Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö niitä mikro tai pyöräilyshortseja mekkojen alla?

Vierailija
06.07.2024 |

Mitä esim Vilassa kaupataan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. Mulla on pieniä lapsia eikä koskaan tiedä milloin joku saa impulssin nostaa mun helmaa. Nyt kun olen tottunut, on alaston olo ilman. 

Vierailija
22/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameethan pitää olla tarpee nja käyttäjän mukaan,ei millään minillä mennäkkään ihmisjoukkoihin tai mummon synttäreile,että hieman valintaa oltava kaapissa.

Jos kesähelle nii npidempi hame eikä tartte alle mitään kun mitään ei näy,eikä sen hameen nyt tartte olla nilkkoihn astikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkälahkeiset alushousut.

Vierailija
24/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen ostanut M&S:stä tuohon tarkoitetut housut, ei tarvii käyttää pyöräilyshortseja.

Vierailija
25/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Pyllistelen ja haarottelen, kun minulla on yleensä aina housut. En siis osaa vahtia, etten vilauttelisi. Sitä paitsi on kuvattu hameen alta joskus aiemmin.

Vierailija
26/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mekosta ja ilmoista. Jos on helteet, niin eipä sinne alle halua mitään lisäkerroksia. En tosin käytä niin lyhyitä mekkojakaan, että olisi vilautusvaaraa.

Perjantaina näin ostoskeskuksessa maksimissaan kasiluokkalaisista koostuvan tyttölauman, joilla oli kaikilla sellaiset roiskeläpät päällä, että pakaran alaosakin jo osittain vilahteli kävellessä. En tiedä kuka päästää lapsensa tuollaisessa ulos, mutta eipä tuo nätiltä näyttänyt nuortenkaan päällä. Miksi pitää pukeutua kuin olisi strippiluolassa töissä? Huoh.

Vierailija
27/28 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan tavallisia farkkushortseja/muita taskullisia shortseja hameen/mekon alla, koska hameessa/mekossa ei ole taskuja.

Vierailija
28/28 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan pelkästään helteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan