Olen nykyään ihan rappiolla olevan näköinen. Vaatteet rikkinäisiä, hiukset huonossa kunnossa, piha kaamea rikkakasvien valloittama alue jne.
Huomenna kitken rikkakasvit pois ja siistin muutenkin pihan.
Kampaajalle ei ole varaa mutta ei uusiin vaatteisiinkaan. Olen lihonut ja kuvotan itseäni, en onnistu laihtumaan vaikka olen yrittänyt useita kertoja. Ehjiä vaateita kaapissa on mutta eivät mahdu minulle. Paljon käytetyt ovat kulahtaneet ja menneet rikki eikä minulla ole varaa ostaa nyt uusia.
Olen aika wt:n näköinen.
Miten niin nätisti tytöstä tuli tällainen saamaton ja epäsiisti. :/
Kommentit (64)
Tunnen myötätuntoa. Itsekin burniksesta toipumassa. Yllättävän pitkään vie. Olen palannut työelämään, mutta paljoa muuta ei vielä jaksakaan. Piha myös epäjärjestyksessä, mutta mitäpä siitä.
Pienillä muutoksilla voi piristää itseään. Hae marketista väripurkki, maksaa alle kympin. Leikka itse tukasta huonot latvat pois. Kukaan ei huomaa, varsinkaan jos hiuksia pitää kiinni, mutta itselle tulee parempi olo.
Käy kirpparilla etsimässä uusia vaatteita. Jos olet ompelutaitoinen, niin hyödynnä niitä liian pieniä vaatteita ja ompele niistä jotain uutta. Kyllä se siitä. Tsemppiä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin pystyy yksi rähjäinen ja elämäänsä kyllästynyt tyyppi samaistumaan. Olen hyväksynyt tämän jo, niin siinä mielessä ei niin enää kiinnosta mitä muut ajattelevat.
Enemmän tämä ainakin haittaa mua itseäni, koska en enää tunnista sen paremmin peilikuvaani kuin olotilaanikaan omaksi itsekseni eikä omissa nahoissa ole hyvä olla. Muiden mielipiteillä ei niin väliksi olekaan ja etenkään kun läheisiä ihmisiä ei edes ole.
Tämä on hyvä ja rehellinen ketju. Saa vertaistukea. Oĺen 61v nainen, sinkku, iäkkään isäni hoitaja. Oma elämäni on jäänyt täysin syrjään, kun joudun hoitamaan isääni. Hän ei saa hoitopaikkaa, kun pystyy jotenkin toimimaan. Koko elämäni on kiinni tässä hoitamisessa, ison talon, puutarhan touhuissa. Oma asunto on tyhjillään, kun en ehdi kuin käydä siellä pikaisesti. Nuorena olin tarkka ulkonäöstäni, nykyään metsänpeikko, joka on menettänyt elämänhalunsa. Meneillään hammasremontti, saan osaproteesin, ilman hampaitakin täytyy vielä tässä tallustella pari kuukautta. En edes katso isoon peiliin, en halua nähdä itseäni. Elämä tuntuu niin tyhjältä.
Mä ajan kitkarenkailla. Nyt on kesä. Ainakin vielä hetken.