Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla vohvelirauta?

Vierailija
06.07.2024 |

Tuleeko paljon käytettyä? Tekisi mieli ostaa kallis vohvelirauta seuraavasta palkasta.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta jos oot lihava 

Vierailija
2/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolme halpista ja hyvin toimivat. Yksi on kuppimallinen ja sillä tulee pannukakkumaisia pohjia. Yksi on gluteenittomille vohveleille. Käytän silloin tällöin. Olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin kolmeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On belgialaisille vohveleille ja ehkä pari kertaa vuodessa tehdään. On kyllä todella hyviä, sen puoleen vois tehdä useamminkin.

Vierailija
4/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tulee käytettyä koska mies on keliaakikko ja tuolla saa tehtyä hyvää gluteenitonta herkkua.

Vierailija
5/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Teen sillä myös lämpimiä voileipiä.

Omani ostin käytettynä ja maksoi 5 euroa. Obh nordica merkkinen ja Chili sarjaa kuten ovat myös mikro,leivänpaahdin,mikseri, vedenkeitin,kahvinkeitinkin.

Vierailija
6/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tulee käytettyä koska mies on keliaakikko ja tuolla saa tehtyä hyvää gluteenitonta herkkua.

Onko miehesi myös leidari kuten sinäkin?

Vierailija
7/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista 😀 Vielä sellainen kysymys, että mistä löydätte reseptejä?

Vierailija
8/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain vohvelinauta, mutta tekee se lettujakin ja tiskaa..niin ja pyykkää ja kaikkea muutakin. Oikea yleiskone. En kyllä ikinä luopuisi omastani vaikka se onkin kohta jo 40 vuotta vanha.

Vierailija
9/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaapin perällä. Alkuun tuli muutaman kerran tehtyä vohveleita ja kerrosvoileipiä. 

Pitäs kaivaa esille, viime vuotisia hilloja vielä monta purkillista.

Vierailija
10/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
11/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista 😀 Vielä sellainen kysymys, että mistä löydätte reseptejä?

Netistä vertailemalla ja testailemalla löytyi hyvä omalle raudalle.

Vierailija
12/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vohvelirauta. Ainakin 25v vanha. Moitteettomassa kunnossa. Kiva muistutus tämä, kun tulee tehtyä niin älyttömän harvoin (viimeksi ehkä 2v sitten). Nyt kesällä aika hyvä on tehdä ilman uunin tai hellan kuumennusta sillä. Ja suolaisilla täytteillä (vaikka joku savukalamousse tms.). Ja vohvelien reseptit löytyy netistä, mutta kotoani myös kirjallisena vanhasta keittokirjasta:)

Vierailija
13/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain vohvelinauta, mutta tekee se lettujakin ja tiskaa..niin ja pyykkää ja kaikkea muutakin. Oikea yleiskone. En kyllä ikinä luopuisi omastani vaikka se onkin kohta jo 40 vuotta vanha.

Juu ei nämä uudemmat ole enää niin hyviä. Parhaat tehtiin siinä kahdeksankymmen luvun puolivälin tienoilla. Ne on todella hyviä.

Vierailija
14/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50€:n vohveliraudat on jo ihan hyviä. Et tarvitse sitä kalleinta välttämättä. 

Vierailija
15/101 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit? Minäkin oon etsinyt sellaista vaikka kuinka kauan mutta ei niitä oikein liiku missään. 

Vierailija
16/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit? Minäkin oon etsinyt sellaista vaikka kuinka kauan mutta ei niitä oikein liiku missään. 

Netissä on vaikka mitä vohvelirautoja https://testaajat.com/paras-vohvelirauta/ kunhan vaan googlailee niin löytyy vaikka mitä. Itsellä Princess Bubble vohvelirauta kotona.

Vierailija
17/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Harvoin tulee käytettyä.

Vierailija
18/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, lisäksi riisinkeitin, jäätelökone, maidon vaahdotin

Vierailija
19/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On belgialaisille vohveleille ja ehkä pari kertaa vuodessa tehdään. On kyllä todella hyviä, sen puoleen vois tehdä useamminkin.

Mulla on myös noille belgialaisille vohveleille rauta 

Harvoin niitä tulee tehtyä, mutta tulee kuitenkin ja hyvää on 

Vierailija
20/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e raudalla tehnyt vuosikausia miksi se pitää kallis olla, vai haluatko näyttelyesineen