Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin pois suomesta, elämänlaatu parani huomattavasti

Vierailija
07.07.2024 |

Suosittelen kaikille

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muutit?

Sveitsiin. AP

No sitten olet varmaan oman alasi huippu, Sveitsiin on todella vaikea päästä ja saada kansalaisuutta.

Vierailija
22/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta pääsee pois, Venäjänmaalta ei niinkään. Ne käy vaan pyssyjen kanssa ulkomailla. Olkaa muuttajat kiitollisia vapaasta maastamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että elämänlaatusi on parantunut. 

Muista pysyä silloinkin pois Suomesta, jos sairastut vakavasti. Äläkä lähetä jälkikasvua Suomeen opiskelemaan. Kiitos.

T: veronmaksaja 

Hyva kun muistutit. Pitaa kohta tulla taas kaymaan vuosittaisessa tutkimuksessa julkisella puolella

Vierailija
24/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä olikin sekä sinun että Suomen onni. :)

Katkeruus on kyllä rumaa.

Vierailija
25/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että elämänlaatusi on parantunut. 

Muista pysyä silloinkin pois Suomesta, jos sairastut vakavasti. Äläkä lähetä jälkikasvua Suomeen opiskelemaan. Kiitos.

T: veronmaksaja 

Hyva kun muistutit. Pitaa kohta tulla taas kaymaan vuosittaisessa tutkimuksessa julkisella puolella

Ei kannata, koska täällä on vain puoskareita lääkäreinä. Kysy vaikka Ap:lta.

Vierailija
26/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muutit?

Sveitsiin. AP

siellä ei ainakaan halvempaa ole

Se jolla on ei kysy hintaa! 

Vierailija
27/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin takaisin suomeen ja suomi on maailman paras maa kaikessa muussa paitsi ihmiset on todellisia ankeuttajia ja kateellisia.

Vierailija
28/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  muutti muka pois suomesta. Ei haittaa meitä, jotka asumme Suomessa. Koska ap ei osaa suomen ja Suomen eroa, hän paljastui vain putlerin pikku trolliksi. 

Vierailija
29/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä taas olen uskomattoman jääräpäinen ja selittämättömän isänmaallinen, joten olen vapaaehtoisesti Suomessa ja hymyilen vastaantulijoille, juttelen ihan suodattamattomana kenelle hyvänsä, kun tilaisuus tulee,ja kehun ja joskus jopa suoranaisesti valehtelen asiat parempaan suuntaan. Ainoa asia, jota en kehu, on leikellyt ihmisten naamat.

Sama täällä. Kyllä Suomi on sentään Suomi! A

Tästä maasta olen tullut ja tähän maahan olen menevä.

Vierailija
30/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap  muutti muka pois suomesta. Ei haittaa meitä, jotka asumme Suomessa. Koska ap ei osaa suomen ja Suomen eroa, hän paljastui vain putlerin pikku trolliksi. 

Putler sitä ja putler Tätä tuota kuulee ja näkee vain Suomessa 

terv Ulkosuomalainen 

Vierailija
31/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiin menitkö etsimään  aarreaittoja? jotka juutalaisilta varastettiin.

Vierailija
32/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin on muuttanut sveitsiin ja ei tiedä mitään sinne muuttamisesta.

Vierailija
33/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi palkka, parempi ilmasto, pienempi verotus, ystävällisemmät ihmiset, halvempaa jne.

Mikä maa, mikä valuutta?

Vierailija
34/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilmasto,sori suomessa on maailman  top 3  listalla  oleva puhtain   ilmasto,ainakin täällä pohjoisessa..sää onkin sitten toinen sitähän ne moittii.

Vierailija
35/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin ? Ja mitä työtä teet ? maksatko sinne verot ? Millainen veroprossa on ?

Vierailija
36/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi. Täällä hyysätään sairaita heikkoja ja heille tämä onkin hieno maa. Suurimman osan elämänlaatu paranisi Suomesta pois muuttamalla.

Vierailija
37/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys

Vierailija
38/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva että parani. Minä taas mietin muuttoa takaisin Suomeen. Muutin Irlantiin 2 vuotta sitten it-alan hyväpalkkaisten hommien perässä. No, taloudellisesti menee hyvin, mutta olen täällä totaaliyksinäinen. Ei sukua, ei kavereita, ei puolisoa, ei mitään. Aina vaan yksin kämpässäni milloin en töissä. Ei tämä mitään kauhean ihanaa ole.

Vierailija
39/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä olikin sekä sinun että Suomen onni. :)

Miksi? Perustele kommenttisi? Varmasti aloittaja tietää,mikä hänelle on parasta ja jos se ole tämä semi-kommunistinen fasistivaltio,niin mikä siinä on sinulle ongelma? Sekö,ettet itse pääse pois? Typerää heittelyä.

Vierailija
40/62 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Espanjan Aurinkorannikolle ja Kreikkaan pääsee idioottikin tekemään 1200e/kk brutto duunia suomalaisille puhelinoperaattoreille. Siitä sitten makselet palkasta vielä verot ja 850e/kk vuokraa talvisin vetoisesta ja jääkylmästä ja kesäisin kuumasta homeisesta kaksiosta, jossa putkirikkoja koko ajan, ja siihen järkyttävät sähkökulut vielä päälle. Ja naapurit kolhii autosi paskaksi joka päivä. Kyllä elämä hymyilee etelässä. Kaikki vaan etelän lämpöön. Ainakin kaikki tyhmät. Suomessa kun on kaikki aina huonosti.