Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako näin jälkeenpäin kun noudatit kaikkia sääntöjä koronan aikana?

Vierailija
09.07.2024 |

Etkä kuollutkaan?

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään harmita. Pysyin terveenä ja kaikki hyvin muutenkin.

Mutta mietipä, jos olisit saanut tartunnan ja long Covidin. Silloin ehkä vastaisitkin eri tavalla. Aika moni selvisi (on selvinnyt tähän asti) aika hyvin, mutta aika mioni kuoli ja aika moni sai pitäaikaisvaivoja.

Minkä ihmeen takia pitäisi miettiä entä jos, kun ei kerta mitään tapahtunut.

Pitäisikö nyt ajatella, entä jos oisin joskus jäänyt auton alle, entä jos lentokone olisi pudonnut kun lensin viime kesänä etelään,  entä jos synnytyksessä olisi sattunut jotain kymmenen vuotta sitten kun tytär syntyi. TMS.

Ajatuksesi on siis se, että vain sitten pitää miettiä jos kakat ovat jo housuissa?

Ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä voi ja pitääkin tehdä. Mutta onhan se vähän sairasta miettiä mitä kaikkea kauheaa olisi voinut elämässä tapahtua, vaikka koskaan jo eletyssä elämässä ei mitään ei tapahtunut.

Vierailija
122/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huonompi soppa mitä enemmän keittäjiä. Lusikkani nyt soppaan aion iskeä: Korona aika pahimmillaan ja minulla kovat syöpäleikkaukset ja hoidot, enkä niin iäkäs vielä ole. Rokotteet tietenkin otin ja mahdollisuuksien mukaan kartoin muita ihmisiä. Olin niin pahoin infektio potilas sairauteni ja hoitojeni kanssa ettei kela taksiinkaan saanut muita matkustajia ottaa ja minulle vielä myönnettiin aina sama kuski. Kaiken keskellä oli pelko että sädehoidotkin pitää laittaa katkolle koska kyseisen sairaalan alueella korona oli hyvin voimakkaana.  Muutakin voisin kertoa ,mutta tarkoitukseni on saattaa välinpitämättömien tietoon kunnioitusta kanssa ihmisiä kohtaan, ei kaikki ole niitä perusterveitä joita kohtaatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olen introvertti

Vierailija
124/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinoin lähes kaikkia sääntöjä vastaan. Matkustin ilman maskia junissa ja muissa, vaikka huomauteltiin. Eräs Saksasta tullut matkustaja natkutti kerran koko matkan minulle, että Saksassa saisit monen tuhannen euron sakot jne. Oli kesäkuun alku ja olin menossa Helsinkiin päin. Junaosasto oli melko tyhjä. Olisi mennyt muualle istumaan sen sijaan että hakeutui keskusteluun (jos kerran pelkäsi koronaviruksen leviämistä niin hirveästi).

"Hilluin vastuuttomasti" baareissa keväällä 2020 viimeiseen iltaan saakka kun ne saivat olla auki. Hiljaista kyllä oli, keneltähän sen taudin olisi saanut tai kenelle tartuttanut kun ei ketään ollut liikenteessä.

En ottanut rokotuksia ja jänkytin täälläkin palstalla koronahulluutta vastaan jatkuvasti. Viestini poistettiin täältä ja kommenttini myös Hesarin koronajuttujen alta sikäli kun pääsivät koskaan esiin. Ei ollut sallittua kritisoida koronatoimia millään tavalla.

Ennustin senkin, että koronapsykoosista päästään vain uuden psykoosin kautta ulos ja niin kävi. Tuli Ukraina. Samat vouhot menivät siihenkin lankaan ja ovat ilolla laittaneet rahansa sinne.

