Kun mies ei korjaa jälkiään
Ja vähättelee sitten sitä kun yritän siitä sanoa. Koko ajan saa kulkea perässä korjaamassa ja panemassa paikoilleen.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vatupassi on edelleenkin kirjahyllyssä. Ollut jo vuodesta 2012. Muita romppeita siivoilen, mutta odotan, milloin etsii tuota kapistusta.
Meillä oli ruuvimeisseli sohvatyynyjen välissä. Mies oli sanojensa mukaan etsinyt sitä joka paikasta.
Nojatuolissa on n.puolitoista metriä vaatteita kasassa. On ollut jo monta vuotta. Alimpia ryysyjä katselin eräänä päivänä. Aika tunkkainen haju niistä pöllähtää! Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa. Olen kuulemma siivousfriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotoile aloitus rehelliseksi. Mies ei tee täysin niin kuin sinä haluat ja vaadit omilla siisteys vaatimuksillasi
Jännää, miten nimenomaan teillä inceleillä ei ole normaali henkilökohtainen hygienia hallussa.
Olisiko tämä yksi perustava selitys sille, ettei naiset teitä halua. Eikä homotkaan.
Enpä osaa vastata kun ei ole tuommoisia ongelmia. Tässä maassa riittää naisia jotka elävät huomion hakua varten niin aina löytää naisia yhdeksi yöksi ja pidempää suhdetta ei kannata aloittaa
Jotkut löytää mutta sinä et. Oot lyhyt, leuaton ja kalju luuseri.
Hah et sitten muuta keksinyt enää kun aloit haukkumaan ulkonäköä vaikka et ole nähnyt edes minua.
Tyypillistä toimintaa naiselta kun viesti ei miellytä mutta siittä ei keksi kritisoitavaa niin hyökätään viestintuojan kimppuun kritisoimaan häntä henkilönä joka ei edes viestin sisältöön mitenkään liity. Kun järki pettää ja tunteet ottaa vallan alkaa lapsellinen ulkonäön haukkuminen ja arvostelu vaikka ei ole edes nähnyt mitä näyttää.
Mutta jos se sinun mielenterveysongelmiin auttaa niin saat ihan luvan kanssa haukkua ulkonäköäni minun itsetunto ei ole riippuvainen muiden mielipiteestä niin kuin selvästikin sinulle on kun noin kuvittelet loukkaavasti minua asialla mikä loukkaa sinua
Ai sinullakin on siellä kotona miesvauva. Sama vika rahikaisella. Mitään muuta ei ole tehtävissä kuin pesäeroa. Vaikka kuinka sievästi yrittää sopia asioista, niin saa pelkkää raivoa vastaan. Nostan kädet pystyyn HÄN on jo voittanut ja minä hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken roinan, minkä se sika jättää jälkeensä, kannatte sen sänkyyn.
Varmaan heittää roinan lattialle. Kerran laitoin banaaninkuoret lipaston päältä herran kenkään. En tiedä, huomasiko mitään, vai menikö töihin banaanin tuoksuisena. En viitsinyt kysyä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatupassi on edelleenkin kirjahyllyssä. Ollut jo vuodesta 2012. Muita romppeita siivoilen, mutta odotan, milloin etsii tuota kapistusta.
Meillä oli ruuvimeisseli sohvatyynyjen välissä. Mies oli sanojensa mukaan etsinyt sitä joka paikasta.
Nojatuolissa on n.puolitoista metriä vaatteita kasassa. On ollut jo monta vuotta. Alimpia ryysyjä katselin eräänä päivänä. Aika tunkkainen haju niistä pöllähtää! Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa. Olen kuulemma siivousfriikki.
Ei sinullakaan taida olla kaikki muumit laaksossa kun viitsit tuollaisen kanssa elää. Sen sijaan että ihmettelet miehen tekemisiä, kannattaisi sinun hetki tarkastella itseäsi ja miettiä miksi olet edelleen tuollaisen ihmisen kanssa. Pelkäätkö niin paljon olla yksin että siedät mitä tahansa. Itse olisin laittanut tuollaisen miehen kiertoon jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteiseen aviovuoteeseen.
Kaikki tutkimukset ovat oikeassa, naiset ovat huomattavasti enemmän kiinnostuneita siivoamisesta, pesuaineista ja siivousvälineistä kuin miehet. Naiset sopivat paremmin siiivoojiksi ja palkanlaskijoiksi, miehet luovuutta vaativaan asiantuntijatyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Heti tänne eksyi uliuliuli-miehiä. :DDD
Kai heitä veti tänne kaltaistensa naisten seura
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tutkimukset ovat oikeassa, naiset ovat huomattavasti enemmän kiinnostuneita siivoamisesta, pesuaineista ja siivousvälineistä kuin miehet. Naiset sopivat paremmin siiivoojiksi ja palkanlaskijoiksi, miehet luovuutta vaativaan asiantuntijatyöhön.
Kysehän ei ole siivoamisesta, vaan siitä että tavarat viedään paikoilleen. Vaikea niitä asiantuntijatöitäkään on tehdä, jos jatkuvasti on läppäri, akku, silmälasit, lompakko, avaimet jne hukassa.
ap
Sinulla on adhd, mee hoitoon.
Minäkin siivoan sitten vasta kun on siivous energiat, heti jynssääminen on sairasta.
Esimerkiksi vien vaikka viikon roskat kerralla, en jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, en ole törmännyt yhteenkään tutkimukseen eri sukupuolien mielenkiinnosta siivousta, pesuaineita ja siivousvälineitä kohtaan. Antaisitko linkin muutamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä homma tosiaan. Mutta ei se asia täälläkään valittamalla parane.
mutta auttaa.kun luulee tää on meillä ainutlaatuista ja jos ei niin kavereita ,aika yksin, niin helpottaa kuulla muilla samaa. moni ukko luulee,uusi muija ei valita, ei muiden muijat huomauta todellakaan mistään, .kun sanon jos vaihdat uuteen,,sekö ei sano mistään. no sit on kans yks mölli tai jotai elämänhallinallista jos ei nää ei kuule mitään,elätte kuin siat. niitäkin löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteiseen aviovuoteeseen.
Mitä väliä. Ei siellä sängyssä tuossa tilanteessa varmaan mitään edes enää tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kulje perässä ja siivoa saman tien roskikseen. Varmasti oppii melko nopeasti korjaamaan jälkensä.
Yhdessä huushollissa 30v, ei oppinut. Ikkunat ei koskaan likaiset, peili täynnä hammastahnaroiskeita, eikä ihmetellyt mihin pyyhkeet, vaateet ovat kadonneet kun ne on heitelty milloin minnekinb, mistä puhtaita astioita sikiääkin. Samoja testejä tehty,kun joku minimaalinen poraus taululle, siihen saa just ja just( muka miesten hommoo), sekin vituralleen(kannattaa ulkoistaa), niin se hemmetin pora ja poranterät oli kerrankin 1v ja 8kk siinä lattialla. Hää ei huomaa sitä, eikä mitenkään häiritse. Oli siivouksen teillä. Ihan testi-tajuaako hää mittää. Ei tajunnut. Kunnes ilmiriita räjähti, joka oli turha hänestä. Vaikka vieraita kävi, kiva ruokapöytä katettu, niin silloinhan kotikin on ok kun tulee kylään joitain. Ihan kuin joku koriste-esine siinä lattialla. Veistos. Ilmiömäinen riita hyvä ettei väkivaltaa tullut, sitäkin on tullut muista syistä kuin siivamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi sinnuu mun sielun sisko, ihan kuin mun suulla. joo nimitellään siivousfriikiksi, nalkuttaja,valittaja. hyvin harvoi tapaa heteroukon jolla edes perusasiat kondiksessa. homoilla saattaa peltakin nuo kotiasiat,jopa ääri kauniita koteja ja siistejä. huolehtiiko sun ukkeli omasta hygestä hyvin, hampaat lääkärissä tarkastettu, suuhygienisttä käynti säännällisest, parturi,peseytyminen... huomaako ikunoiden lian,tms mitään kotitöistä,että pitääpäs tuokin tehdä..eikö mitään. tuolit ei oo säilytysjärjestelmiä
Vierailija kirjoitti:
Ai sinullakin on siellä kotona miesvauva. Sama vika rahikaisella. Mitään muuta ei ole tehtävissä kuin pesäeroa. Vaikka kuinka sievästi yrittää sopia asioista, niin saa pelkkää raivoa vastaan. Nostan kädet pystyyn HÄN on jo voittanut ja minä hävinnyt.
totta,on yritetty ihan nätisti sopimalla mitä jos tehtäis jotain ...ja annetaan mahdollisuus osallistua mikä työ sopisi paremmin sulle,,miten jaetaan.. raivoa,jopa väkivallan uhka kehoitus painua helv...tiiin , vit...tuun..missä on naisen itsekunnioitus ja omanarvontunto enää. joskus käydään kiinni tai halua kuulema tappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai remontinteosta tule mitään jos vähän väliä pitäisi kesken remontin kannella työkaluja niinsanotuille paikoilleen ja kohta taas takaisin!
Ei hän mitään remonttia tee. Vaan aina kun käyttää jotain, kaikki jää riipin raapin. Nyt oli etsinyt pihavarastosta jotain (joka ei siellä edes ole ja se pitäisi tietää), repinyt tavarat riipin raapin pihalle ja jättänyt siihen.
Aivan samanlainen äijä mulla! Ja tuntuu inhottavalta kun joutuu sanomaan kaikesta. Oon tosi väsynyt tähän. Rakastan kaikkea kaunista sisustuksessa ja on ihanat kasvit ja kukat ja haluaisin ettei ihan aina roskia ja pulloja ja likaisia astioita siellä sun täällä. Ei auta. Ja miehen oma varasto jotain järkyttävää kun pitää olla tavaraa joka lähtöön. Varmaan 30 paria kenkiäkin eri tarkoituksiin, osa vielä käyttämättömiä laatikoissaan.
Mä hävitän roinaa ja mies kerää. Salaa sit vien esim rikkinäiset paidat ja kalsarit lumppukeräykseen kun mies ei niistäkään kykene luopumaan vaikka uusia olisi isot pinot.
Siis ihanko todella joku on sitä mieltä, että avioero tai poismuuttaminen ovat ratkaisuja sotkuun?
Kyllä jokaiselta aikuiselta ihmiseltä pitäisi löytyä sen verran aloitteellisuutta ja vastuullisuutta, että korjaa omat jälkensä ja siivoaa. Ei sotkeminen ja siivoamatta jättäminen ole mikään ihmisen perusoikeus.
Jos koko perhe elää sotkun ja saastan keskellä siksi että toinen ei katso aiheelliseksi siivota jälkiään, niin ongelma on kyllä silloin sotkun aiheuttajan itsekkyys, eikä sotkusta huomauttaneen 'niuhotus'.
Mutta on siinä siivoamista, kun kaksi naista paksuksi samana yönä. Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä. Tositapaus tämä.