Pidättekö niitä mikro tai pyöräilyshortseja mekkojen alla?
Kommentit (28)
Hameethan pitää olla tarpee nja käyttäjän mukaan,ei millään minillä mennäkkään ihmisjoukkoihin tai mummon synttäreile,että hieman valintaa oltava kaapissa.
Jos kesähelle nii npidempi hame eikä tartte alle mitään kun mitään ei näy,eikä sen hameen nyt tartte olla nilkkoihn astikaan.
En, olen ostanut M&S:stä tuohon tarkoitetut housut, ei tarvii käyttää pyöräilyshortseja.
Pidän. Pyllistelen ja haarottelen, kun minulla on yleensä aina housut. En siis osaa vahtia, etten vilauttelisi. Sitä paitsi on kuvattu hameen alta joskus aiemmin.
Riippuu mekosta ja ilmoista. Jos on helteet, niin eipä sinne alle halua mitään lisäkerroksia. En tosin käytä niin lyhyitä mekkojakaan, että olisi vilautusvaaraa.
Perjantaina näin ostoskeskuksessa maksimissaan kasiluokkalaisista koostuvan tyttölauman, joilla oli kaikilla sellaiset roiskeläpät päällä, että pakaran alaosakin jo osittain vilahteli kävellessä. En tiedä kuka päästää lapsensa tuollaisessa ulos, mutta eipä tuo nätiltä näyttänyt nuortenkaan päällä. Miksi pitää pukeutua kuin olisi strippiluolassa töissä? Huoh.
Pidän ihan tavallisia farkkushortseja/muita taskullisia shortseja hameen/mekon alla, koska hameessa/mekossa ei ole taskuja.
Käytän ihan pelkästään helteillä.
Mä käytän. Mulla on pieniä lapsia eikä koskaan tiedä milloin joku saa impulssin nostaa mun helmaa. Nyt kun olen tottunut, on alaston olo ilman.