eikös se niin ollut että apteekinr .testissä ei ole viivanpaikkaa??
testissä näkyy hailakka viiva viivanpaikka kohdalla.. siis todella haalea. meinaako tämä että olen vihdoin raskaana?
Kommentit (21)
vaan haaleahaamukin meinaa että raskaana olen?
t:ap
Yksinkertaista? Heikosti positiivinenkin on positiivinen. Onnea!
en vain millään voi uskoa todeksi että olisinkin nyt raskaana kun niin kauan ollaan vauvaa haluttu
t:ap
testipakkausessa lukee aika selvällä suomella et viiva näkyy jos näkyy 5 min kuluessa ja testin tulos ei sen jälkeen ole luotettava..varsinkaan tunnin päästä. voithan sä tietty ens viikollakin nähdä siinä vaikka jeesuksen.
sen jälkeen tulos ei enää ole luotettava, mutta mahdollisesti voi olla positiivinenkin joten hae uusi testi ja lue se alle 10 minuuttia testin tekemisest
Minä sain juuri ja juuri erottuvan viivan, mutta myöhemmin selvisikin että olin vasta rv3. Plussa se oli kuitenkin.
Miksi teidän pitää olla niin v mäisiä? Ettekö tajua että jos raskaaksi haluaa niin toivoo kaikkea? Tarviiko kuittailla pahalla maulla?
tulkinta on ylivoimaista pärjäävät muussa elämässään.
Miksi ette voi vastata asiallisesti toisen kysymykseen? Miksi pitää kommentoida huonolla maulla? En siis tarkoita kaikkia...
Vierailija:
tulkinta on ylivoimaista pärjäävät muussa elämässään.
Toiset vaan ovat niin epätoivoisia raskausyrityksissä, että pakostakin ajattelevat " jospa sittenkin" .
Vähän ymmärrystä, jooko nro. 17!
Nro. 19 olen samaa mieltä kiitos!!!
ei ainkaan tarkoittanut olla ilkeä...anteeksi jos niin tulkitsit!
Ihan vaan testaajan parasta ajattelin, aina kun tästä aiheesta puhutaan niin etukäteen " ikkunaa" vilkaisemalla voisi hieman välttää epätietoisuutta! =o)
No mietin nyt vain vielä.. Minulla on ensimmäistä kertaa menkat myöhäss 4 päivää ja ennen tulleet aina oikeaan aikaan!
Teen illalla vielä uuden ja aamullakin vielä...
Ja tyhmä en ole että olen kyllä katsonut etukäteen! Mutta Se nyt vain näytti siltä että viiva siihen syntyisi... Ja miksi siihen syntyisi viiva vielä myöhemminkin jos hormonia ei kerran erittyisi? Tiedän tapauksia joissa viiva haamuna näkynyt myöhään ja raskaana ovat olleet...
Täällä on aina niitä, jotka näkevät positiivisen tuloksen jo ennen tikkuun pissaamistakin. Lukekaa ohjeet, niissä on yleensä ihan kuvakin siitä mitä pitäisi näkyä.
Itse olen testannut niitä ainakin viisi kertaa, enkä koskaan ole ollut raskaana. Johan se ohjeessakin sanotaan, että ei voi luottaa 10 min. päästä.
Se nyt on ihan selvää että ohjeet luetaan.. Mutta kyse onkin nyt haamuviivasta.. Et ilmeisesti ole koskaan kuullut puhuttavan kyseisestä asiasta?
toinen, että olet raskaana. Näin muistelen. Olen viimeksi tehnyt sen testin 2v sitten...