Vähän outoa sännätä vessaan kesken annoksen.

Kun luonto kutsuu.. Mikäs sinä olet arvioimaan kenenkään tarpeita?

Vierailija
38/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että naisella kestää ja kestää joka paikassa että on kaikkialta myöhässä. Mitä ihmettä siellä ravintolassa teet jos et syö kun sinulla kestää kauan ja vaadit muita odottamaan sinua? Puhutko niin paljon että et kerkiä syödä vai mikä sen ajan viennin aiheuttaa?

Ja mikä ihme siinä on kun sinä et saa persettäsi vessanpöntöltä ylös. Naiset tarvitsevat vain sen viisi minuuttia.

Vierailija
39/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua al estää aloittamasta syömistä samaan aikaan muiden kanssa? Puhut paljon ja muut syövät? 

Vierailija
40/65 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kaikesta saa riidan tehtyä. Voisi vain tarkastella ilmiötä. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme