Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisestä nähdä jotain etukäteen millainen hän on sängyssä?

Vierailija
07.07.2024 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma voi nähdä Rodoksella joku sanoi niin.Kypros vielä pahempi paikka.Siis kreikka.

Vierailija
22/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Ibizalla niin kaikki oli homopareja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Jos on ylipainoinen niin seksi on tajuttoman huonoa ja hikistä . Hyi yök 🤢

Hehee, mun 120kg äijä panee mua peppuun kevyesti tunnin pari putkeen. Eikä itseasiassa monesti edes hikoile. Paras rakastaja ikinä!

Vierailija
24/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Minulla on monta kokemusta jo vanhempana miehenä naisista, joista on nähnyt heti, että ovat tosi eroottisia ja kiihkeitä ja hyviä rakastelijoita. Se on tietty eroottinen "aura", joka heissä hehkuu.Ei sitä voi selittää....

Vierailija
25/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tai ei oikein oikeesti ehkä voi..mutta noista voi.

Naisten ottamat (ala-Self)-selfiet ja mitä ne sitten kertoo itse niistä. Törsänkuvien ottaminen tyydyttää ekshibitionistista janoa monella: ja tälläkin hetkellä varsin sekä varsinaisen tehokkaasti. Joistakin nämä römpsänkuvat ovat liian raakoja, vähänmauttomia ja niissä se seksuaalinen tunne ei ole siitä kaikkein ja todellakaan ees mielikuvituksellisimmasta päästä. Mua se ei haittaa kun ihailen kyllä näitä rohkeita naisihmisiä jotka panostavat joskus

piirakankuvien eroottisiin asetelmiin. Ilmaisevat sen naisen kiiman niin vaihtelevin, osin epäonnisten selfie-kuvaus tapahtumien keinoin. Sellaisen MeToo-ajan henkeen niin kuin nyt sivistykseen kuuluukin ilmaista, olemassaoloaan. Ei tortunkuvissa ole mitään erikoista tai erilaista. Se vaan on ykstorttu niiden muiden samanmoisten piirakoidejoukossa, ei muuta.

Vierailija
26/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Minulla on monta kokemusta jo vanhempana miehenä naisista, joista on nähnyt heti, että ovat tosi eroottisia ja kiihkeitä ja hyviä rakastelijoita. Se on tietty eroottinen "aura", joka heissä hehkuu.Ei sitä voi selittää....

Joo toi sama on joissakin miehissä. Ihan alkaa panettaa kun muistelee 😅 Tulee mieleen yhdistävänä tekijänä sellainen jotenkin tietynlainen katse. Tämän mielestäni tunnistan myös naisista, vaikka hetero olenkin. 

Vierailija
27/34 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toi sama on joissakin miehissä. Ihan alkaa panettaa kun muistelee 😅 Tulee mieleen yhdistävänä tekijänä sellainen jotenkin tietynlainen katse. Tämän mielestäni tunnistan myös naisista, vaikka hetero olenkin. 

Millainen?

Vierailija
28/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa todennut tämän naisista, jotka ovat olleet sitten ihanan kiihkeitä seksissä Sen näkee jo katseesta nimenomaan.Eräänkin uuden työkaverinaisen kun näin ensi kertaa , sytyin heti ja hän oli tosi upean kiihkeänä, osaksi tietenkin huonosta kotiseksistä ja juntista miehestään johtuen, siis oli varattu.

Vierailija
29/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että tanssitaidoilla on vahva korrelaatio. Ainakin omien kokemusten perusteella voin näin väittää. Tunnistan myös tuon yllä mainitun katseen ja seksikkään auran.

Vierailija
30/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat kehittyä ajan kanssa sängyssä paremmiksi, mutta muuttuuko samalla katse ja seksiä huokuva olemus? Vai ovatko nämä synnynnäisiä ominaisuuksia? Itse en ole nähnyt tällaista kehityskaarta kenessäkään. Seksiä huokuvat tuttuni olivat sellaisia jo teineinä.

Vierailija
31/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nähnyt jokaisesta vähänkin pidempään tuntemastani naisesta tai nuorena tytöstä jo ennen edes eroottisempaan kosketteluun ehtimistä "millainen se on sängyssä:

Ainakin siinä mielessä onko se hetken lämmittyään suorastaan vaatimassa jotain muutakin kuin pelkkää emätinyhdyntää karvaiseen pilluun lähetyssaarnaajassa valot sammutettuna.

Tai innostuuko se edes kokeilemaan erilaisia asioita kun minä niitä ehdotan vaikka oma mielikuvitus ja halut puuttuvat.

Vierailija
32/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ja tanssitaidot korreloi usein seksitaitojen kaa. Näin ainaki nuoren naisen vaistolla sen myös aistii miehen katseesta ja tavasta lähestyä mua. Rohkeudesta ja arkailemattomuudesta. Yks niin ihana katseli kauempaa koko illan ja tilaisuuden tullen tuli sanattomana lähelle koko ajan katsoen mua ja vei kädestä keinumaan lähekkäin. Siinä tanssin aikana jo suuteli. Seksi hänen kanssaan oli ihanan kiihkeää mies dominoiden tapahtumia. Siinä tuntee että naista viedään ja viedään myös seksissä orgasmeihin. Hänellä oli varmat otteet ja oli helppo nauttia.

Vierailija
33/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin näin jo teininä yhdestä pojasta, että hän olisi tulta seksissä. Tavasta, jolla hän katsoi mua, intensiivisesti, haluavasti, miten hän käveli kohti ja pakitti mut seinälle ja piti käsistä kiinni. Miten hän suuteli aina kiihkeästi ja painautui tiiviisti vartaloani vasten. Miten hän otti kädestä kiinni tiukasti mutta hellästi sormet lomittain kävellessä kadulla. Piteli kiinni omistavasti väkijoukossa. "You're mine" - tyyliin. Maskuliinisuudesta sen eri ilmentymissä.

Vierailija
34/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen sanoi minulle ettei meinannut lähteä matkaan. Ei kyllä jälkeenpäin katunut. En antanut itse numeroani ja tuohahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi