Ihana Panu. :) Äänestäkää Panu jatkoon!
Kun kuulin minkä biisin se laulaa, muistin viime kevään American Idolin ja Elliott Yaminin vetämässä samaa biisiä finaaleissa... Ajattelin että nyt on Panun paha yltää samaan. Mutta niin se vain veti sen omalla herkällä ja kauniilla tavallaan. Kylläpä mamman sydän pamppaili! :)
Kommentit (24)
eikä sitten mitään muuta, tyhjää täynnä. Paljon makeempi on komea ja herkkä ÄIJÄ.
Oikea karisma on paljon enemmän kuin riehumista ja rellestämistä. Panussa on intensiivistä herkkyyttä, joka vangitsee ja koskettaa syvältä.
Panu on vain sliipattu poikabändiklooni.
Teillä on oikeus mielipiteisiinne, mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että PANU ON FINAALEISSA!! :)))) <3 <3
se on sisältä huokuvaa voimaa, ilman uhoa.
Ehkä mä olen liian vanha, sillä mua ei todellakaan sykähdyttänyt. Mä tykkäsin siitä viimeisestä, olikohan sen nimin Juha. Ja tyttären (7v.) suosikki oli Antti.
ansaitsihan se paikkansa finaalissa, ei siinä mitään, laulaa osaa -vaikka vähän turhankin hyvin herättääkseen mitään mielenkiintoa. Ei se ainakaan ihmeemmin intoa puhkunut kuten esim. Antti.
Hän vaikuttaa tasapainoiselta nuorelta mieheltä.
No niin nyt vaan Pätsi ja liivipiika nössö Krisse ja ketä vielä on tolokun idolssit kasassa.
Tasapainoinen panu varmaan on, ja tyyyyyylllllssssssssssäääääääää
mutta tosiasia on kuitenkin, että Panun huomasi heti sieltä alkukarsinnoista. On söpö, todella, itsevarma ja rauhallinen. Ominaisuuksia, jotka ovat kaikki hyviä eväitä musiikkibisnekseen.
Juha tyypillinen porilainen (cool äijä, muttei välttämättä yhtä pärjäävä).
Höpöpuhetta tai ei - ei oikein vakuuta...
Toisin kuin Antti lauluineen vei mukana. A N T T I OLI PARAS!
Vierailija:
Höpöpuhetta tai ei - ei oikein vakuuta...
ole. Ei kai jokaisen tarvitse tykätä samanlaisesta musiikista jne.
Ihan ok ääni, mut niin tylsä mammanpikkukultapullamössöpoika. Ei mitään särmää ja niin tylsän biisinkin vetäs. Kyllähän sen arvasi, että täällä innostutaan tuollaisesta imelästä pikkupojasta, hyi helvetti. Ja tuomaristo ei huomaisi lahjakkuutta vaikka osuisi suoraan naamaan. Niiku ei muutkaan tässä maassa, eka idols oli vaan poikkeus.
Tykkäsin Antin tatsista vaik ei täysiä antanutkaan.
Lässy mikä lässy.