Vierailija
125/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatin ihan kohtuullisesti kaikkia sääntöjä, otin puolenkymmentä koronarokotetta, enkä sairastanut kuin yhden erittäin lievän ja yhden täysin oireettoman koronan (kotitestit)! Elän edelleen eikä se maksanut minulle mitään. Muutama tuttavani kyllä kuoli ko. tautiin. Rauha heidän muistolleen.

Vierailija
126/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, sillä toimin tuolloin tilanteen vaatimalla tavalla vailla parempaa tietoa, enkä ole mikään jälkiviisasteleva pelle. Muistan myös sen, muten vaarallisia ne ensimmäiset koronavariaatiot olivat nykyisiin verrattuna, seikka joka teiltä jälkiviisailta denialisteilta usein unohtuu.

Vierailija
127/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tyhmä tuollaisia vatvoo.

Vierailija
128/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien vanhempia kuoli kyllä useampi. 

Ei harmita.

Vierailija
129/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, etten painostuksesta huolimatta ottanut yhtäkään korona-rokotetta.

Voit olla ylpeä itsestäsi. Painostus oli niin kovaa, että itse sorruin yhteen piikkiin kun pelkäsin, että töissä jotenkin saadaan selville etten ole käynyt piikillä ja savustetaan ulos.

Ne jotka pitivät pintansa, ovat poikkeusyksilöitä. Ihailen.

Vierailija
130/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita. Käytin maskia ja välttelin isoja ihmisjoukkoja. Yhtäkään rokotetta en ottanut. Onneksi vältyin alkuajan koronalta ja sairastuin vasta kun tauti oli muuntunut lievemmäksi. Kova tauti se silti oli vaikka nuori ja terve olenkin.

Minulle lievin tauti oli se korona, jonka sairastin huhtikuussa 2020. Siitä puolentoista vuoden kuluttua sain Deltan, se oli vähän kovempi. Tänä keväänä sairastin pahimman koronani. Että näinkin päin voi käydä.

Vierailija
131/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuolleet rokottamattomat. Rokotetut levitti ja sai koronan. 

Jos olisit ottanut ebolarokotteen kolmesti ja saisit silti ebolan niin kysyisit varmaan jokusen kysymyksen.

Ja kuitenkin koronarokotteita perusteltiin ensin immunisaatiolla, sitten tuli se vakavalta sairastumiselta suoja. KAIKKI SULI. 

Ja et päässyt katsomaan kuolevaa äitiäsi yms yms. Putkut tuli ilman rokotetta jne jne. Korvauksia ei saanut. Ei jaksa luetella. Miten meni niinkuin omasta mielestä

Vierailija
132/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin niissä rokotuksissa mietityttää. Jotenkin sellainen olo, ettei ole niiden jälkeen ollut ns. oma itsensä, ja kaikenlaista erikoista vaivaa tullut, mitä ei ennen niitä koskaan ollut. 

Vierailija
133/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotedenialisteilta ei ole kuollut läheisiä koronaan? 

Vierailija
134/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pari koronapiikkiä enkä vieläkään ole kuollut, vähän kyllä harmittaa kun salaliittoteoreetikot sanoi muuta.

Vierailija
135/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin niissä rokotuksissa mietityttää. Jotenkin sellainen olo, ettei ole niiden jälkeen ollut ns. oma itsensä, ja kaikenlaista erikoista vaivaa tullut, mitä ei ennen niitä koskaan ollut. 

juu, ne piikkiproteiinit voi mennä aivoihinkin. Bromelaiini, nattokinaasi ja kurkumiini olisi hyvä kuuri puhdistamaan ja hoitamaan matala asteista tulehdusta

Vierailija
136/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapinoin lähes kaikkia sääntöjä vastaan. Matkustin ilman maskia junissa ja muissa, vaikka huomauteltiin. Eräs Saksasta tullut matkustaja natkutti kerran koko matkan minulle, että Saksassa saisit monen tuhannen euron sakot jne. Oli kesäkuun alku ja olin menossa Helsinkiin päin. Junaosasto oli melko tyhjä. Olisi mennyt muualle istumaan sen sijaan että hakeutui keskusteluun (jos kerran pelkäsi koronaviruksen leviämistä niin hirveästi).

"Hilluin vastuuttomasti" baareissa keväällä 2020 viimeiseen iltaan saakka kun ne saivat olla auki. Hiljaista kyllä oli, keneltähän sen taudin olisi saanut tai kenelle tartuttanut kun ei ketään ollut liikenteessä.

En ottanut rokotuksia ja jänkytin täälläkin palstalla koronahulluutta vastaan jatkuvasti. Viestini poistettiin täältä ja kommenttini myös Hesarin koronajuttujen alta sikäli kun pääsivät koskaan esiin. Ei ollut sallittua kritisoida koronatoimia millään tavalla.

Ennustin senkin, e

Miltä tuntuu elää psykoosissa koko ajan? Oletko henkisesti jäänyt 14 vuotiaan tasolle kun pitää kaikessa pistää vastaan?

Vierailija
137/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteria oli siinä mielessä tärkeä tapaus, että se paljasti ihmisten todellisen luonteen. Yli 80 % ihmisistä on mukautujia, jotka suostuu mihin systeemiin vaan. Nämä muiden maskinkäyttöä valvovat ja piikeille painostavat ihmiset ovat sitä suurta enemmistöä, joka 30- ja 40-luvun Saksassakin mahdollisti hirmuteot. Vedetiin vain verhot ikkunaan, ettei tarvitse nähdä kun naapurin juutalaisperhettä tultiin hakemaan.

Sellaisia on valtaosa suomalaisistakin. Ja vaikka oli karmeaa huomata ihmisten surkea moraali ja opportunismi, olen silti iloinen, että se todistettiin nyt minulle. Kuuliaisuus vallanpitäjille ja alistuminen pelottelun edessä oli valtaosan valinta, perusoikeuksilla ja lähimmäisenrakkaudella ei ollut mitään merkitystä.

Ihmisiä on todella helppo pelotella ja siten saada ne tekemään mitä vaan. Koronalla, Venäjällä. Ja samat pelkääjät arvostelevat sitten venäläisiä, jotka eivät nouse Putinia vastaan. Venäläisten pitäisi uskaltaa jotain sellaista, mitä nämä pelkääjät eivät itse ikinä uskaltaisi.

Vierailija
138/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotuksia ja jänkytin täälläkin palstalla koronahulluutta vastaan jatkuvasti. Viestini poistettiin täältä ja kommenttini myös Hesarin koronajuttujen alta sikäli kun pääsivät koskaan esiin. Ei ollut sallittua kritisoida koronato

Miltä tuntuu elää psykoosissa koko ajan? Oletko henkisesti jäänyt 14 vuotiaan tasolle kun pitää kaikessa pistää vastaan?

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: En tiedä. Vastaus toiseen: En ole jäänyt, enkä pistä kaikessa vastaan. Vain silloin, kun on aihetta. Näin jälkikäteen voimme todeta, että koronarajoitusten osalta oli aihetta. Kiuru loiventaisi kurvia vieläkin, jos olisi vallan kahvassa. Kun äänet tulee eläkeläisiltä, niin mikä on loivennellessa ja velkaa tehdessä.

Vierailija
139/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa yksi persu joka kysyi samaa töissä. kannattaa voivotella että säilyi hengissä. osoituksena ajattelun tasosta

tällainen kysymys tällä kertaa. tietoa saa kyllä muualta.

yksi juttu harmittaa: ei ostanut nokian osakkeita vuonna 1991 ja myynyt 2000. eikä valinnut oikeita eurojackpotin numeroita. ei muuta.

Vierailija
140/153 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotedenialisteilta ei ole kuollut läheisiä koronaan? 

Mikä on rokotedenialisti? Joku joka kieltää rokotteiden olemassaolon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi