Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään ihmettele miksi ihmisten hiukset on huonossa kunnossa

Vierailija
09.07.2024 |

Kuivat, kärsineet, takkuuntuvat ja vaativat leikkaamista jatkuvasti.

Hiuksia oikein jynssätään ja huovutetaan kämmenillä, jonkun megavaahtoavan tresemme-shampoon kanssa (joka läntätään suoraan päähän), pesun jälkeen litimärkiin hiuksiin vähän sinnepäin pieni tippa jotain tehotonta hoitoainetta, jonka luonnollisesti ei anneta vaikuttaa kuin silmänräpäys, hiuksia ei missään nimessä selvitellä takuttomiksi hoitoaineen avulla. Sitten pikainen huuhtelu ja aletaan hangata hiuksia kuivaksi karhean froteepyyhkeen avulla, mitä kovempaa pörröttää, niin sen parempi. Pyyhekuivauksen jälkeen kaivetaan esiin hiusharja, jolla aletaan raastaa takkuja auki, samalla ihmetellään kuinka tää mun hiuslaatu on tällainen. Mennään kosteilla hiuksilla nukkumaan, että ne saavat kunnolla hankautua tyynyyn ja katkeilla lisää. Fööniä ei käytetä, koska sitä on kokeiltu joskus 80-luvulla ja "kuumakäsittely pilaa hiukset".

Terveisiä kylpylästä

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla keskipitkä luonnollinen tukka, ei siis värejä. Olen jo vuosikaudet mennyt iltasuihkun jälkeen märillä hiuksilla nukkumaan ja aamulla hiukset kuivat ja helppo selvittää takut. Hiukseni kiiltävät ja hyväkuntoiset. Uskon, että fööni kuluttaisi hiuksiani enemmän kuin tämä luonnollinen menetelmä ja olisi pakko käyttää muotoilutuotteita. Nyt en käytä mitään ja päänahka ja lompakkokin kiittää. 

Föönauksen yhteydessä ei kyllä ole mikään pakko käyttää muotoilutuotteita. Föönaus on oikein tehtynä huomattavasti parempi hiuksille kuin hiukset märkänä nukkumaan meno.

Vierailija
42/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo edellä kysyikin: mikä on suihkukampa?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla keskipitkä luonnollinen tukka, ei siis värejä. Olen jo vuosikaudet mennyt iltasuihkun jälkeen märillä hiuksilla nukkumaan ja aamulla hiukset kuivat ja helppo selvittää takut. Hiukseni kiiltävät ja hyväkuntoiset. Uskon, että fööni kuluttaisi hiuksiani enemmän kuin tämä luonnollinen menetelmä ja olisi pakko käyttää muotoilutuotteita. Nyt en käytä mitään ja päänahka ja lompakkokin kiittää. 

Niin. Jos föönaa hiuksensa niin ne ei ole aamulla takussa.

Vierailija
44/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP tietää kenenkään nukkumisrutiinit yhden kylpyläkäynnin perusteella? Hiuksethan voidaan kuivata hotellihuoneessa, tai annetaan kuivua itsestään jos mennään vasta tuntien päästä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan