Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikös se niin ollut että apteekinr .testissä ei ole viivanpaikkaa??

Vierailija
01.02.2007 |

testissä näkyy hailakka viiva viivanpaikka kohdalla.. siis todella haalea. meinaako tämä että olen vihdoin raskaana?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen, että olet raskaana. Näin muistelen. Olen viimeksi tehnyt sen testin 2v sitten...

Vierailija
2/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan haaleahaamukin meinaa että raskaana olen?

Vierailija
4/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin näkynyt.

Vierailija
5/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista? Heikosti positiivinenkin on positiivinen. Onnea!

Vierailija
6/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain millään voi uskoa todeksi että olisinkin nyt raskaana kun niin kauan ollaan vauvaa haluttu

Vierailija
7/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testipakkausessa lukee aika selvällä suomella et viiva näkyy jos näkyy 5 min kuluessa ja testin tulos ei sen jälkeen ole luotettava..varsinkaan tunnin päästä. voithan sä tietty ens viikollakin nähdä siinä vaikka jeesuksen.

Vierailija
8/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen tulos ei enää ole luotettava, mutta mahdollisesti voi olla positiivinenkin joten hae uusi testi ja lue se alle 10 minuuttia testin tekemisest

Vierailija
9/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri ja juuri erottuvan viivan, mutta myöhemmin selvisikin että olin vasta rv3. Plussa se oli kuitenkin.

Vierailija
10/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää olla niin v mäisiä? Ettekö tajua että jos raskaaksi haluaa niin toivoo kaikkea? Tarviiko kuittailla pahalla maulla?

Vierailija
11/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkinta on ylivoimaista pärjäävät muussa elämässään.

Vierailija
12/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette voi vastata asiallisesti toisen kysymykseen? Miksi pitää kommentoida huonolla maulla? En siis tarkoita kaikkia...

Vierailija
13/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tulkinta on ylivoimaista pärjäävät muussa elämässään.

Toiset vaan ovat niin epätoivoisia raskausyrityksissä, että pakostakin ajattelevat " jospa sittenkin" .

Vähän ymmärrystä, jooko nro. 17!

Vierailija
14/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro. 19 olen samaa mieltä kiitos!!!

Vierailija
15/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainkaan tarkoittanut olla ilkeä...anteeksi jos niin tulkitsit!

Ihan vaan testaajan parasta ajattelin, aina kun tästä aiheesta puhutaan niin etukäteen " ikkunaa" vilkaisemalla voisi hieman välttää epätietoisuutta! =o)

Vierailija
16/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin nyt vain vielä.. Minulla on ensimmäistä kertaa menkat myöhäss 4 päivää ja ennen tulleet aina oikeaan aikaan!

Teen illalla vielä uuden ja aamullakin vielä...

Vierailija
17/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmä en ole että olen kyllä katsonut etukäteen! Mutta Se nyt vain näytti siltä että viiva siihen syntyisi... Ja miksi siihen syntyisi viiva vielä myöhemminkin jos hormonia ei kerran erittyisi? Tiedän tapauksia joissa viiva haamuna näkynyt myöhään ja raskaana ovat olleet...

Vierailija
18/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina niitä, jotka näkevät positiivisen tuloksen jo ennen tikkuun pissaamistakin. Lukekaa ohjeet, niissä on yleensä ihan kuvakin siitä mitä pitäisi näkyä.

Vierailija
19/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen testannut niitä ainakin viisi kertaa, enkä koskaan ole ollut raskaana. Johan se ohjeessakin sanotaan, että ei voi luottaa 10 min. päästä.

Vierailija
20/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan selvää että ohjeet luetaan.. Mutta kyse onkin nyt haamuviivasta.. Et ilmeisesti ole koskaan kuullut puhuttavan kyseisestä asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän