Mökkitontti ostettu ja yhä edelleen hakusessa nainen, jonka kanssa mökin rakentaisin. Eipä oo löytynyt.
Kommentit (81)
Miksi et rakenna itse mökkiä? Harvempi nainen on rakentamisesta kiinnostunut, rakennuttamisesta ehkä. Sitten kun mökki on valmis, voit kutsua naisia myös mökille, tutustumisen kälkeen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Leevi and the Leavingsin biisiltä
Myös vähän Vesterinen viboja. Niin se nyt nyt on. Laituri rakentamatta jäi. Mökki haaveena häilyy, laineet liplattaa.
Taidat olla aika unelmasulhanen kun naisesi puolesta olet päättänyt teidän mökkinne tontin ja koko mökkeilyn ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehessä pitää olla muutakin kuin tyhjä mökkitontti.
Mahtavaa symboliikkaa.
Siis tähän väliin heitän vaan tällasen huomion joka on tosi: mun veli on asunut aina pohjoissuomalaisessa kaupungissa ja jokseenkin pienillä tuloilla. Hänellä on ollut nuoresta asti kyllä vientiä ja vakiintuneita pitkiäkin suhteita. Tämä avioliitto kestänyt jo yli 15 vuotta. Olen kyllä oikeasti sitä mieltä että harvaanasutuilla seuduillakin pariutuu sellainen, joka on fiksu, tulevaisuuteen orietoitunut, raitis, hauska, normaalipainoinen, siisti ja turvallinen mies. Veljessäni ei ole tippaakaan martyyriutta vaikka varmaan häntäkin moni asia tympäisee.
Hyi, mikä ajatus, että treffikumppanilla olisi jo mökkitontti ostettuna! Ei toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehessä pitää olla muutakin kuin tyhjä mökkitontti.
Pistämättömästi sanottu. 🤭😂
Öö, miksi kuvittelet naisen haluavan joksikin naulapojaksesi? Suomi on taloja täynnä, ei ole ensinnäkään syytä rakentaa, ja toisekseen rakentaminen on junttimiesten talkootyötä. Nainen on sisällä, suurin osa nykyään toimistotöissä. Et löydä naulapoikanaista edes aasiasta :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rakenna itse mökkiä? Harvempi nainen on rakentamisesta kiinnostunut, rakennuttamisesta ehkä. Sitten kun mökki on valmis, voit kutsua naisia myös mökille, tutustumisen kälkeen tietenkin.
Minä en kyllä suostuisi miehen mökkivieraaksi kahden kesken ennen kuin kirkon kellot ovat kalkattaneet ja puoli mökkiä on minun. Ties kuinka mpnta harakkaa on mökkiinsä kutsunut kutemaan jos sellaista minuunkin yrittää
Meetkö sä baariin talvella notkumaan baaritiskille ja kattelet semmosta, jolle voisi heittää lauseen hankitusta mökkitontista?
En keksi kuin että kirjaudu lestadiolaisiin piireihin. Siellä on valita asti kilttejä siskoja, jotka tuohon asettuvat nätisti. Morsmaikun puolelta tulee sitte veljet ja serkut tuuppaamaan valmismökin teille siihen. Ole hyvä, saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei baiset halua mitään rakentaa. Ne haluaa tulla valmiiseen pesään josta ne vie puolet mukanaan kun eron hetki tulee.
Se on lisääntymisen hinta. Jotkut linnut laittavat koiraat rakentamaan niille 6 pesää, ennen kuin kelpuuttavat. Linnun 4 vuoden elämästä 6 pesää yhden naaraan kosiskeluun on iso riskinotto. Suomimies sen sijaan vänisee vauvapalstalla, että naisen pitäisi rakentaa tälle mökki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Leevi and the Leavingsin biisiltä
Myös vähän Vesterinen viboja. Niin se nyt nyt on. Laituri rakentamatta jäi. Mökki haaveena häilyy, laineet liplattaa.
Eikö kuitenkin ehtaa Arttu Wiskaria?
Esteettömän mökin mä Larissan kanssa laitoin, ollaanhan jo molemmat rollaattorin puikoissa, kaduttaahan se kun aikanaan mä himmailin, miksi oi miksi on mies vellit housussa?
Homeisen mökin mä suon laitaan laitoin, oltiinhan molemmat Tokmannin ämpärijonossa, sitä metkkinä mä pidin vaikka joku toinen varmaan kysynytkin oisi: Mitä se sinä Larissa aina olet tahtonut?
Eli odotat rahoittajaa. En ikinä alkaisi maksamaan puolia ja rakentamaan mökkiä jonkun ventovieraan kanssa. Eli kannattaa rakentaa se mökki ihan itse.
Miksi miehet ylipäätään kuvittelee, että nainen innostuisi mökistä. Kokemani perusteella se on todellinen rasite ja hermojen viejä. Minusta ei ainakaan ole miksikää eräihmiseksi. Tykkään posliinipöntöstä ja kaakeloidusta suihkuhuoneesta.
Ei kukaan nainen halua miksikään sun ilmaiseksi remonttireiskaksi. Mitä jos itse rakennat sen mökkis.
Kai täällä on mökkejä jo tarpeeksi. Onko siinä anoppilakin lähellä??
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä on mökkejä jo tarpeeksi. Onko siinä anoppilakin lähellä??
Juu suku tulee kaupanpäälisinä :D
Mistä kaikkialta oot ettiny? Idea lestadiolaisista tuntu ihan legit idealta koska sieltä kyllä löytyy tuollaista materiaalista pytinkihakuisuutta varmasti.
Loppuko rahat kesken, vai mistä se kiikastaa?