Elisa Kirja ja BookBeat - kokemuksia yhdistymisestä?
Olin Elisa Kirjan asiakas pari vuotta ja nythän kesäkuussa se yhdistyi BookBeatin kanssa. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia jos niitä on.
Omia huomioita: e-kirjojen määrä on todella rajoittunut verrattuna Elisa Kirjaan. En tykkään kuunnella kirjoja, vaan nimenomaan lukea. Olen jo törmännyt ainakin 10 kirjaan jotka ovat vain kuunneltavissa, eivät luettavissa.
- osaa kirjoista jotka olivat Elisa Kirjassa ei ole ollenkaan BookBeatista. Säästin kuvakaappaukset omasta lukulistasta (kun sitä ei voinut muujtenkaan tallettaa) ja olen pikkuhiljaa etsinyt niitä kirjoja, joita oli noin 40. Suurta osaa ei ole BookBeatissa ollenkaan.
- todella outo tapa laskea lukuaikaa. Sovellus ei mittaa oikeaa lukuaikaa, vaan on laskenut jonkun teoreettisen ajan, nähtävästi kuunteluajan perusteella. Esim. sain juuri luettua yhden kirjan. Käytin lukemiseen max. viisi tuntia. BookBeatin laskurin mukaan minulta on vähennetty 14,5 tuntia!! Ärsyttää, kun kuukausiaika kuitenkin on varsin rajattu, eli 100 tuntia kaikkein korkeimman tason tilauksellakin.
Eli aika pieleen meni tämä yhdistyminen minun kohdallani. .:-(
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olin ulkosuomalaisena pitkään Elisa-kirjan kuukausitilaaja, lapset käytti sitä myös paljon. Nyt yhtäkkiä BookBeat ei enää hyväksy asiakkaaksi, koska en asu Suomessa enkä Ruotsissa.
harmittaa todella paljon.
Minäkin olen ulkosuomalainen, ollut jo 30 vuotta, eikä minulla ollut vaikeuksia siirtyä Elisa Kirjasta BookBeatiin. Onko niin että sinulla ei ole pankkitiliä Suomessa? Minun kuukausimaksuni menee suoraan tililtä, olen antanut suomalaisen pankkini MasterCardin numeron.
Olin ulkosuomalaisena pitkään Elisa-kirjan kuukausitilaaja, lapset käytti sitä myös paljon. Nyt yhtäkkiä BookBeat ei enää hyväksy asiakkaaksi, koska en asu Suomessa enkä Ruotsissa.
harmittaa todella paljon.