Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältäkö näyttää 35-vuotiaat ilman meikkiä ja filttereitä?

Vierailija
07.07.2024 |

Aika rakeisia kuvia ovat laittaneet.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010540176.html

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni olis luonnossa vielä kauniimpi. 

Vierailija
2/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti-ihmisiä jo alle nelikymppisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kylllä näytän vanhemmalta, ja olen 35. Juuri tänään autoa ajaessa tuli katsottua peiliin, ja totesin että aivan kauhat rypyt silmien ympärillä. No, eipä tuo menoa haittaa, en sitä jaksa murehtia. Mutta enpä ollut ennen huomannut, että melkoiset ilmerypyt on iholle jääneet.

Vierailija
4/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
5/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on siis se juttu? Kukaan kavereistani ei käytä mitään filttereitä muutenkaan, ei pakkeloi, eikä oikeastaan postaa kuviaan mihinkään jos ei ole ihan pakko. En nyt ymmärrä.

Vierailija
6/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kylllä näytän vanhemmalta, ja olen 35. Juuri tänään autoa ajaessa tuli katsottua peiliin, ja totesin että aivan kauhat rypyt silmien ympärillä. No, eipä tuo menoa haittaa, en sitä jaksa murehtia. Mutta enpä ollut ennen huomannut, että melkoiset ilmerypyt on iholle jääneet.

Mä taas näytän nuoremmalta kuin nuo vaikka olen 43. Ei ole näkyviä juonteita ja posket on vielä paikoillaan.

Vierailija
7/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriltahan he näyttävät. Laitan aina meikittömän kuvan ilman filtteriä someen. Näytän niin paljon nuoremmalta.

N40+

Vierailija
8/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täti-ihmisiä jo alle nelikymppisinä.

Täti onkin eri kuin mummo.

Vierailija
9/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Itse olen 32v. Nuo näyttävät juuri ikäisiltään nuo naiset. Minulla on paljon naispuoleisia itseäni muutaman vuoden nuorempia ja vanhempia kavereita. Ja kaksi noista naisista näytti mielestäni jopa nuorekkailta 35-vuotiaiksi. Omatkin kaverit ja minä myös ollaan nuorekkaan näköisiä. Ainakin omasta mielestä. Niin sitä kuitenkin vaan rupsahtaa. Ainoastaan toi alin oli selvästi ikäistään vanhemman näköinen.

Vierailija
10/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monennäköisiä. Asiaan vaikuttavat ainakin geenit ja elämäntavat. Tuliko tämä jotenkin yllätyksenä?

Vierailija
11/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauniita. Minä olen hirviö noiden rinnalla.

Vierailija
12/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näytän nuoremmalta kuin nuo vaikka olen 43. Ei ole näkyviä juonteita ja posket on vielä paikoillaan.

Näissä aina tulee mieleen, että ehkä lukulasit olisi tarpeen, tai ei ole katsottu sitä omaa naamaa kuin hyvin imartelevassa suoraan edestä tulevassa valossa. Olen nimittäin kosmetologi ja teen kasvohoitoja, enkä ole ikinä nähnyt yhtäkään yli nelikymppistä jolla ei ole ollenkaan juonteita kasvoilla. Osalla ne toki näkyy tuossa vaiheessa vasta, jos valo tulee epäedullisesti sivulta päin epäsuorana ja heittää varjoja kasvoille. Vessan peilistä voi näkyä ihan rypytön naama.

Vierailija
13/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä. Itse olen 32v. Nuo näyttävät juuri ikäisiltään nuo naiset. Minulla on paljon naispuoleisia itseäni muutaman vuoden nuorempia ja vanhempia kavereita. Ja kaksi noista naisista näytti mielestäni jopa nuorekkailta 35-vuotiaiksi. Omatkin kaverit ja minä myös ollaan nuorekkaan näköisiä. Ainakin omasta mielestä. Niin sitä kuitenkin vaan rupsahtaa. Ainoastaan toi alin oli selvästi ikäistään vanhemman näköinen.

Ja toi myös kellä oli tatuointi näytti kasvoista siltä, että railakasta elämää on eletty. Tupakointi vanhentaa ihoa. Näki myös alimmasta selvästi, että röökiä on poltettu. Mutta kaikki muut oli ihan ikäisensä näköisiä.

Vierailija
14/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä aina tulee mieleen, että ehkä lukulasit olisi tarpeen, tai ei ole katsottu sitä omaa naamaa kuin hyvin imartelevassa suoraan edestä tulevassa valossa. Olen nimittäin kosmetologi ja teen kasvohoitoja, enkä ole ikinä nähnyt yhtäkään yli nelikymppistä jolla ei ole ollenkaan juonteita kasvoilla. Osalla ne toki näkyy tuossa vaiheessa vasta, jos valo tulee epäedullisesti sivulta päin epäsuoran

Ihan kuvassa olen katsonut myös. Jos näössä olisi vikaa niin enhän silloin näkisi muidenkaan kuvissa juonteita...

Vierailija
15/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nättejä ovat mielestäni. 

Vierailija
16/22 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatut vanhentavat aiva ruttona

Vierailija
17/22 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tatut vanhentavat aiva ruttona

Kuka on Tatu?

Vierailija
18/22 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut avanneeksi linkkiäsi Ap. Mutta asiaa sivuten: Minua toisinaan vinosti hymyilyttää kun moni mies -itseni mukaan lukien- kertoo pitävänsä siitä, kuinka nainen "luonnollisen näköinen", eikä meikannut ja ehostanut itseään samaan aikaan huomasmatta/ tiedostamatta miten paljon moni nainen on todennäköisesti nähnyt vaivaa näyttääkseen niin luonnollisen kauniilta ja hyvältä kuin, miltä he silloin näyttävät.

Uskovainen mies

Vierailija
19/22 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella noista oli kyllä ihan selkeästi kulmissa väriä. Oliko sitten kestoväriä, mutta ei ainakaan luonnolisilta näyttäneet kaikilla.

Vierailija
20/22 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella noista oli kyllä ihan selkeästi kulmissa väriä. Oliko sitten kestoväriä, mutta ei ainakaan luonnolisilta näyttäneet kaikilla.

Huomasin saman. Ja Petralla huulikiiltoa huulissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme