Siis syökö joku aikuinen OIKEASTI suklaata tai karkkia?! Nehän on lapsille tarkoitettu.
Siis syökö joku aikuinen OIKEASTI suklaata tai karkkia?! Nehän on lapsille tarkoitettu.
Kommentit (66)
Juuri ostin Karkkitorilta 16 kpl Mignon-munia, hinta 1 eur kipale. En syö paljoa suklaata kun se on mulle haitaksi mutta minkä syön pitää olla hyvää. Ei noi riittää pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsuudessa hyvä tarkoitti marjoja ja hedelmiä taikka oman maan porkkanoita. Savukala oli myös lapsuuden herkkujani taikka kuivaliha. Suolaa tuli syötyä enemmän kuin sokeria, tosin ei se liika suolakaan ole terveellistä.
Ja tämä teki sinusta pyhimyksen😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Mun lapsuudessa hyvä tarkoitti marjoja ja hedelmiä taikka oman maan porkkanoita. Savukala oli myös lapsuuden herkkujani taikka kuivaliha. Suolaa tuli syötyä enemmän kuin sokeria, tosin ei se liika suolakaan ole terveellistä.
Meinaatko, ettei myös niitä syötäisi karkkien lisäksi?
Olet siis tyhmäkin...
Luultavasti haluat vain päteä ja ärsyttää, se on kuule jo niiiin nähty täällä!
Et ole mitekään ihmeellinen tai yhtään sen parempi, mutta kuvittele ihan rauhassa vaan😇🤣🤣🤣🤣
No ei ollut tarvetta karkeille, kun osasi nauttia ihan perusruosta. Miksi sitä sokeria on alettu syöttämään lapsille ihan urakalla?
Vierailija kirjoitti:
Jee jee Puppa pippalot 🤪🥳💥
Ou jee🥳🥳🥳🥳
Syön sokeria kun treenaan paljon.
Sokeri antaa voimia.
Matkit suoraan eilisen aloitukseni!
Vierailija kirjoitti:
Syön sokeria kun treenaan paljon.
Sokeri antaa voimia.
Multa se vie kaikki voimat Jos erehtyy sokeria syömään, niin loppupäivän on ihan töttöröö.
Vierailija kirjoitti:
Matkit suoraan eilisen aloitukseni!
Tämäkin vielä!!
Syökö aikuiset ihmiset yhtään mitään?
Ei jessus, miten outoa!!!!
Ei kun leikisti, eikä lihota yhtään!
Tosi "aikuismaista" sen sijaan on tällainen kinaaminen...
Meinaatko että 18v pitää vaihtaa röökiin ja viinaan:/keksit ja kakut kuuluu myös aikuisten herkkuihin joskus, jopa jäätelöt. Karmeeta elämää.
Joo ja tulinen+lihaisa ruoka on miehekästä miesten ruokaa ja kauniit leivonnaiset ja salaatit naisellisia naisten ruokia
Olen ulkosuomalainen ja asuinmaassani karkkia ylipäätään on myynnissä tosi vähän ja kuten arvata saattaa vain lapsille. Irtokarkkeja, lakritsia tai salmiakkia ei kaupoissa ole, suklaata kyllä.
Suomessa käydessä järkyttää ne valtavat karkkihyllyt ja -käytävät! Täysin tarpeeton tuote jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkosuomalainen ja asuinmaassani karkkia ylipäätään on myynnissä tosi vähän ja kuten arvata saattaa vain lapsille. Irtokarkkeja, lakritsia tai salmiakkia ei kaupoissa ole, suklaata kyllä.
Suomessa käydessä järkyttää ne valtavat karkkihyllyt ja -käytävät! Täysin tarpeeton tuote
Jaa, niissä on siis ikäraja jota ihan viranomaiset valvoo...
Älä puhu läpiä päähäsi🥳🥳🥳🥳
Ainakaan yhtään enempää, kuin niitä jo on🤦