Muistatko kun Bobby tuli suihkusta?
Kommentit (65)
Toki muistan. En ole vielä täyttänyt 50. Pitäisi kysyä pikkusiskolta muistaako hänkin. Koko perhe tuota katsottiin.
Muistan. Asia ei tullut täytenä yllätyksenä, koska äiti tiesi jostain jo etukäteen, että tapahtumat olivat olleet unta, ja kertoi sen. Olin helpottunut, koska J.R.:n toimisto oli räjäytetty ja pelkäsin että myös J.R. oli kuollut.
Lapsena sitä otti nuo Dallasin tapahtumat niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai iltaisin yhdeksältä tuli. Ei voinut koskaan missata sitä.
Kymppiuutisten jälkeen klo 22.20.
Ja Dallasin jälkeen tuli Kiitos ajatuksesta.
Se oli tajunnanräjäyttävä hetki, muistan sen hyvin. Silloin "se olikin vain unta" ei ollut ihan sellainen klisee kuin nykyään ja itsekin oli niin nuori, että oli vain ihastuksissaan kun ihana Bobby ei ollutkaan kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pam pam pam pam Pamela!
Aika nuori olin silloin, mut joo, heti piirtyi aika eroottisia kuvia mieleen.
Päätösjakso oli unohtumaton.
Kohtuusäilynyt 74-vuotias.
https://i.dailymail.co.uk/1s/2023/04/15/17/69864369-11976323-Trespasser…
Kai kun naama kiristetty kuin jokerin naama.
Muistan suihkukohtauksen mutten JR: n ampujaa.
En muista. Mutta muistan kun satu meni saunaan ja laittoi laukun naulaan.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai iltaisin yhdeksältä tuli. Ei voinut koskaan missata sitä.
Kymppiuutisten jälkeen,, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uni oli Pamelalla
Ainakin se kohta, kun Bobby tuli suihkuun...
Toisaalta tuntui kivalta, että Bobby tuli takaisin, toisaalta se käänne pilasi monet muut jutut, jotka olivat olleet käynnissä monen jakson ajan. Tuosta alkoi Dallasin alamäki. Se kiihtyi, kun seuraavina vuosina sarjasta lähti tai potkittiin ulos kaikki alkuaikojen naistähdet. Tilalle tulleet naiset olivat värittömämpiä, mikä söi kiinnostusta. Se JR:n avioton poika oli kyllä söpö.
Voi kun tulis Dallas uusintana televisiosta.
Tais Bobby tulla sinne suihkuun?
Runnoi tattiaan ajatellen Sue Elleniä..
Kumma kun ei nussinu sitä .
Vierailija kirjoitti:
JR oli ehkä paras hahmo missään sarjassa ikinä.
Paras ku$ipää kuin ikinä missään elokuvassakaan koskaan on ollut.
Entä jos Bobby tulikin suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Se oli tajunnanräjäyttävä hetki, muistan sen hyvin. Silloin "se olikin vain unta" ei ollut ihan sellainen klisee kuin nykyään ja itsekin oli niin nuori, että oli vain ihastuksissaan kun ihana Bobby ei ollutkaan kuollut.
Kyllä siihenkin aikaan ip-lehdissä kerrottiin jo etukäteen, että tänään se sieltä suihkusta pomppaa raikkaana. Samoin se Jockin menehtyminen oli kaikkien tiedossa vaikka sitä viikkotolkulla viidakossa etsittiin siinä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu katsojaluvut romahti kun Bobby kuoli, sitten Pamela heräsi ja Bobby olikin suihkussa.
Mulla jäi Dallasin katsominen siihen. Tuli vain tunne, että mua oli kusetettu. Mielestäni niiiiin tyhmä juttu.
J. Teppo: Mulle Lusi on liian pikkunen, viskin perrään on liikaa Sue Ellen.