Kokemuksia ihmisestä joka ei osaa puhua vaikeista asioista, minkälainen on suhteessa?
Kokemuksia tällaisesta ihmisestä, joka mielummin vaikka pakenee, vaikka hänellä on tunteitakin, kuin selvittää ongelman.
Ovatko he yhtä mahdottomia kuin miltä kuulostaa ja miltä ensin vaikuttaa?
Kommentit (59)
Juttelu ja juoruilu, juttelu ja juoruilu nuo kaksi asiaa mitä joka nainen vaatii. Pitäisikö naisiltakin vaatia asioiden tekemistä eikä pelkästään asioista puhumista?
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton kumppani
Siltä vaikutti.
Kysyin jotain, joka vaikutti käytöksen perusteella olevan totta. Hän kielsi ja pakeni, mutta jotenkin luulen ettei tämä ollut tässä. Vaan hän ottaa taas yhteyttä kun tilanne normalisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siittä tulisikaan jos kaikki muuttuisi samanlaisiksi pelkästään puhujiksi eikä olisi enää ketään tekemässä niitä ratkaisuja jotka puheissa tuli esille
Tämähän nyt ei liity mitenkään aloitukseen.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mitä siittä tulisikaan jos kaikki muuttuisi samanlaisiksi pelkästään puhujiksi eikä olisi enää ketään tekemässä niitä ratkaisuja jotka puheissa tuli esille
Puhumattomat ihmiset ovat hyviä vaan kaiken kieltämisessä ja asioiden laikaisemisessa maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Juttelu ja juoruilu, juttelu ja juoruilu nuo kaksi asiaa mitä joka nainen vaatii. Pitäisikö naisiltakin vaatia asioiden tekemistä eikä pelkästään asioista puhumista?
Et siis osaa puhua mistään vakavammasta.
Mieti ap, haluatko kuunnella juuri tuollaisia typeriä aivopoeruja, yleistyksiä ja syytöksiä koko suhteen ajan, kun yrität keskustella jostain asiasta? Niin, eipä sellaista kukaan jaksaisi...
Punalaputettua saa halvemmalla, ja nuoret naiset eivät nykyään enää päästä ketään tekemään tarpeitaan jalkoväliinsä. Toisaalta punalaputetuilla leviää jalat ihan samantien kun vähän lirkuttelee.
Kuule. Mua ei kiinnosta seurustelu. Nykynen kämppäkin pysyy ainoastaan mun nimissä. Oon tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Mua ei kiinnosta seurustelu. Nykynen kämppäkin pysyy ainoastaan mun nimissä. Oon tosissani.
Kuule. Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa.
En ikinä ryhtyisi parisuhteeseen tuollaisen kanssa, joten siitä ei ole kokemusta. Vanhemmat olivat tällaisia, ja aivan mahdottomiahan ne ihmissuhteet olivat. Mitään vaikeita asioita ei käsitelty, lakaistiin vain maton alle, teeskenneltiin, että kaikki on hyvin. Henkinen kipu patoutui sisälle, vääristi käsitykset elämästä ja sairastutti. Ei. Ikinä. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa puhua mistään vakavammasta.
Mieti ap, haluatko kuunnella juuri tuollaisia typeriä aivopoeruja, yleistyksiä ja syytöksiä koko suhteen ajan, kun yrität keskustella jostain asiasta? Niin, eipä sellaista kukaan jaksaisi...
Kyllä, juurikin näin.
Minulla oli kerran tällainen vajaa vuoden mittainen suhde. Kun yritin ottaa esiin jotain tärkeää mutta vakavampaa asiaa, esim ajatukset lasten hankkimisesta, mitä mieltä pettämisestä suhteessa jne niin mies meni ihan kipsiin. Oli kuin patsas ja kehonkieli antoi ymmärtää että teen hänen mielestään jotain todella väärin ja järkyttävää. Mitään järkeviä vastauksia ei saanut. Uskomatonta on että joku nainen oli elänyt tuon kanssa yli 15 vuotta. Minä en koskaan voisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ratkaisuja ei edes tule koskaan esille puheissa, koska se toinen osa puoli ei osaa sen vertaa puhua. Sehän se pointti tuossa aloituksessa oli. 🤦🏻
Opettele lukemaan/kuuntelemaan ja puhumaan, niin osaisit sitten jatkossa vastata itse asiaan etkä asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää, huonot provot tänään.
Provo ainoastaan jos provosoituu ja kukahan provosoitui. Et taida itse osata keskustella. Trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton kumppani
Siltä vaikutti.
Kysyin jotain, joka vaikutti käytöksen perusteella olevan totta. Hän kielsi ja pakeni, mutta jotenkin luulen ettei tämä ollut tässä. Vaan hän ottaa taas yhteyttä kun tilanne normalisoituu.
Mikä oli aihe mistä puhuitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattomat ihmiset ovat hyviä vaan kaiken kieltämisessä ja asioiden laikaisemisessa maton alle.
Ja puhujat on hyviä vain puhumisessa ja asioiden tekemättä jättämisessä