Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko maistanut rintamaitoa

Vierailija
01.02.2007 |

Oletko maistanut rintamaitoa ja miltä se maistui?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaimoni tykkäsi siitä että rinnoista tuli maitoa kun rakastelimme, se suorastaan suihkusi! Todella ihanaa. Monta kertaa imin rintoja samalla kun hän ratsasti päälläni ja hän laukesi.

Nykyisen vaimoni mielestä kyseinen asia on perverssiä. Ikävöin sitä, vaimoni kun vielä imettää niin kiusaus on suuri...

Vierailija
2/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistui tosi makealta ja lämmin maito tuntui omituiselta. Kävimme imetysaikana vaimon kanssa ulkona ja aina kotia tullessamme vaimoni lypsi rinnat tyhjäksi yötä varten. Monestikkin rinnat olivat jo aika kipeät tullessamme kotiin. Kerran vaimoni oli niin väsynyt että ei olisi jaksanut alkaa lypsyhommin vaan ehdotti, että voisitko maistaa ... noh eikun kokeilemaan. Maitoa tuli tosi helposti suuhun ja ei siinä mennyt kuin ½ tuntia niin rinnat olivat tyhjät. Sen jälkeen ei vaimoni ole tarvinnut lypsyä suorittaa. Vaimo ratsasti päällä ja ryönsi rinat suuhuni ... nam kun vaan muistelee touota ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuota olen kokenut!

Ei parempaa löydy. Naiminen samaan aikaan kuin rinnoista tulee maitoa on ihanaa. Exäni nautti siitä myös suunnattomasti. Eikö täällä ole yhtään naista joka on kokenut tuota nautinnolliseksi?

Vierailija
4/17 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuotakin tullut harrastettua. Soitin vielä mutsille joka varmisti asian.

mies

Vierailija
5/17 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhtenä kirjoittajana tiedän tasan tarkkaan ettei tämä ole yhden ihmisen ketju.

Mene itseesi.

Vierailija
6/17 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoittaja taas?

Niinpä, jonkun mielestä yksi asia on pervoa toisen mielestä toinen. Otatko suihin, entäs anaali tai miten homoseksuaalisuus? Suuteleminen se vasta ällöä on.

Vierailija
7/17 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että meillä mies siitä nyt niin maullisesti nautti, mutta eipä tuo valittanutkaan.

Naisena se ei kyllä ollut kiva, ainakaan mulla, kun maito todella suihkusi seksin aikana :)

Vierailija
8/17 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintoihin ei ainakaan ukko koske. Maito on ihan vauvaa varten.

Vierailija
9/17 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että nainen voisi kiihottua näistä jutuista. Rintamaito on ruokaa vauvalle ja imetyksestä on seksi ja erotiikka niin kaukana kuin kaukana voi olla.

Vierailija
10/17 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea kuvitella että anaaliseksi olisi millään tavalla kiihottavaa, se paikka on ulostamista varten joka on todella kaukana seksistä.

Vierailija
11/17 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka varmasti tykkää pitää vaippaa ja kuseksia vaimonsa päälle. tosi nam joo.

Vierailija
12/17 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksi niistä jotka on tunnustanut maistaneeni ja pidän rintamaitoa eroottisena. Ihme agressioita tämä aiheuttaa, ilmeisesti herkkä tabu monelle?

Lisättäköön tietenkin sen verran että EN pidä lasten imettämistä mitenkään eroottisena, enkä missään nimessä " juo lasten maitoa" rinnoista. Lapset ovat tärkeimmät ja heidän hyvinvointinsa on ykkösprioriteetti selkäytimestä.

Mutta on tilanteita jolloin tämäkin mauste parin seksielämässä on täysin kohdallaan, esimerkiksi kun lapsen imettäminen loppuu tai jos lapsia ei ole mukana jolloin rinnat pitäisi muuten pumpata. Taikka tilanteita jolloin maitorauhaset aloittavat tuottamisen vaikkei lasta olekaan tulossa.

Ihan vakavasti, miten tämä aiheuttaa tällaisia agressioita - minusta maidon tuleminen on kaunista, ihanan eroottista ja elämänmyöteistä! Onko joillekin naisille niin vaikeata hyväksyä että elämää antava nainen on kaunis ja eroottinen kokonaisuutena?

Vierailija
13/17 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette taida kuitenkaan uskoa. no omaa tyhmyyttänne se vain on jos ette usko että maailmassa on erilaisia ihmisiä.

Vierailija
14/17 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen imenyt kun vauva ei ole jaksanut ja vaimolla on ollut rinnat pinkeän kipeät.

Vierailija
15/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imenyt siskoni isoja maitorintoja sisko nautti siitä

Vierailija
16/17 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän lutkutti sit makeammalta maistui, noin litra kkyl yli meni per tiineys. d-meijeri oli vaimo..

Vierailija
17/17 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimato on taivaallista. Makeaa, lämmintä... ja se intiimiys minkä siinä tuntee on järisyttävä. Läheisyys, hellyys...  aikuisimetys on upea kokemus mutta valitettavan harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä