Millaiseen naiseen miehet rakastuu?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, kiltti, hyväntuulinen, uskollinen, ystävällinen, viaton.
Viaton?
Niin? Sanakirja käteen niin opit, mitä "viaton" tarkoittaa, ainakin abstraktilla tasolla, jos et muuten käsitettä pysty sisäistämään.
luonteva, harmiton, syytön, vapaaksi julistettu, vapautettu, puhdas, puhdistettu, syyttömäksi todistettu, epäilyksistä vapautettu, vapaa, moitteeton, nuhteeton, luotettava, vilpitön, yksinkertainen, syntiä tekemätön, synnitön, kokematon ihminen, pulmunen.
Olet siis näitä madonna-huo ra-kompleksisia pellejä. Kuka nainen ikinä toivoisi miehen olevan viaton? Miksi naiselle on eri kriteerit? Miksi haluat naisen olevan kokematon, yksinkertainen, harmiton? Etkö etsi vertaistasi
"Etkö etsi vertaistasi kumppania?"
Mikä on "vertainen kumppani"? Ehkäpä nainen joka on varallisuudeltaan samalla tasolla? Tekee puolet aloitteista, parisuhteen ylläpitämisessä intiimisti ja muuten. Minulle kyllä kelpaa hyvin nainen jonka kanssa teemme ja päätämme kaikki asiat yhdessä. Olen yli 50v joten lapsien tekeminen vertaiseni naisen kanssa on takana, joten tuntuu että täysin jaettu suhde voisi toimia erittäin hyvin. Miehenä arvostan rauhallista elämää, enkä ole arjen harmauteen kyllästyvää sorttia muutenkaan. Puuttuisiko suhteesta kuitenkin "sähköisyys" tai "jännitys", varsinkin naisen puolelta, jos olisimme hyvin samanlaisia?
Ystävälliseen, kiihkottomaan, luotettavaan ja järkevään.
99 % rakastuu seksikkään näköiseen ja vaikeaan naiseen. Mielenterveysongelmat ja epävakaisuus on plussaa, koska nuo ominaisuudet tuovat naiseen vaan kivaa kipinää ja elämään jännitystä. Sotkuinen koti, pienet lapset ja elämänhallinnan ongelmatkin ovat vain kiva lisämauste ja kertovat naisen rennosta suhtautumisesta elämään.
Me miehetkin olemme yksilöitä, vaikka tämän palstan miesten kirjoitusten perusteella ei aina uskoisikaan. Kun omaa tuttavapiiriä katson, niin kaikilla meillä parisuhteessa olevilla on melko erilaiset kumppanit. Voisi siis sanoa, että miehet rakastuvat itselleen sopivaan kumppaniin.
Terveelliset elämäntavat, hoikkavartalo
Muulla ei kauhesti väliä
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan 70-luvulla syntyneeseen.
Onko nämäkin hulluja? Olin tässä totellut ajatukseen, että vanhassa vara parempi, eikä se kymmenen vuoden ikäero ole ihan mahdoton.
Sellaiseen joka huokuu lämpöä. Tiedän niitäkin, jotka kaipaavat tiikeriemoa tai rockmimmiä. Mutta kiilusilmäistä ääri jotain aktivistia ei taida löytyä kenenkään haaveista.
Vierailija kirjoitti:
Me miehetkin olemme yksilöitä, vaikka tämän palstan miesten kirjoitusten perusteella ei aina uskoisikaan. Kun omaa tuttavapiiriä katson, niin kaikilla meillä parisuhteessa olevilla on melko erilaiset kumppanit. Voisi siis sanoa, että miehet rakastuvat itselleen sopivaan kumppaniin.
Tai sitten miehet vaan oppivat ajan kanssa rakastamaan sitä naista, johon ovat joutuneet tyytymään?
Sellaiseen, joka on sekä samanlainen että erilainen kuin mies itse. Rakastumme ihmisiin, jotka tuntuvat tutuilta ja jotka ymmärtävät meitä, mutta löytyy myös jotain rosoa tai kitkaa, joka synnyttää fyysistä kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, kiltti, hyväntuulinen, uskollinen, ystävällinen, viaton.
Salli mun nauraa😂😂😂 sun olisi pitänyt vähän muokata tota listaa esim: sellainen nainen joka osaa parhaiten esittää kilttiä, hyväntuulista, uskollista, ystävällisyyttä, viatonta. Kauneudesta en sano mitään, koska olen itsekin nainen ja haluan pitää kaikkia naisia kauniina, vaikka kauneus on aina katsojan silmissä.
Rakkaus on muutakin kuin arkista sinkoilua paikasta toiseen tai kulujen puolittamista. Kun jotain tapahtuu, niin kenelle haluat kertoa siitä? Kenen kosketusta kaipaat?
Isot tissit, nielee, ottaa perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehet vaan oppivat ajan kanssa rakastamaan sitä naista, johon ovat joutuneet tyytymään?
Toki joidenkin kohdalla varmaan näinkin, mutta omien havaintojen perusteella se on kyllä nainen joka joutuu enemmän tekemään niitä myönnytyksiä. Kun katson ympärilläni olevia pariskuntia, usein ajattelen heistä, että miten kukakin mies on onnistunut saamaan itselleen tuollaisen naisen. Ihan itseni mukaan lukien.
Luojan kiitos naisilla on huono maku
Tarkottaisko lapsellinen? Vai onko kyseessä nuori tyttö? Viaton 55 vee on jo hiukan simppeli tyyppi, sama olisko kyseessä nainen taikka mies.