Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät yleensä halua olla ujon hiljaisen naisen ystävä??

Vierailija
08.07.2024 |

Sitten taas miehet ovat tosi kiinnostuneita tuollaisesta naisesta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiessa ei tarvitse puhua. Ihan sama puhuuko toinen ikinä vai ei. Mutta otapa kahville tämmöinen päivittäin tai edes kerran viikossa. Aikasi valuu hukkaan!

Vierailija
22/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut. Se ujo on lopulta aika normaali ja voi olla vattumainenkin. Riippuu kuka se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ujot hiljaiset naiset eivät hyväksy ketään ystäväksi? Odottavatko vain että löytyisi mies?

Kyllä olen hyväksynyt. En ole koskaan odottanut saavani mitään.

Vierailija
24/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hiljaisuudet on vaan niin vaivaannuttavia, kun ollaan vaikka kahvilla. Koita siinä sitten itse keksiä koko ajan jutunjuurta, ääh.

No tämä justiinsa. Sama pätee myös miehiin. Arvostan suuresti avoimuutta ihmisissä, oli sitten inneri tai outsideri.

Vierailija
25/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ystäviä vaikka olen ujo ja hiljainen.

Vierailija
26/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ujot hiljaiset naiset eivät hyväksy ketään ystäväksi? Odottavatko vain että löytyisi mies?

Itse en vain jaksa ylimääräisiä ihmissuhteita. Kokemukseni mukaan ystävyys tarkoittaa monille sitä että pitäisi jatkuvasti olla yhteydessä ja nähdä, ja koen sen hyvin raskaaksi. Koen muutenkin että vain harvan kanssa synkkaa. En jaksa yhtään sellaista esittämistä että toisen jutut kiinnostavat. Riittäisi hyvin että löytyisi mies, joka olisi samalla aaltopituudella kanssani.

Vierailija
27/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hiljaisuudet on vaan niin vaivaannuttavia, kun ollaan vaikka kahvilla. Koita siinä sitten itse keksiä koko ajan jutunjuurta, ääh.

Mutta miehille se on ok, naisille ei. Siksi juuri kysyin. Miehet antaa mahdollisuuden että ujo lämpenee , naiset ei.

Vierailija
28/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet tunnu yleensä kiinnostuvan niistä ujoista vaan räväköistä. 

Höpöhöpö! Minä olen sellainen räväkkä nainen ja miehet ennemmin lähtevät karkuun kun näytän räväkän puoleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän