Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheeton lasku ruotsista, onko reagoitava?

Vierailija
07.07.2024 |

Ystäväni sai kesäkuun lopussa kolmen euron maksukehoituksen Tukholman ruuhkamaksusta, jota hän ei ole maksanut. Hän ei ole ollut 5 vuoteen ruotsissa eikä maksussa mainittu auto ole ollut liikenteessä 2 vuoteen. Hän repi lapun ja sanoi ettei vieraan maan viranomaisten sekoilu kuulu hänelle, ei hänen tarvitse sekoilla siitä, eihän hän edes ymmärrä ruotsia.

Miten tämä menee virallisesti. Onko toisen maan viranomaisen aiheettomaan laskuun reagoitava, vai meneekö se samaan kastiin huijausviestien kanssa? Kenellä on todistamisvastuu? Luin ylen sivulta samanlaisesta asiasta, jossa uhattiin 500 kruunun sakkomaksulla, jos ei maksa. Kuka perii, periikö suomen ulosottomies, miten se voi periä aiheettomia laskuja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minun tiedettävä, että joku AB-yritys onkin puolivirallinen ruotsalainen veronkerääjä, vaikka en ikinä ole ruotsissa käynyt? Jos minulle tulee, roskikseen menee moinen lasku saman tien muiden roskamainosten kanssa. Tuhlataan sitten suomalaisen yhteiskunnan ja kuninkaan taskurahoja useamman asianajajan ja tuomarin voimin. Tuo yrityskö ei ole vastuussa virheistään?

Minä en tee virheitä - en elämässä, enkä työssä!

Vierailija
22/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheeton lasku ruotsin kielestä, sitäkö sinä tarkoitat? Voi helevetti Ap sentään, opettele edes kirjoittamaan. Nyt kyselet aidanseipäästä, kun piti kysellä itse aidasta. Luulisi jo sinua hävettävän.

Pitäiskö sun mennä terapiaan hoidattamaan tuota aggressiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ystäväsi asia.

Juuri niin. Yllättävän kiinnostunut ystävän asioista ap. Anna olla vaan. 

Vierailija
24/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole kummoinen temppu lähettää sinne asiakaspalveluun viestiä, että olet saanut virheellisen laskun.

Vierailija
25/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisten hommia.

Tiesittekö että tuolla länsi-lapissa on yleinen ongelma, että että hämäräheikit varastavat ruotsista reksiterikilvet autoihin, joilla ajavat suomessa. Suomen poliisilla ei ole aikaa alkaa tarkistamaan ruotsalaisten rekisteritunnusten oikeellisuutta. Ystäväni auto, olin itsekin kyydissä, jäi parkkipaikalla suomen puolella ruotsalaisen passatin kolhimaksi. Otettiin kilvet ym talteen ja kuvat jne. Alettiin soittamaan poliisia paikalle niin nämä ystäväni auton kylkeen peruuttaneet veijarit lähtivät autolla pois.

Annoimme valokuvat ja muut tiedot poliisille ja kuukauden päästä sieltä ilmoitettiin että kyseiset kilvet kuuluvat Ruotsalaiselle rekisteristä poistetulle Volvo V70-autolle. Passattia on mahdoton jäljittää. Ystäväni vakutuusyhtiö auttoi kaskon takia ja ovien kolhut oikaistiin.

Miksei Ruotsissa ole samalla tavalla, tekevät suomalaiset kilvet, ajelevat niillä 2 viikkoa ja vaihtavat toiset kilvet. Kaikki parkkisakot, nopeussakot ym tulevat tänne suomeen. Kyllä nämä veijarit osaavat.

Vierailija
26/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheeton lasku ruotsin kielestä, sitäkö sinä tarkoitat? Voi helevetti Ap sentään, opettele edes kirjoittamaan. Nyt kyselet aidanseipäästä, kun piti kysellä itse aidasta. Luulisi jo sinua hävettävän.

Pitäiskö sun mennä terapiaan hoidattamaan tuota aggressiota?

Luepa itse pelkkä otsikko. Päättele siitä, mitä kirjoittaja kyselee. Minä en ole aggressiivinen, ihmetteleväinen vaan. Ne aggressiot löytyvät tällä kertaa sinun päästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä