Tykkääkö kukaan muu viskoosi mekoista?
Oon nyt löytänyt viskoosin. Laskeutuu kauniisti ja ei ole tönkkö. Kiva mekoissa. Sopii paremmin vartalonmuodolleni kuin puuvilla. Lempi mekkoni ostin Cropp liikkeestä. Pitää käydä katsomassa olisiko muita. Pidin ihan nuorten kauppana
Kommentit (46)
En erityisemmin tykkää. Kutistuu ja kovettuu ensimmäisessä pesussa. Vaikka mekko olisi reilu ja iso ostaessa, hihat jäävät ensimmäisen pesun jälkeen lyhyeksi.
Viskoosi on ollut n. 30 vuotta mun lempimateriaali. Melkein kaikki mekkoni ja paitani ovat viskoosia
On joo. On tosin alkanut hieman mietityttämään, mistä se pehmeys johtuu. Jostain kemikaalikyllästyksestä? Viskoosihan on sellua, eli teoriassa pitäisi käyttäytyä samalla tavalla rypistyen, kuin puuvilla, pellava, paperi..
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin tykkää. Kutistuu ja kovettuu ensimmäisessä pesussa. Vaikka mekko olisi reilu ja iso ostaessa, hihat jäävät ensimmäisen pesun jälkeen lyhyeksi.
En ole huomannut tällaista.
Joo, mä tykkään, ja mulla onkin niitä useampi. Ihanan rentoja, pehmeitä ja rypistymättömiä. Pese ja pidä, ei tarvitse silittää.
Kyllä, ihan lempimateriaali mullakin!
Viskoosi on ihana kun se ei kutita, puuvillakin kutittaa mua aina jostain.
Olenhan minä kuullut ihmisten identifioituvan moniksi asioiksi, mutta viskoosi oli kyllä uutta.
Rento ja kiva kesämekkomateriaali. Helppohoitoinen ja kevyt, ei hiosta.
Minä taas ihastunut 100% puuvillamekkoihin, juuri tilasin uuden. Viskoosimekkojakin löytyy ja ei sinällään pahaa sanaa mitä nyt ovat hieman sellaisia "luiruja" tunnultaan ja olemukseltaan.
Viskoosimekkoja minulla on nyt muutama, tänä kesänä hankittuja entisten pellavaisten lisäksi. Kovasti olen tykännyt. Mukavia päällä helteelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tykkään, ja mulla onkin niitä useampi. Ihanan rentoja, pehmeitä ja rypistymättömiä. Pese ja pidä, ei tarvitse silittää.
Rypistymättömiä??? Kaikki mun viskoosivaatteeni tulevat pesukoneestakin tuhannella kurtulla, menee aikansa, ennen kuin olen saanut silitettyä ne. Ettet vaan sotke polyesteriin?
Viskoosi on ihana helteillä, ei hiosta.
Cropp=katumuoti/hiphop/graffitit inspiksenä jne, millaisen mekon ap löysit joka hiveli aikuisen naisen makuasi?
Vierailija kirjoitti:
Kestävätkö pesua?
Ei, sehän viskoosissa onkin huonoa, ei voi pestä kuin 30ast ja kangas nyppyyntyy käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rypistymättömiä??? Kaikki mun viskoosivaatteeni tulevat pesukoneestakin tuhannella kurtulla, menee aikansa, ennen kuin olen saanut silitettyä ne. Ettet vaan sotke polyesteriin?
Kyllä viskooseista löytyy rypistymättömiä laatuja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kutistuu ekan pesun jälkeen, mutta joskus ei ole kutistunut laisinkaan. Viimeksi ostin tarkoituksella taas hieman väljemmän puseron, että se sitten kutistuu ekassa pesussa, mutta ei se kutistu sitten millään. Yleensä pesun jälkeen muotoilen viskoosivaatteet ja ne on taas ihan ok. Lähes kaikki kesäpuserot on nyt viskoosia ja mekkojakin on monta.
Kyllä, etenkin ilman alushousuja tosi mukavia päällä
M56