Kun mies ei korjaa jälkiään
Ja vähättelee sitten sitä kun yritän siitä sanoa. Koko ajan saa kulkea perässä korjaamassa ja panemassa paikoilleen.
Kommentit (96)
Olen tullut siihen lopputulokseen että en enää ikinä halua saman katon alle miehen kanssa. Ihan kivoja monet mutta en vaan jaksa enää haisevia sukkia ja vetänättömiä vessanpönttöjä ja muuta sellaista omaan kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko todella joku on sitä mieltä, että avioero tai poismuuttaminen ovat ratkaisuja sotkuun?
Kyllä jokaiselta aikuiselta ihmiseltä pitäisi löytyä sen verran aloitteellisuutta ja vastuullisuutta, että korjaa omat jälkensä ja siivoaa. Ei sotkeminen ja siivoamatta jättäminen ole mikään ihmisen perusoikeus.
Jos koko perhe elää sotkun ja saastan keskellä siksi että toinen ei katso aiheelliseksi siivota jälkiään, niin ongelma on kyllä silloin sotkun aiheuttajan itsekkyys, eikä sotkusta huomauttaneen 'niuhotus'.
Olipas hyvin sanottu.
Mulla edesmennyt isäni sekä vanhempi veljeni aina hyvin siistejä ja huolehtivat sekä ympäristöstä että itsestään ja tavaroistaan. Sen sijaan mun nykyinen siippa on kertakaikkiaan sika. Ollaan pistämässä lusikoita jakoon....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatupassi on edelleenkin kirjahyllyssä. Ollut jo vuodesta 2012. Muita romppeita siivoilen, mutta odotan, milloin etsii tuota kapistusta.
Meillä oli ruuvimeisseli sohvatyynyjen välissä. Mies oli sanojensa mukaan etsinyt sitä joka paikasta.
Nojatuolissa on n.puolitoista metriä vaatteita kasassa. On ollut jo monta vuotta. Alimpia ryysyjä katselin eräänä päivänä. Aika tunkkainen haju niistä pöllähtää! Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa. Olen kuulemma siivousfriikki.
Ei sinullakaan taida olla kaikki muumit laaksossa kun viitsit tuollaisen kanssa elää. Sen sijaan että ihmettelet miehen tekemisiä, kannattaisi sinun hetki tarkastella itseäsi ja miettiä miksi olet edelleen tuollaisen ihmisen kanssa. Pelkäätkö niin paljon olla yksin että siedät mitä tahansa. Itse olisin laittanut tuollaisen miehen
No esim. voisi olla niinkin, että ei ole tukiverkostoa, ei kamuja ,työkyttömyyttä vaikea selkäsairaus(siksikin tärkeää,että ei teetä kaikkea sillä vajaakuntoisella) omia tuloja ei juurikaan. Ainoa joka auttaa edes ruokaostokset,,sitä voi takertua oljen korsiin,aina toiveena jos tuo auttaisi edes jossain. On vaikeaa huolehtia esim hakea postipaketteja ,ruokakasseja jos toisessa kädessä keppi ja toisessa käsilaukku, edes kahvilassa ei onnistu elli hnekilökunta kanna pöytään, yhdellä kädellä vaikeaa kantaa tarjotinta kun kävely vaikeaa. Joskus toivoo kuitenkin, voi se ei enää tulisi ikinä autolla pihaan.Pelkkää kiroamista ja mitään ei halua tehdä. Vähillä voimilla sitä yrittää siistiä sen mihin pystyy. Toisen varasa kokonaan mm imurointi. Luuttuaminen onistuu kun on polvillaan,ei seisten. Ei rahaa ulkoistaa,ei tukiverkostoa,,siksi tytyy sikaimaiseen alentavaan kohteluun. Ja joka pv karset kivut päälle. Salaa itkemässä jossain vessassa esim. Sitten ryhdistäytyä ja muka yskittää,ettei se huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Nalkuta, nalkuta vaan niin löydät itsesi teholta.
puukotusuhkaus on tullut akateemiselta sairaalan miheltä,,ikuisesti muista,,ties milloin toteenpannaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatupassi on edelleenkin kirjahyllyssä. Ollut jo vuodesta 2012. Muita romppeita siivoilen, mutta odotan, milloin etsii tuota kapistusta.
Meillä oli ruuvimeisseli sohvatyynyjen välissä. Mies oli sanojensa mukaan etsinyt sitä joka paikasta.
Nojatuolissa on n.puolitoista metriä vaatteita kasassa. On ollut jo monta vuotta. Alimpia ryysyjä katselin eräänä päivänä. Aika tunkkainen haju niistä pöllähtää! Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa. Olen kuulemma siivousfriikki.
Ei sinullakaan taida olla kaikki muumit laaksossa kun viitsit tuollaisen kanssa elää. Sen sijaan että ihmettelet miehen tekemisiä, kannattaisi sinun hetki tarkastella itseäsi ja miettiä miksi olet edelleen tuollaisen ihmisen kanssa. Pelkäätkö niin paljon olla yksin että siedät mitä tahansa. Itse olisin laittanut tuollaisen miehen
Toivottavasti helpotti! Jos ei, ota lääkkeesi ja käy lepäämään.
olen joskus tai tooosi usein ostanut hänelle viiniä,jopa rommia,ns inspiraatiojuomaa, jos jokin vähän inhokkityö jota en oikein fyysisten rajotteiden vuoksi pysty tekemään. ei mitään hyötyä. alkaa ottamaan muka sen 1 lasin, sit toisen jne.. äijä läsähtää,nythän mää enää viitti tehdäkään, hänestä alko kuuluu vain chillailuun ja kivaan. itsellä jaan,osa juomasta kivun lievitykseen ja paskahommaan,osan jätän musalle. hää taas ei tee mitään,,ihan harvoin ikäänkuin pakotettuna kuulema tekee ja ottaa palkinnon sitten. no tuota harvoin. yleensä se juo eka ja sitten sanoo-huomenna aamusta sitäkin ahkerammin. aina,aina kello jo 13,mitään ei tapahdu aamusta. vaan padia,tv, selällään makoilua,puolen tunnin ulostussessioita padin kaa,hitaaaasti virkoaa. siis aina vp päivinä, vaikka ei krapulaakaan olisi.
Miksi pitäisi elää sun standardien mukaan? Jos mies maksaa, hän saa jättää sukat minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kaksi vessaa. Miehet voisi pissata istuvilleen ja siivota ne raidatkin mut ei mee perille. Ällöttävä kun joka kerta pyyhin ensin reunukset niistä tahmesta tipoista, pesen vessan maton joka viikko ja kerran päivässä jynssään kloritella ne vauhtiraidat.
On kaksi vessaa. Nainen ei käy ukon veskissä koskaan yläkerrassa. Naisella omittu se alakerran vessa jota ylläpitää siistinä. Mutta hei ja hoi ,tää ukko tekee pikku tarpeet naisen vessaan ja isot sinne yläkerran omaansa. Eli tää käki munii molempiin. Ja niukin naukin siivoaa omaansa, ei usein edes kannen kalta,siellä roiskeet, verta pukamista,ulostetta jne. Se naisen veski on muka lähempänä ns nopeille. Yläkerta on chillailua,,joku siis chillaa paskalla,,padia jne jopa puoli tuntia aamulla, varsinkin la ja su aamut. ovi puoli auki, että höyryt tulloo rappuja piktin alas
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, jos joku kulkisi kotona perässä valittamassa. Onneksi saa vapaasti kylvää kahvikuppeja ihan minne haluaa, nytkin on yksi sohvalla ja sen vieressä on eiliset sukat, suklaarasia, käärepapereita, hiuslenkki sekä mittanauha.
On vähän eri asia jättää ne itselleen siivottavaksi kuin jättää ne muille siivottavaksi.
Tuo on kyllä valitettavaa, että miehestä tulee tuollainen. Mutta nainen sen on kyllä mahdollistanut. Olisi pitänyt heti alussa tehdä asiat selviksi.
Oma mies odotti suhteen alussa, että teen hänelle voileivät valmiiksi, koska ex teki, mutta nopeasti tein selväksi, että en ole hänen äitinsä, enkä myöskään exänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotoile aloitus rehelliseksi. Mies ei tee täysin niin kuin sinä haluat ja vaadit omilla siisteys vaatimuksillasi
Toisissa ketjuissa miehet moittivat naisia, jotka eivät halua siivota. Kuulemma aasialaiset naiset siivoavat ja tekevät kaikki kotityöt ihan omasta halustaan, koska tykkäävät tehdä niitä. Suomalaiset naiset ovat huonoja, koska eivät tee niin.
Normaaleihin kotitöihin ei mielestäni kuulu toisen tahallaan järjestämän sotkun iänikuinen siivoaminen perässä kulkemalla. Aasialaisella naisellakin on tietty mitta, joka tulee kyllä sikolätissä täyteen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi elää sun standardien mukaan? Jos mies maksaa, hän saa jättää sukat minne haluaa.
Kyllä minunkin mieheni saisi jättää sukat mihin sattuu jos hän palkkaa siivoojan siivoamaan sotkunsa. Minä en kuitenkaan ole se siivooja. Miehillä on tapana liioitella sitä kuinka paljon he oikeasti maksavat. Sitten kun lasketaan miehen maksamia asioita niin kaikki kulut on yhtäkkiä naisen. Asunto, auto, ruuat, sähkö, vesi ja jopa lasten kulut ovat kaikki naisen kuluja. Mies voi mainostaa maksavansa kaiken vasta sitten jos toinen ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi.
Miettikää itse, mitä tapahtuisi, jos mies alkaisi päättämään esimerkiksi siitä, milloin harrastetaan seksiä, milloin siivotaan tai milloin hankitaan lapsia. Naisista tulisi samanlaisia hermoraunioita kuin pikkulapsista, joilta on otettu lelut ja karkit pois.
Mielisairaalat täyttyisi hyvin nopeasti kun naiset ahdistuvat ja saavat mielenterveysongelmia kun ei enää ei naisen itsekäs tahto toteudu joka paikassa miesten tekemänä kun eihän naiset suostu mitään sen eteen tekemään mitä itse haluaa tapahtuvan
Kuule ei isoäitini mielisairaalaan päätynyt kun isoisä päätti, milloin harrastetaan seksiä. Rukoushuoneella kyllä laukkasi senkin edestä, enkä ihmettele. Aika hermorauniohan hän taisi olla, seestyi vasta leskenä kokiessaan lopultakin olevansa turvassa.
Itse ratkaisin tämän ongelman ihan vaan sulkemalla silmäni sotkulta. Jos jää sukat lattialle, niin hyppään vaan yli. Siihen voi oppia.
Onneksi oma mieheni on siisti ja osaa huolehtia tavaroistaan, vaatteistaan ja itsestään!
En kyllä jaksaisi mitään sottapyttyä Turhapuroa katsella.