Millaisiin farkkuihin et koskaan pukeudu?
Itse en tajua skinny-farkkuja enkä vajaamittaisia enkä momfit-farkkuja.
Entä te?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en minkäänlaisiin, kauheat!
Miten niin? Hyvät farkut ovat tosi hyvännäköiset päällä. Ap
älä puhu jaskaa, harvoille sopivat, kauheet silti. lasten ja duunareitten vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko jotain linkkiä niihin hyvännäköisiin.
Höpö höpö. Itse stailaat itsesi. Yksilöllistä.
Sellaisiin oikein leveälahkeisiin. Alaspäin levenevät lahkeet vielä menevät, mutta en tykkää sellaisista jotka liehuvat ylhäältä asti.
En minkäänlaisiin! Olen inhonnut farkkuja aina! En siis toisten päällä, en kiinnitä niihin mitään huomiota, kun näen farkkuihin pukeutuneen, mutta itse en pue farkkuja, yksiäkään ei ole. Mitään niin epämukavaa vaatekappaletta en ole koskaan kokeillut kuin farkut. Hyi olkoon!
Jos tykkäät itse farkuista, ihan vapaasti minun puolestani, et ole huono ihminen. Siitä vaan, kunhan minä saan pysyä niistä erossa. Kiitos!
En ole pitänyt farkkuja vuosikausiin. Tippuvat jalasta, vaikka kuroisin vyöllä...
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaisiin! Olen inhonnut farkkuja aina! En siis toisten päällä, en kiinnitä niihin mitään huomiota, kun näen farkkuihin pukeutuneen, mutta itse en pue farkkuja, yksiäkään ei ole. Mitään niin epämukavaa vaatekappaletta en ole koskaan kokeillut kuin farkut. Hyi olkoon!
Jos tykkäät itse farkuista, ihan vapaasti minun puolestani, et ole huono ihminen. Siitä vaan, kunhan minä saan pysyä niistä erossa. Kiitos!
Miksi vastasit? Kysymys on farkkuja käyttäville, ei sulle.
Miten jotkut sanovat, että farkut ovat epämukavat? Hyvät farkut istuvat kuin valettu ja niissä on ihana olla! Ap
Sellaisiin, joissa lahkeissa reisiosa on mitoitettu todella reiteviä ajatellen. Ihan siis jotkut saakurin ratsastushousut...
Kerran erehdyin, kerran muinoin erehdyin siis ostamaan jotkut kotimaiset, olikohan olleet lee cooperit, ja juu, järkyt sitten kun sen lahkeen mallin hoksasin...
Toisaalta en mä kyllä tiedä, mistä mä seuraavat farkut hankin, kun tuo esprit nyt meni konkkaan, ja sieltä on viimeisimmät tullut hankittua.
ne semmoset farkkujegginsit, joita prisman myyminä taannoin hehkutettiin...
Mukaviin ja nätisti istuviin. En siis siksi, ettenkö haluaisi vaan koska sellaisia ei ilmeisesti ole olemassakaan.
En käytä farkkuja.
Leveälahkeisiin. Ja sit miksikä sanotaan niitä sellaisia likaisennäköisiä, ei sinisiä, joku oma nimitys niillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo ei ole koskaan sovittanut oikean mallisia?
Melkein kaikki on kauheita, mutta yksi rumimmista malleista on sellainen joka pussittaa takareisistä. Pillifarkut hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
ne semmoset farkkujegginsit, joita prisman myyminä taannoin hehkutettiin...
Pidän niitä nahkasaapikkaiden kanssa, kapeat lahkeet sujahtavat hyvin saapikkaat sisään.
Liian pieniin. Seuraava typerä kysymys.