Mulla on tilillä 47 euroa. Miten pärjään ensi kuuhun??
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaapista ja jääkaapista/pakastimesta löytyy?
Herneenversot tulevat muutamassa päivässä.
Luonnossa pukkaa jo marjaa
Tarjoudu vaihtokauppaan naapureiden kanssa. Tee vaikka töitä, jotta saat heiltä kerätä marjoja.
Hae keikkatöitä, hyvin löytyy nyt kesällä.
Keikkatyöt ei kannatta kun kaikki tulot on tuista pois
Ap
Ei sitten tavalliset työtkään ja sijoittaminenkaan kun nekin ovat pois tuista. Ainakin minulla on ollut, en meinaa saa mitään tukia.
Kummasti kuitenkin olen tyytyväisempi vaikka "ovat pois tuista" siitä että minulla on kuukausittain käytössäni noin 5000 euroa riihikuivaa rahaa. On noin 10 vuotta vanha asunto, toki velaton ja uusi audi pihalla ja vähän v
Muuten hyvä, mutta audi on aina kakkosauto. Tunnetaan myös nimellä Pirkka-Mersu. Plussapallot keulassa kertoo tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskut maksettu.
Lääkkeitä ostamatta osa (kalliita).
Tilillä 130e.
Eläkeläinen. Eläkepvä oli 3.7.
Vessapaperia haen kaupasta.
Syön erittäin vähän ja olen sairas.
Sairaalalaskuja rästissä, ulosotossa. Uusia Meikun tutkimuslaskuja tulossa x 2 tässäkin kuussa lisää.
Tilanne ei tule muuttumaan loppuikänäni. Yksin oon, mutta pärjään.
Meitä köyhiä on Suomessa paljon.
63+ ikä
Miten niin pärjäät? Ethän pärjää kun sairaalalaskujakin on ulosotossa! Vie ne sossuun, ne kuuluu sossun maksaa jos omat tulot ei riitä. Mutta jos omat tulot ylittää sossun rajat ja käytät rahasi muuhun, niin sitten se on sinun oma vikasi.
Ei ihan toimi noin tuo systeemi 😂 jos olet ollut toimeentulotuki asiakas niin nuo l
Ja edellinenhän ei pidä paikkaansa. yllä me veronmaksajat maksavat kaikki lääkelaskut (jos on reseptillä), sairaalalaskut, silmälasit, näöntarkastuksen, passin tai henkilötodistuksen (koska ovat pakollisia) jne... vielä tuon ttt:n päälle.
Mitä tarkoitat????