Alaiseni tekevät etätöitä kaikkialla muulla kuin kotona?!
Meillä oli palaveri ja yksi osallistuja sanoi, että hän juo tässä kahvia puiston penkillä samalla kun puhelimella osallistuu palaveriin. Menin ihan sanattomaksi ja lopulta sanoin kipakasti, että ei etätyön tarkoitus ole siemailla cappuccinoa puistossa vaan tehdä töitä työpisteellä. Ilmeisesti astuin muurahaispesään kun pari muutakin alaista sanoivat, että osallistuvat palavereihin vaikka autosta matkalla ruokakauppaan. SIIS MITÄ IHMETTÄ?! Aion viedä tämän HR:n tietoon ja minun tiimissäni loppuvat sitten etätyöt hyvin pian, jos tämä jatkuu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttuhan tuo on, mutta siitä huoliamatta minä olen enemmän kuin tyytyväinen työttömyyteeni. Raha on vähissä, mutta eipähän tarvitse kuunnella idioottien työkavereiden ja pomojen jatkuvaa kitinää ja ulinaa.
Olisit edes joskus käynyt töissä niin tietäisit ettei se tuollaista ole. Mutta mitä voisikaan odottaa Vauva-palstan käyttäjältä.
Onpas teillä huonoja työpaikkoja missä vakuutus korvaa pelkät työtapaturmat. En ole vuosikymmeniin ollut sellaisessa työpaikassa missä ei olisi ollut myös täysin kattavaa vapaa-ajan tapaturmavakuutusta.
Vierailija kirjoitti:
Etätyö pitäisi kieltää, koska se harmittaa niitä, jotka joutuvat raatamaan joka päivä työpaikalla.
Ammatin- ja työpaikanvalintakysymys. Itse olen joka päivä toimistolla, vaikka kollegat etäilee. Minua ei harmita, olen mieluummin täällä toimistolla, paremmat työvälineet (isot näytöt), joita ei viitsi raahata pariksi päiväksi kotiin. Mutta en halua heiltä ottaa etätyön mahdollisuutta pois.
Mielestäni tuossa oli kyse siitä, että työt voi hoitaa missä vain kunhan HOITAA työnsä.