Olin salilla personal trainerin kanssa joka ohjeisti uuteen ohjelmaan ja joku nainen seurasi meitä
Tehden kaikki samat liikkeet ja kuunnellen kaikki ohjeistukset.
Siirtyi jopa huoneesta/kerroksesta toiseen perässämme.
Sai siis saliohjelmani käytännössä ilmaiseksi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä nyt kiinnostaa onkohan se nainen varattu?
Ajattelit saada sinäkin saman saliohjelman?
Et sitten saanut suutasi auki ja sanottua asiasta. Ei se Vauva palstalle negaaminen auta yhtään...
Oon kans tehny noin tai en nyt seurannu perässä mutta kuuntelin ja katoin jos satuin oleen sen verta lähellä.
Ei kannata kuunnella. Salijonnejen ohjelmat toimii vain jos ostaa sala heiltä steroidit ym.
"Ohjeistus"... Aina kun tämän termin kuulee niin tietää että jotain jäätävää paskaa seuraa. Niin tälläkin kertaa.
Vain tyhmä maksaa ohjelmasta ja valmentajasta. Treenaamaan oppii kyllä itse jos haluaa.
Yleensä nuo ohjeistukset on sellaisia, jotka jokainen vähän enemmän/kauemmin salilla käyneenä tietää itsekin. Siihen mitään personal trainereita tarvita.
Muuten ihan fiksu temppu, mutta niillä PT:n ohjelmilla ei tee mitään. Kuka tahansa pakkotoisto.comin bodari tekee 5 minuutissa paremman ohjelman. Tai toki voi käyttää myös omaa järkeä.
Se kokeili huvin vuoksi mitä soopaa siellä höpistiin. Saavat makeat naurut, kun kertoo ohjelmasta kavereilleen.
Oon kanssa huomannut näitä norkoilijoita salilla. Lokkeja.
Toihan nyt on vaan fiksua. Noin mäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo ohjeistukset on sellaisia, jotka jokainen vähän enemmän/kauemmin salilla käyneenä tietää itsekin. Siihen mitään personal trainereita tarvita.
No eniten niitä käyttääkin aloittelijat, mikä on ihan fiksua. Joku opastaa edes miten liikkeet tehdään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa huomannut näitä norkoilijoita salilla. Lokkeja.
Lokki säästää pitkän pennin.
Josko sillä oersonaltrainerilla olikin tupladiili. Kaksi asiakasta samaan aikaan.
Oli valinnut niin samantyyliset opastettavat että samat ohjeet sopi molemmille.
Tee sinä samoin. On tyhmää maksaa sellaisesta jonka voi saada ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Josko sillä oersonaltrainerilla olikin tupladiili. Kaksi asiakasta samaan aikaan.
Oli valinnut niin samantyyliset opastettavat että samat ohjeet sopi molemmille.
Oreotrainer?
Näin miehenä nyt kiinnostaa onkohan se nainen varattu?