Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun nuo monisuhteilijamiehet voisi filtteröidä deittisovelluksissa kokonaan pois näkyviltä

Vierailija
06.07.2024 |

Miksei näille ole omaa deittiäppiä? Masentavaa selattavaa, kun yksi parisuhde on jo ja vielä lisää pitäisi saada. Itse haluan miehen joka asettaa minut yksiselitteisesti etusijalle, kuten itsekin asetan hänet. Ei siis pienten lasten vanhempia eikä sivusuhteiden etsijöitä, vaikka se kuinka tehtäisiin luvan kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö moderni polyamoria miellytä arvon kännykkä kättä? Siitä vaan haaremin jatkoksi.

Eikö normaali monogamia miellytä sinua? Siitä vaan sulkemaan suhdetta.

Ei suomalaisessa yhteiskunnassa ole enää sijaa ydinperheille ja tuo asenteesi mielestäni on selvää syrjivyyttä polyamorisia kohtaan. Taidat olla joku maalaisjuntti.

Tuo oli tarkoitettu ironiseksi vastauksesi viestiin joka syrjii monogamisia

Aika tahditonta loanheittoa, ollaan kuitenkin vuodella 2024 ja moniavioiset suhteet ovat nykyään sallittuja. Et get vaan over it boomer.

Se että se on sallittua ei tarkoita että kaikki hal

Sunhan mielestä parisuhteetkin pitäisi olla jotain omistamista ja yhdenkeskeisyyttä. Noi sun taantumukselliset mielipiteet voi sopia itsellesi, voit puhua niitä persu kaveriesi kanssa.

Vierailija
42/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne, jotka eivät edes kerro "ominaisuudestaan" vaan kautta rantain saat tietää, että tällä onkin vaimo tai polyjuttuja meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti apeissa on enimmäkseen törkeän huonoa jämäporukkaa. En mene. 

Vierailija
44/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten filtteröisit kuin osa kumminkin valehtelisi?

Vierailija
45/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö moderni polyamoria miellytä arvon kännykkä kättä? Siitä vaan haaremin jatkoksi.

Eikö normaali monogamia miellytä sinua? Siitä vaan sulkemaan suhdetta.

Ei suomalaisessa yhteiskunnassa ole enää sijaa ydinperheille ja tuo asenteesi mielestäni on selvää syrjivyyttä polyamorisia kohtaan. Taidat olla joku maalaisjuntti.

Tuo oli tarkoitettu ironiseksi vastauksesi viestiin joka syrjii monogamisia

Aika tahditonta loanheittoa, ollaan kuitenkin vuodella 2024 ja moniavioiset suhteet ovat nykyään sallittuja. Et get vaan over it boomer.

S

Minusta tässä vain sinä olet omistava ja itsekeskeinen. Haluat omistaa oikeuden määritellä muiden parisuhteita ja toiveita, etkä kykene asettumaan muiden asemaan vaan vaadit heitä kannallesi ja jos näin ei ole, suutut lapsellisesti.

Vierailija
46/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kannata paljoa välittä, sen takia ne siellä on kun ne ei saa ketään muuta😁

Niin, kuten ne kaikki monosuhdetta deittiapeista etsivätkin luuserit. Kuten Ap. Ja oletettavasti myös sinä, jos on kokemusta aiheesta.

Hui, sinusta taas on parisuhteettomuus saannut aika kiukkuisen, ei sitä tarvitse kuitenkaan noin raskaasti ottaa🤭

Minä en ole poly, joten jos koet minun kiukkuisuuteni todistavan valitsemani elämäntavan huonommuuden...

Vierailija
48/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa oma lukunsa olivat miehet jotka etsivät lähtökohtaisesti kevyttä seksiseuraa mutta eivät tuoneet sitä selvästi esille. Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut kevyet seksisuhteet ja halusin tutustua mukavan tekemisen merkeissä ilman että lähdetään illan päätteeksi samaan osoitteeseen tai toisaalta tähdätään toisilla treffeillä muuttamaan yhteen. Sellaista hieman vanhanaikaista tapailua, käydään kävelyllä, treffeillä, tutustutaan toisiimme ja katsotaan herääkö syvempää kiinnostusta. No todella usein miehet sitten kaivelun jälkeen myönsivät eronneensa avioliitosta viimeviikolla ja etsivänsä seksiseuraa. En tuomitse, mutta pitäisi olla joku asetus jolla saisi valittua vain niitä jotka on samalla mielellä liikkeellä. Jos ei mies ole sellaisessa paikassa emotionaalisesti että voi avoimin mielin tutustua, on miehenkin ajan tuhlausta istua kanssani viinilasillisella kuuntelemassa jorinoitani jos tavoitteena on päästä sänkyyn. 

Koin myös suorastaan loukkaavaksi että joku tuntematon saattoi laittaa kylmiltään viestiä ja kysyä tulenko panemaan luokseen. Teki mieli kehottaa etsimään  maksullista seuraa.

Vierailija
49/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kannata paljoa välittä, sen takia ne siellä on kun ne ei saa ketään muuta😁

Niin, kuten ne kaikki monosuhdetta deittiapeista etsivätkin luuserit. Kuten Ap. Ja oletettavasti myös sinä, jos on kokemusta aiheesta.

Hui, sinusta taas on parisuhteettomuus saannut aika kiukkuisen, ei sitä tarvitse kuitenkaan noin raskaasti ottaa🤭

Minä en ole poly, joten jos koet minun kiukkuisuuteni todistavan valitsemani elämäntavan huonommuuden...

Itse en ota kumpaakaan puolta tässä debatissa, mutta kuulemani perusteella säälin kyllä puolisoasi. Sinulle tekisi ehkä kaikein parasta olla solo🤭

Vierailija
50/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei muuten kotona tiedä, että sattuu olemaan parisuhteessa monisuhdeihmisen kanssa 🤭

Onks tää sitä avoimuutta ja yhteisten sääntöjen sopimista, mitä pölyt aina sanoo noudattavansa?

Vierailija
51/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat ne, jotka eivät edes kerro "ominaisuudestaan" vaan kautta rantain saat tietää, että tällä onkin vaimo tai polyjuttuja meneillään.

Minulle tullut vastaan ns. Sinkkuja jotka on yks kaks lapsen synttäreillä tms. Ja samalla paljastui että on lapsi. Siinä jää miettimään mitä muuta salaa, ne jotka ei ensin kerro ja asia paljastuu lopulta. Sellanen pieni yllätys lapsettomalle sinkulle, ei ainakaan arvostusta saa valehtelusta. 

Vierailija
52/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä modernia sinä on, että miehellä on monta naista? Raamattu on täynnä sellaisia äijiä.

Vierailija
53/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei muuten kotona tiedä, että sattuu olemaan parisuhteessa monisuhdeihmisen kanssa 🤭

Onks tää sitä avoimuutta ja yhteisten sääntöjen sopimista, mitä pölyt aina sanoo noudattavansa?

Häh? Tuossahan puhuttiin nimenomaan ihan perinteisestä pettäjästä, eikä polysta - polyn kohdalla ois se avoimuus ja yhteiset säännöt, eikä siis kotona puolisoa joka ei tiedä asiasta. 

Vierailija
54/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elän kylmässä avioliitossa" = oon niin herkeleen huono rakastaja, ettei vaimo enää vaivaudu.

"Kaipaan seikkailua" = haluan panna ilmaiseksi

Tule pois sieltä apista. Siellä on vain paskaa.

Vierailija
55/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitäisi voida punaliputtaa

Vierailija
56/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä modernia sinä on, että miehellä on monta naista? Raamattu on täynnä sellaisia äijiä.

Tässähän ei puhuttu mistään miehellä on monta naista ja näillä naisilla ei muita -kuviosta. Vaan monisuhteisista ihmisistä. 

Vierailija
57/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kumma, kun deittipalveluissa pystyy suodattamaan jonkun täysin epäoleellisen asian perusteella, kuten silmien väri tai horoskooppi, mutta tärkeitä asioita ei pysty valitsemaan.

esim tatuoidut wt ihmiset pitäisi saada suodatettua pois

Vierailija
58/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei kehtaa sanoa totuutta. Ja jäisikö sinne filtteröinnin jälkeen ketään?

Vierailija
59/59 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota kumpaakaan puolta tässä debatissa, mutta kuulemani perusteella säälin kyllä puolisoasi. Sinulle tekisi ehkä kaikein parasta olla solo🤭

Edelleen, se oli minua edeltävä kirjoittaja jonka mielestä deittiapissa oleminen tarkoittaa ettei ihminen kelpaa kenellekään. En tiedä miksi ihmeessä sinä minulle messuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi