Mies haukkuu ja nimittelee kun yritän kertoa, etten ole kunnossa
Olen kärsinyt oudoista oireista vuoden. Kun yritän puhua niistä miehelle niin hän haukkuu minut luulotautiseksi ja sanoo että katuu että tapasi minut. Haukkuu lapsilliseksi ja i.......i ihan kaikella tavalla mitä hän keksii.
Hän käyttää kauheita nimityksiä minusta kun otan puheeksi, että voin huonosti fyysisesti.
Eilen " heitti" ulos asunnosta ja sanoi, että saan palata kun olen normaali taas. Mies sanoi, että olen heikko ihminen.
Tuntuu pahalta jäädä yksin kun ei ole muutenkaan ketään kelle voi puhua.
Olen käynyt lääkärissä ja tutkimukset kesken, joten mistään luulotaudista ei ole tosiaankaan kyse.
En tiedä mitä teen. Eikai ole muuta vaihtoehtoa kun hakea tavarat miehen luota ja muuttaa pois.
Vertaistukea?
Kommentit (25)
Eroa nyt samantien.
Voi olla, että parannut yllättäen, kun pääset henkisesti väkivaltaisesta miehestä eroon. Sellaiset pahat ihmiset oikeasti sairastuttavat lähellä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi äsken, että minussa ei ole mitään hyvää.
Ap
Voi sentään AP! Sinussa on kaikkea ja hyvää. Hyi tuommoista miestä. Leppeätä illanjatkoa Sinulle!
Ei se ole heikkoutta. Luonnehäiriöise vaan lisääntyy sillä kurin kun asiat jätetään kovan kuoren sisään mätänemään. Tällaiset imbesillit löytävät itsensä kaltereiden takaa jossa heitä paapotaan verorahoilla ja se on heikkoutta koko valtion näkökulmasta.
Mitkä oireet on luulotautia?