Mikä idea on paikallaan pärisyttää mopoa tunti?
Siis kertokaa mulle. Ärsyttävä ääni. Kuulee vain bbrrmmmm brmmmm brmmm sen tunnin yhtäputkeen.
Kommentit (24)
Mikä idea on pärisyttää mopoa. Miksi se ääni on niin tärkeä?
Tätä ihmettelee kaikki muut paitsi ne mopopojat. Ihan kaikki.
Jaa-a, itse pärisytän vain pilluhuuliani ihan ajan kulukseni. Tälläisillä velhonhihoilla se on helppoa :)
T. Irmeli 58 v.
Tekisi mieli mennä huutamaan että nyt se s..tanan mopo sammuu, mutta olisin youtube-kamaa sen jälkeen 😅
Jos on paikallaan eikö mopo voi olla sammuksissa? Logiikka missä?
Huomion hakua, sama muuten noilla harrikoilla
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennä huutamaan että nyt se s..tanan mopo sammuu, mutta olisin youtube-kamaa sen jälkeen 😅
Ykä ragee ja kiroilee ja uhkaa vetää turpaan!
Se pärinä kiihottaa kuskin molempia aivosoluja.
Mopoilija on ostanut liikaa bensaa ja yrittää noin tekemällä päästä ylimääräisestä eroon!
"Laillinen" tapa jolla voi ärsyttää. Kun järkeä on vähemmän kuin rahaa. Kasvaessaan vanhemmiksi pärisyttelevät autojaan. Niihin sitten lisätty virityksiä joilla saa halutessaan pakoputken paukkumaan p*llurallin aikana.
Tervetuloa esimerkiksi Tikkurilaan.
itse aina alan kaasutteleen autoa jos sellainen sattuu oleen vieressä valoissa. Usein loppuu se päristely heti.
Auto on vanha VW Polo
Nämä ovat elämän suuria mysteerejä. Kuten myös se, että pyöritään ympäri samaa korttelia. Jos et ole oikeasti menossa mihinkään, miksi? Onneksi nykyään on myös sähkömopoja, joista ei lähde jumalatonta ääntä.
Ei Suomessa mitään lamaa ole ehei. Kun teineilläkin on varaa huvikseen polttaa polttoainetta niin hyvin männöö.
Pitää lämmittää venttiilejä ennen kuin lähtee kylille katselemaan mimmejä.
Eilen pyöri täälläkin taas tuossa naapurin pihassa, äänestä päätellen pientä ympyrää. Ei taida olla korttia tai edes ikää.
Osa sitten ajelee mun nurkalta yksityistien kautta metsätielle. Mulle kuuluu puhe ja kavionkopsekin sisälle tuosta pihatieltä, saati mopot, mönkijät ja moottorikelkat jotka tuosta on ruvenneet läpi ajelemaan.
Koska kuulovaurio on siisti juttu.
Kuulokojeet näyttää hyvältä. Varmistavat, että tulevat saamaan sellaiset koristukset korviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa rahaa.
Bensa on Suomessa vielä liian halpaa. Toivottavasti sähkömopot yleistyvät, sillä ne ovat huomattavasti hiljaisempia. Onhan se huvittaa että jostain pikkumoposta lähtee suhteettoman paljon ääntä vaikka maastoautoon verrattuna.
Liikaa rahaa.