Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko miten paljon ja usein pitäneet yhteyttä exiinne?

Vierailija
06.07.2024 |

Me erottiin yli puol vuotta sitten. Jouduin laittamaan stopin exän viestittelylle kun oli ihan lapasesta lähtenyt. Laittoi päivässä useita viestejä. Ihan kaikenlaisia. Kun ollaan kuitenkin erottu ja ei tästä enää ole paluuta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi yhdet viestit kerran viikkoon, kun ex toi lapset minulle. Sen jälkeen kun lapset muuttivat pysyvästi luokseni niin en ole halunnut missään tekemisissä olla. Ei ole syytä. Nyt lapsetkin täysikäiset enkä todellakaan halua edes kuulla mitään exästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Mennyttä elämää, onneksi en asu edes samassa kaupungissa.

Vierailija
4/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi yhdet viestit kerran viikkoon, kun ex toi lapset minulle. Sen jälkeen kun lapset muuttivat pysyvästi luokseni niin en ole halunnut missään tekemisissä olla. Ei ole syytä. Nyt lapsetkin täysikäiset enkä todellakaan halua edes kuulla mitään exästä. 

Huomasin itse että ahdistus kasvoi. Oli pakko laittaa poikki. En voinut suhteessakaan hyvin. Mies olisi halunnut vielä yrittää. Nyt huomannut että eron kipein vaihe alkaa olla kohta ohi. Viihdyn yksin eikä ero enää tunnu pahalta

Ap

Vierailija
5/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis vielä yhteinen omaisuus, talo joka on myynnissä. Eli pakko jonkun verran olla yhteydessä esim. Laskuihin liittyvää. Lapset jo aikuisia

Ap

Vierailija
6/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan yhteydenpitoa. Loppu mikä loppu. 

Vierailija
7/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytännössä ollenkaan. Joskus ollut jotain asiaa eroon liittyen tms. mutta kun se ovi kolahtaa, niin se kolahtaa.

Tervehdin jos vastaan tulee eikä haittaa jos kyselee kuulumisia. Sama juttu exän sukulaisille. Joskus anoppi jäänyt ikävöimään ja viestimään perään :) on käynyt hyvä tuuri anoppien kanssa.

Vierailija
8/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hullu ettei viitsi, saisi vain ongelmia.

Vierailija
9/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin exän kanssa tulee kyseltyä kuulumisia joskus...toinen aina välillä haaveilee yhteenpaluusta

Vierailija
10/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yksi kerta. Pää pois. Saa tuomio vankila. Kunnia minulla. - Ahmad.

Vierailija
11/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuussa käyn tyhjentämässä pussini hänen vakoonsa.

Vierailija
12/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sen Facebookiin postaamista selfieistä, sillä on se kyllä edelleen nätti. Mutta en kyllä muuten koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
13/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ex no jos nyt voi muutaman kk:n tapailua sellaiseksi kutsua stalkkaa kaikkea mitä postailen someen... jee

Vierailija
14/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä yhteydessä vaikka erottiin jo 5 vuotta sitten. Yhteinen lapsi 9v. Mutta ei kaikki yhteydenpito ole lapsen asioita. Ehkä kun tässä vaiheessa toinen on kuin kaveri jonka on tuntenut yli kymmenen vuotta niin mitään vanhoja haavoja ei kaivella kun ne on parantuneet jo aikaa sitten.

Vierailija
15/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa ottanut yhteyttä exään, nämä eri henkilöt. Yhteen lähes kymmenen vuotta myöhemmin, kun halusin löytää erään hauskan nettivideon jolle olimme yhdessä nauraneet, ja jota en etsimisestä huolimatta löytänyt. Hän linkkasi videon ja yhteydenpito oli siinä. 

Toiseen otin pari vuotta eron jälkeen yhteyttä kertoakseni, että eräs yhteinen tuttavamme oli kuollut.

Vierailija
16/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden exän kanssa paneskeltiin eromme jälkeen vielä kymmeniä kertoja, tuota jatkui ehkä pari vuotta. Hän pummasi minulta rahaa seksin jälkeen (ei isoja summia, enintään 40 euroa, yleensä vähemmän), joskus hän sai mukaansa pullo- ja tölkkipusseja kun minulla ei ollut käteistä :D . En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, hän on myrkyllinen nainen.

Vierailija
17/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä kahteen eksääni kolmesta. Kuukausittain eksä ykkösen kanssa, pari kertaa vuodessa eksä kakkosen kanssa. Jos törmäisin yöelämässä eksä kolmoseen, jäisin varmaan jutulle ellei olisi naisen kanssa liikenteessä.

Vierailija
18/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeisinkin ero ollut yli 10 vuotta sitten, niin ei ole enää exiin mitään yhteyksiä. Mun tekisi mieli kysyä yhden exän kaverin kuulumisia, mutta en ole vielä kehdannut. Näen sitä ohimennen silloin tällöin ja aina tulee mieleen, että mitä hänelle mahtaa kuulua. En kehtaa mennä kysymään. 

Vierailija
19/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin, ei mulla ole sille enää mitään asiaa.

Vierailija
20/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yhteyttä kahteen eksääni kolmesta. Kuukausittain eksä ykkösen kanssa, pari kertaa vuodessa eksä kakkosen kanssa. Jos törmäisin yöelämässä eksä kolmoseen, jäisin varmaan jutulle ellei olisi naisen kanssa liikenteessä.

Kerran kävelin yhden exän takana ja ohittaessa pysähdyin juttelemaan. Se loppui siihen, että joku kiukkuinen nainen tuli viemään exän pois. No ilmeisesti oli hänen emäntänsä. Kyllä ukko kirjaimellisesti tempaistiin siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi